Zaszokować!!! Oszustwo!!!! Zrujnowaliśmy nasz pierwszy dzień w Turcji!

Pisemny: 10 może 2019
Czas podróży: 1 — 8 może 2019
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 1.0
Byliś my po prostu w szoku, zarezerwowaliś my pokó j w budynku gł ó wnym za dodatkową opł atą , a oni chcieli nas zamieszkać w budynkach 6-8, któ re znajdują się kilometr od infrastruktury restauracyjnej i hotelowej. 1 maja 2019 r. przyjechaliś my do hotelu, na recepcji zobaczyliś my ludzi oburzonych i przeklinają cych dobre wulgaryzmy, bo też zapł acili za mieszkanie w gł ó wnym budynku i zostali osiedleni w budynku z nieodpowiednimi warunkami mieszkalnymi. Podeszli do nas i zaproponowali przeprowadzkę do budynku 6, a po 2 dniach rzekomo zostaliby przeniesieni do naszych legalnych pokoi, jako rekompensatę zaoferowali bezpł atny internet. Nawiasem mó wią c, w hotelu tylko 300 megabajtó w jest darmowych, a potem pł acą pienią dze. Nasz pierwszy dzień był zrujnowany. . . Sami zadzwoniliś my i przyszł a do nas nasza przewodniczka Julia. Julia jest przedstawicielem JOIN UP, wspaniał ym pracownikiem i osobą , od razu zaczę ł a rozwią zywać problem i szukać opcji. Zaoferowano nam kilka hoteli do wyboru do przeprowadzki. Wybraliś my Larissa Akman Park 4 - wspaniał y hotel. Jeszcze raz bardzo dzię kuję Julii, gdyby nie ona, nie wiadomo, jaki był by nasz los w tym hotelu. Wcią ż nie rozumiem, jak moż na w ten sposó b oszukać ludzi, potwierdzić rezerwację , a nastę pnie osiedlić goś ci w koszarach, a nie w budynku z warunkami. Szkoda, ż e ​ ​ dotarliś my do hotelu w centrum Kemer, ale wylą dowaliś my w cichym, przytulnym miejscu. Mam nadzieję , ż e moja recenzja zostanie zauważ ona i nie wpadnie w puł apkę chciwych hotelarzy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał