Niegrzeczność, złe jedzenie, brud

Pisemny: 14 wrzesień 2019
Czas podróży: 3 — 12 wrzesień 2019
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 5.0
Przyjechaliś my 3 wrześ nia o godzinie 12:00 od razu zostaliś my przywitani przez "przyjazną " obsł ugę hotelu, któ ra zaproponował a, ż e ​ ​ zostawimy nasze rzeczy do zameldowania (o godzinie 14:00) i pó jdziemy z nimi porozmawiać , gdzie pró bowali narzucić usł ugi masaż u i maski na nas, któ rych nie potrzebowaliś my (swoją drogą wszystkie usł ugi w Hotelu są dwa razy droż sze niż w cał ym regionie). Po wielokrotnych odmowach z naszej strony nał oż enie postę powań kontynuowano w ten sam sposó b.
O godzinie 14:00 dostaliś my klucze do pokoju (Blok B), wchodzą c tam, nie tylko byliś my zagubieni, ale cał kowicie przeraż eni POKOJEM, ponieważ kabina prysznicowa był a zepsuta, wą ż i dysza był y zepsute osobno . Brud był wszę dzie, toaleta był a zalana moczem - oczywiś cie pokó j nie był przygotowany po poprzednich goś ciach (podł ogi po prostu nie umyto).
Po proś bie o zmianę pokoju odmó wiono, ponieważ zdaniem „wysoko wykwalifikowanych” osó b z recepcji nie ma wolnych pokoi.

Po przeklinaniu pokó j został cudem znaleziony, już w bloku A pokó j był lepszy, ale drzwi szafy się nie zamykał y, pod prysznicem był a pleś ń i tylko 2 kanał y w TV, lodó wka nie dział ał a, nie był o okulary.
Z PLUSÓ W pokoju: klimatyzacja dział a, dobry widok na gó ry.
Rę czniki czekał y dopiero trzeciego dnia rozliczenia, a potem od SPRZĄ TACZKI, ponieważ na przyję ciu za każ dym razem obiecywał y „JUTRO”, któ re podobno nigdy nie nadejdzie.
Nie mogę się powstrzymać , by nie wspomnieć o POSIŁ KACH!
Zacznę od kilku PLUSÓ W:
Moż na był o zjeś ć ś niadanie (jajecznica lub jajka na twardo, tosty, naleś niki i wszelkiego rodzaju pł atki zboż owe).
Owoce i jagody nie był y urozmaicone, ale cał kiem do przyję cia i smaczne.
Chleb i ciastka smakował y dobrze.
Teraz MINUSY:
kolejki dla mił oś nikó w nostalgii za latami 90. (trzeba wcześ niej ustawić się w kolejce na obiad i kolację , jeś li chcesz zjeś ć coś jadalnego).
Cią gle brakował o talerzy i widelcó w. Stoł y są zawsze lepkie, podł oga też .
Gdy pozwolono im chodzić na posił ki, personel kpił , draż nił się , jakbyś my byli zwierzę tami.
Teraz samo jedzenie:
zawsze był y dostę pne kotlety sojowe, któ re są trudne do zjedzenia.
Kurczaka podawano gotowane lub duszone, nie wię cej niż.2 sztuki na talerz.
Ogó lnie nie był o nic do jedzenia, ponieważ asortyment był bardzo JEDEN I Ś REDNI.
Teraz kilka sł ó w o PRACOWNICY hotelu:
Pokojó wki nie mó wią po rosyjsku, w ogó le nie mó wią od sł owa.
Podł ogi są myte co 3 dni, a potem na ż yczenie. Arkusze zmieniane raz na 8 dni!
Na recepcji jest HALMLO Z CZYSTEJ KRWI, któ ry udaje, ż e nic nie sł yszy, a jeś li sł yszy, zaczyna być niegrzeczny. Prowokować do naduż yć , szydzić . Kierownictwo jest zawsze "nieobecne" w hotelu.

Ogó lne wraż enie hotelu Hamlo to brud i bez smaku jedzenie.
Nigdy nie przychodź do tego hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał