Brud i obojętność

Pisemny: 26 sierpień 2019
Czas podróży: 25 sierpień 2019
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 4.0
Po ponownym przeczytaniu recenzji po zakupie biletu do tego hotelu był am przeraż ona, ale nie mogł am odwoł ać , pojechał am już wiedzą c doką d, z wieloma moimi rzeczami niezbę dnymi do wygodnego ż ycia, choć z nadzieją na najlepsze.
Hotel poł oż ony jest w dobrej lokalizacji i to tylko jeden plus.
Personel jest oboję tny i nieludzki. Nie ma usł ugi.
Nie ma miejsca, prysznic jest zagrzybiony, woda spł ywa po cał ej ł azience, mydł o rozcień cza się wodą , jest mał o rę cznikó w, drzwi na balkon się nie zamykają , nie ma lodó wki, ł ó ż ko nie jest czyste i stary, klimatyzator przecieka. Pokó j był sprzą tany raz w tygodniu.

Obszar jest brudny i lepki. W kuchni talerze są brudne i lepkie i brakuje ich z widelcami, to samo jedzenie jest monotonne, zaczą ł em mieć problemy z jelitami. Atmosfera jest nudna i cię ż ka. Przeklinanie i depresja dookoł a.
Nie ma sejfu. Internet jest pł atny, dają minimum 3 dni za 6 dolaró w. Nigdy wię cej stó p w Turcji.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał