Obrzydliwy hotel?

Pisemny: 26 sierpień 2019
Czas podróży: 8 — 17 lipiec 2019
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 2.0
Był to pierwszy wyjazd za granicę , przez znajomych przyjechali do agencji, wszystko zapowiadał o się cudownie (agencja Sunmar to kł amca). Ale go tam nie był o! Miał em szczę ś cie dostać się do sió dmego legendarnego budynku, któ rego nawet nie ma na stronie internetowej tego hotelu. To nieprawda, ż e ​ ​ standardowy pokó j parkowy znajduje się tylko w innych budynkach hotelu, to tylko kwestia szczę ś cia. Kilku szczę ś liwcó w, któ rzy zarezerwowali ten rodzaj pokoju, trafił o do gł ó wnego budynku.

Personel jest niegrzeczny, od razu widać z recepcji, ż e zaoferowali „mieszkać w hotelowym lobby, jeś li coś ci nie odpowiada”. Sprzą tanie nie mogł o być gorsze, wł osy wszę dzie, nawet na ł ó ż ku, są ź le umyte! Od 7 budynku do gł ó wnego zajmuje okoł o 10 minut, mapy Yandex i Google oszukują , ż e jest to 500 metró w. A to w upale 50 stopni, na ś niadanie, obiad i kolację na plaż y.


Jedzenie na pierwszy rzut oka wydaje się doskonał e, a potem widać , ż e dania się powtarzają , obiecany indyk, brak ryby, przyprawa ta sama, nawet zepsuty omlet!
Jeś li czegoś nie zje się na obiad, danie pł ynnie przenosi się na obiad. Z owocó w tylko melon, arbuz (smakują jak ogó rki) i jabł ka, któ re ja do cholery mogę jeś ć w mojej ojczyź nie.

Dzieci od mał ego do starego to bez liku. Klimatyzator w pokoju jest stary, prawie nigdy nie czyszczony. Tam zł apali infekcję , wię c wakacje został y cał kowicie zrujnowane. Przez pierwsze trzy dni starali się dociec prawdy, wszystkie nerwy był y wyczerpane, przez dwa dni mniej wię cej odpoczywali, przez resztę czasu leż eli z gorą czką i innymi radoś ciami choroby. Nadal mam koszmary o tym hotelu.

Delikatnie mó wią c, nie polecam. Hotel jest 2*, a nie 4*.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał