Pytanie o hotel Yildiz Boutique Hotel 3*

Aktualne wycieczki do tego hotelu?
Uzyskaj najlepszą cenę od biur podróży
  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
11 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Wybór hotelu»
Dlaczego hotelowi przyznano 3 gwiazdki?
Czy ktoś może mi powiedzieć – czy istnieją jakieś międzynarodowe kryteria przyznawania gwiazdek hotelom lub hotelom?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
6 subskrybenci  • zapytał 2009-08-2515 lat wstecz
Odpowiedzi  •  14
аватар Zlata28
Przybliżona różnica w gwiazdach jest następująca:
1* - Standardowy pokój dwuosobowy powinien mieć około 8-10 mkw. W pokoju szafa lub wieszak, krzesła, umywalka, lustro, dwa ręczniki dla każdego gościa. Codzienne sprzątanie, zmiana pościeli powinna odbywać się co 7-8 dni, ręczniki - co 3-4 dni. Co najmniej dwie łazienki na piętro i jedna toaleta na nie więcej niż pięć pokoi.
2* - Wszystko jak w hotelach 1*, tylko pościel zmieniana jest co 6 dni. Toaleta i łazienka zwykle znajdują się w pokoju. Hotel musi mieć również restaurację lub kawiarnię, a także oferować opcje jedzenia.
3* - Począwszy od kategorii 3* i wyższej, każdy pokój musi mieć toaletę i łazienkę, toaletkę, stojak na bagaż, radio itp. Pokoje większości hoteli trzygwiazdkowych, z wyjątkiem najtańszych, posiadają telewizor i klimatyzację. Podłogi są zwykle wyłożone kafelkami.
Pościel zmieniana jest 2 razy w tygodniu. Ręczniki zmieniane są codziennie. Z akcesoriów do perfum będziesz oferować tylko mydło. W niektórych hotelach można wypożyczyć żelazko. Na terenie hotelu mogą znajdować się: parking strzeżony, basen (w
аватар Zlata28
basen (w hotelach resortowych) restauracja, fryzjer, centrum biznesowe, kantor wymiany walut. Personel hotelu ubrany jest w mundur, z podziałem na służby. Pokoje od 10-12 mkw.
4* - Wszystko co jest w hotelach 3* plus: z reguły mini-bar, indywidualna klimatyzacja, telefon, sejf, suszarka do włosów, szampon, żel do kąpieli w każdym pokoju (zwykle wydawany w dniu przyjazdu). Codzienna zmiana pościeli i ręczników. Usługi takie jak pranie, prasowanie i czyszczenie odzieży są świadczone (przy minimalnym czasie zamówienia 24 godziny). Cennik można znaleźć w recepcji. Menu śniadaniowe serwowane jest do pokoju. Na terenie hotelu znajdują się: salon kosmetyczny, centrum sportowe i fitness, wypożyczalnia samochodów, sala telewizyjna, salon muzyczny, sale gier i konferencyjne, restauracja, sauna, basen itp. Powierzchnia pokoi z reguły wynosi nie mniej niż 13 mkw.
5* - Tak samo jak w hotelach 4*, ale na wyższym poziomie jakości.
A czasem też druga łazienka w pokoju i telefon w łazience. Pokoje mają co najmniej 16 mkw.
W hotelach 4* - 5* przyjmuje się, że znajdują się apartamenty (apartamenty), kilka wind, wszelkiego rodzaju usługi dodatkowe takie jak pranie, czyszczenie chemiczne, śniadania i późne
аватар Zlata28
późna kolacja w pokoju, wymiana walut, wezwanie taksówki, sprzedaż gazet, pamiątek i tak dalej.
W wielu krajach istnieje alternatywna klasyfikacja hoteli.
Na przykład w Turcji można odpocząć w hotelach klubowych (Holliday Village), które dzielą się na:
· HV1 - Hotel systemu klubowego I kategorii z zakwaterowaniem w domkach. W przybliżeniu odpowiada 3-4 gwiazdkom. Wyróżniają się dobrą animacją, dużym terenem zielonym, ale pokoje są niewielkie.
аватар Zlata28
HV2 - Hotel klubowy niższej 2 kategorii.
Przepraszam za tyle liter :)
ale wszystkie szczegóły
аватар PlyusheMonstr
dlaczego pojawiło się pytanie? :)
Odpoczywałeś w nim i podobało Ci się/nie podobało?
аватар abysfinks
Tylko ta klasyfikacja nie ma nic wspólnego z wieloma tureckimi hotelami. Zawyżona sława jest powodem do podniesienia ceny. Zaniżona gwiazdorstwo - płacić mniejsze podatki. Tak więc hotel 4* może być zakamuflowany jako 3* lub 5*.
Właściwy wybór dla Ciebie.
Po to jest gówno.
аватар Galina50
Byłam w Turcji już w czterech klasach C i wszystkie są inne, różne pokoje i inne posiłki. Na przykład w Bodrum było ponad dziesięć rodzajów owoców, ale w tym roku w Marmaris nie było ich absolutnie żadnego.
аватар 2701nata
Chcę odpowiedzieć PlyusheMonstr, dlaczego miałem takie pytanie ... chociaż już podzieliłem się swoimi wrażeniami na temat reszty z odwiedzającymi witrynę turpravda. Wygląda to mniej więcej tak...
Chcesz, aby Twoje wakacje na długo pozostały w pamięci? Wydaj je w Yildiz Hotel 3*!!! Niezależnie od tego, w jakim pokoju się zakwaterujesz, warunki są w przybliżeniu równe - z okien widok na wysypisko śmieci, ściany z gliny, za którymi słychać wszystko, co robią sąsiedzi, problemy z zimną i ciepłą wodą kapią pod prysznicem, brak pełnego sprzątania i zmiany bielizny... Ale liczba to nie wszystko, - powiesz... i na pewno będziesz miał rację... Ale co się dzieje za jego murami? Teren hotelu jest bardzo mały, więc restauracja (?), składająca się z plastikowych stołów i krzeseł, a także budka barowa znajdują się bezpośrednio na dziedzińcu. Bufet składa się z: plastrów ogórków pastewnych, plastrów pomidorów, plastrów pomidorów z ogórkami i ogórków z pomidorami, ryżem, arbuzem, a także różnego rodzaju dania z bakłażana.
Mięso podaje się raz w tygodniu w postaci kurczaka i dwa razy - burgery rybne... z napojów - yupi, ciepłego piwa i całkowicie niestrawnego wina.
аватар 2701nata
Tak, zupełnie zapomniałam – lepiej nie interesować się warunkami, w jakich przygotowywane jest jedzenie – chęć jedzenia zniknie na cały pobyt w Turcji…
Nie od razu odróżnisz pracowników hotelu od gości, ponieważ nie mają munduru, ale jeśli chcesz iść na plażę, nie zapomnij wziąć kuponów od administratora, ponieważ nikt nie da ci bransoletki ....
I ostatnia sprawa - jeśli potraktujesz wszystko z humorem... to pierwszym* w hotelu jest John Pablo - administrator - Argentyńczyk, który rozwiąże każdy Twój problem... JUTRO, drugi to kardiolog chirurg bar, a trzecia to nazwa Yildiz, co po turecku oznacza „gwiazdę”.
PS Gotowi odpowiedzieć na pytania dotyczące hotelu i rekreacji w Kemer... Zdjęcia hotelu są zamieszczane w opiniach...
аватар PlyusheMonstr
Tak, oczywiście
smutne doświadczenie
ale oto one - 3 gwiazdki :)
(plaża była własna, choć z kuponami)
ale nie toleruję hotelu...
3 gwiazdki do trzech gwiazdek walki
аватар 2701nata
Niestety - nie mieliśmy nawet własnej plaży... Musiałem iść na plażę hotelu Olympus, a jak zapomniałem biletu - wróć... ile razy przyjechałem - tyle kuponów przywiozłem. ...
аватар HotLine
Nie ma międzynarodowego standardu. W Turcji gwiazdki przydziela Ministerstwo Turystyki. Jak w większości krajów świata.
Czy spodziewałeś się zobaczyć coś innego? Koniec sezonu, stary, maleńki hotelik (łącznie 30 pokoi), pokoje 15 mkw. Czy wiesz, że nie ma własnej plaży? Jest napisane wszędzie.
Nie widziałem tego hotelu i nie wysyłaliśmy tam turystów. Ale zgodnie z opisem hotelu wszystko jest jasne. Na przykład, jak w takim hotelu może pracować normalny kucharz?
аватар 2701nata
Infolinia... posiadanie danych o hotelach i wysyłanie do nich turystów to część twojej pracy, mam rację? Tak więc nasz touroperator nie zadał sobie trudu, aby w pełni poinformować nas o warunkach wypoczynku w hotelu Yildiz, a dane, które otrzymaliśmy w dostarczonym im wydruku, bardzo różniły się od rzeczywistości ... Czyli na przykład hotel powinien zostały zlokalizowane - restauracja z kuchnią europejską, łaźnia turecka, wypożyczalnia samochodów, parking i inne. itd. Piszesz - stary, malutki hotel? Ale podczas pobytu w Kemer mieliśmy okazję zobaczyć wiele małych hoteli 3*, w których obsługa była dobra i odpowiadała pozycjonowaniu hotelu przez biuro podróży ...
PS Ale muszę powiedzieć, że negatywne doświadczenie jest bardziej produktywne i następnym razem, kiedy gdzieś się wybieram, przestudiuję wszystko szczegółowo... sam...
аватар HotLine
Zrozum przyczynę - unikaj błędów w przyszłości.
Poprawnie wpisałeś w ostatniej odpowiedzi - operator nie poinformował. A hotel jest tym, czym jest. Musisz tylko o tym wiedzieć. Swoją drogą zareagowałem na Twoje emocje związane z brakiem własnej plaży („nie było nawet własnej plaży”). Spodziewanie się dużego terytorium i prywatnej plaży z trzyrublowego banknotu w Kemer to złudzenie.
Techniką na przyszłość nie jest kupowanie wycieczek od kogoś, kto okazał się niekompetentny; nie wybieraj hoteli, dla których nie ma recenzji; zrozumieć, że cena wycieczki jest miarą jej jakości.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Yildiz Boutique Hotel 3*
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już