Nie odpowiada randze 5 gwiazdek i pieniędzy

Pisemny: 22 może 2021
Czas podróży: 14 — 23 może 2021
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 4.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Rodzinne wakacje w poł owie maja. Piszę recenzję tylko dla tych turystó w, któ rzy nie wiedzą , ż e 5 gwiazdek ultra all inclusive i super oceny w serwisach turystycznych nie są gwarancją udanych wakacji.
Z plusó w tylko morze i widok na gó ry. Wszystko.
Minusy:
1. Recepcja budynku gł ó wnego jest znacznie gorsza od hotelu 5-gwiazdkowego. Nie ma mowy o iskrzeniu przy wejś ciu i osiedlu. Meble klasy C, mał y hol.

2. Personel 50% nie mó wi po angielsku, reszta personelu uczył a się ję zyka rosyjskiego (frazy dyż uró w) i odpowiednio tureckiego. Wię kszoś ć kelneró w jest niegrzeczna. Moż liwa opcja jest taka: siedzisz na krześ le, jesz, a kelner puka w oparcie krzesł a...wł aś nie przechodził...Wszystkie krzesł a są zrobione z wiklinowych mebli i bez poduszek i materacy . W zwią zku z tym komfort siedzenia w kró tkich spodenkach lub spó dnicy wynosi 0, raczej bó l. Musiał em zabrać ze sobą rę cznik.
Sł yszalnoś ć w hotelu jest maksymalna, takż e personel rano nie myś li, ż e o godzinie 9.00 goś cie jeszcze ś pią i krzyczą na siebie z ró ż nych czę ś ci budynku (wó zki też są niesione, hał as, pukanie, dudnienie - wszystko jest obecny).
3. Jedzenie. To jest 100% rozczarowanie. Po prostu nie polegaj na niczym. I PROSZĘ PAMIĘ TAĆ , ż e niektó re napoje alkoholowe są dodatkowo pł atne! ! ! To jest ultra all inclusive. Naczynia nie był y dobrze umyte. Urzą dzenia nie są zaplombowane. Jeś li ze stoł u zabiera się talerz z widelcem / noż em, to nowych nie podaje się , sam szukasz go na nastę pnym stole. W naszych czasach hotel był zaję ty w 50-60%, jest bardzo mał o miejsca. Uwaga - wrony w tym hotelu zamiast zwykł ych kotó w zostawiają jedzenie bez opieki - już nie jest twoje.
4. Sprzą tanie. Bardzo przecię tny. Pewnego dnia weszli do pokoju, a przy wejś ciu był a kał uż a...po prostu zapomnieli ją wytrzeć . Ró wnież podczas zameldowania dzieci nie miał y zapewnionej poś cieli. I przynieś li go bez pukania do drzwi.
5. Animacja. Tutaj wpadliś my do Turcji 15 lat temu. Amfiteatr nie jest otwarty. Rzadcy tancerze - wydawał o się , ż e rodzina wystę puje: od mł odych do starych. Dź wię k jest cichy. O animacjach dla dzieci nie mogę nic powiedzieć , bo dzieci są dorosł e i znalazł y rozrywkę dla siebie. Konkursy na najlepszego Pana i Panią - bez sł ó w.

6. To wł aś nie w tym hotelu zdał em sobie sprawę , dlaczego istnieje ponad 18 hoteli. Teren hotelu jest mał y, rodziny z niemowlakami są wszę dzie, widać , ż e dzieci to dzieci, ale cią gł e krzyki, kaprysy, potł uczone naczynia, dzieci biegają ce pod stopami, groź by ze strony rodzicó w itp. - Coraz bardziej irytują ce.
7. Kontyngent 80% goś ci z Ukrainy, 10% lokalnych i 10% innych).
8. Przedstawiciele Coral Travel sprzedadzą Ci kota w worku. Radzę skontaktować się z przewodnikiem, aby poznać szczegó ł y wybranej wycieczki.
Chcę ró wnież zwró cić uwagę na nachalnoś ć personelu SPA, zdję ć , skó ry itp. W cią gu dnia trzykrotnie podchodzili do nas i narzucali swoje usł ugi (i wcale nie tanie).
Wniosek: hotel jest solidny 3! Brak chę ci powrotu.
A moja recenzja wcale nie jest stronnicza, mam się z czym poró wnać .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał

Uwagi (2) zostaw komentarz
аватар SevenSeasHotelLife
SevenSeasHotelLife

Droga Dino,
Przede wszystkim dziękujemy za poświęcenie czasu na napisanie recenzji naszego hotelu. Bardzo nam przykro, że Seven Seas Hotel Life nie spełnił Państwa oczekiwań.
Naszym priorytetem jest zapewnienie wysokiego poziomu usług i stale pracujemy nad ulepszaniem świadczonych usług. Dziękujemy za komentarze i komentarze, zostały już uwzględnione przez kierownictwo hotelu.
Chcielibyśmy zauważyć, że niestety w związku z pandemią, w tej chwili wprowadzono pewne ograniczenia w koncepcji rozrywkowej hotelu. Na przykład zgodnie z decyzją turystyki państwowej zabrania się prowadzenia programów rozrywkowych po godzinie 21.00; nie wolno organizować imprez w pomieszczeniach zamkniętych, takich jak amfiteatr.
Na terenie barów, restauracji, krzeseł nie są obecnie wyposażone w podłogę zgodnie ze standardami Certyfikatu Bezpiecznej Turystyki.
Jak słusznie zauważyłeś, niektóre importowane napoje są dostępne za dodatkową opłatą. Poza tym pojęcie obejmuje takie importowane napoje jak whisky, wódka, gin, rum, koniak, tequila, rum, wermut.
Przepraszamy za niedogodności, których doświadczyłeś podczas wakacji, takie jak hałas i obsługa w restauracji. Podjęto już działania szkoleniowe dla personelu.
Zawsze staramy się zaspokoić prośby gości i pomóc w załatwieniu reklamacji, które pojawiają się w czasie wakacji. Z przykrością słyszeliśmy, że nie skontaktowałeś się bezpośrednio z naszym działem, gdy napotkałeś powyższe problemy.
Jeśli masz ochotę ponownie odwiedzić nasz hotel, z przyjemnością powitamy Cię z powrotem w Seven Seas Hotel Life. Dołożymy wszelkich starań, aby pobyt był jak najbardziej komfortowy.
Z poważaniem,
Relacje z gośćmi

Tue, 25 May 2021, 07:45
аватар SevenSeasHotelLife
SevenSeasHotelLife

Droga Dino,
Przede wszystkim dziękujemy za poświęcenie czasu na napisanie recenzji naszego hotelu. Bardzo nam przykro, że Seven Seas Hotel Life nie spełnił Państwa oczekiwań.
Naszym priorytetem jest zapewnienie wysokiego poziomu usług i stale pracujemy nad ulepszaniem świadczonych usług. Dziękujemy za uwagi i komentarze, zostały już uwzględnione przez kierownictwo hotelu.
Chcielibyśmy zauważyć, że niestety w związku z pandemią, w tej chwili wprowadzono pewne ograniczenia w koncepcji rozrywkowej hotelu. Na przykład zgodnie z decyzją turystyki państwowej zabrania się prowadzenia programów rozrywkowych po godzinie 21.00; nie wolno organizować imprez w pomieszczeniach zamkniętych, takich jak amfiteatr.
Na terenie barów, restauracji, krzeseł nie są obecnie wyposażone w podłogę zgodnie ze standardami Certyfikatu Bezpiecznej Turystyki.
Jak słusznie zauważyłeś, niektóre importowane napoje są dostępne za dodatkową opłatą. Poza tym pojęcie obejmuje takie importowane napoje jak whisky, wódka, gin, rum, koniak, tequila, rum, wermut.
Przepraszamy za niedogodności, których doświadczyłeś podczas wakacji, takie jak hałas i obsługa w restauracji. Podjęto już działania szkoleniowe dla personelu.
Zawsze staramy się spełniać prośby gości i pomagać w załatwianiu reklamacji, które pojawiają się w czasie wakacji. Z przykrością słyszeliśmy, że nie skontaktowałeś się bezpośrednio z naszym działem, gdy napotkałeś powyższe problemy.
Jeśli masz ochotę ponownie odwiedzić nasz hotel, z przyjemnością powitamy Cię z powrotem w Seven Seas Hotel Life. Dołożymy wszelkich starań, aby pobyt był jak najbardziej komfortowy.
Z poważaniem,
Relacje z gośćmi

Tue, 25 May 2021, 10:45
аватар