Pytanie o hotel Larissa Phaselis Princess 5*

Aktualne wycieczki do tego hotelu?
Uzyskaj najlepszą cenę od biur podróży
  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
128 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
chłopaki chcieli wiedzieć od tych, którzy byli w tym hotelu?
nikt nie miał sprawy z relokacją? inaczej, jak zawsze, przyjedziesz i powiedzą: masz straszne szczęście, przez kilka dni zamieszkasz w innym hotelu, a potem przeniesiesz się do własnego ...
by się tego nie podobało. ale mówią, że teraz w Turcji praktykują to bardzo często ...
Czy tak samo jest w tym hotelu?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
6 subskrybenci  • zapytał 2011-06-1013 lat wstecz
Odpowiedzi  •  5
аватар Amir1
bardzo często nie zależy to od hotelu, ale od gospodarza, który potwierdził rezerwację w hotelu, w którym nie ma pokoi. Ale hotel często się myli. W każdym razie to tylko czynnik ludzki, czyjś błąd, przeoczenie. I może być wszędzie, w każdym hotelu z dowolnym touroperatorem. Zwłaszcza w szczycie sezonu, kiedy napływ turystów jest bardzo duży. Każdy czasami popełnia błędy.
аватар Katyyy
Często praktykują nie hotele, ale operatorzy. Nie mogę jednak powiedzieć, że jest to ugruntowana zasada. Pechowe jednostki w masie całkowitej.
аватар javol
W tym hotelu nie słyszałem o tym, jednak byli poza sezonem, w połowie maja. Ale praktykują takie rzeczy - zamiast standardowo osiedlają się w gospodarce, choć jest taniej. Tych. zamiast głównego budynku w dwupiętrowym budynku. Po długich rozmowach w recepcji wszystko się układa.Ogólnie obsługa jest denerwująca, a to w dużej mierze ułatwiają przewodnicy wycieczki Anex, która przejęła wszystkie moce w tym hotelu. Na Turków generalnie jest mniej skarg, próbują.
аватар Az123456789
W rzeczywistości przyjechaliśmy 5 czerwca i zamieszkałem z dziećmi w piętrowym budynku 2. Uczucia nie są przyjemne - pleśń na podłodze na ścianach, w łazience nie ma naprawy.
dwa dni później przeniesiono nas do innego budynku -5 pięter!
BARDZO DZIĘKUJĘ TOUR OPERATOROWI KAMILY! Naprawdę człowiek pomógł! Oczywiście zupełnie inny lot! I tak wakacje zakończyły się sukcesem :-)
аватар sveta1812
Dziękuję wszystkim!!!)
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Larissa Phaselis Princess 5*
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już