Recenzje piszą nie pisarze, ale turyści.Spróbuj, to inspirujące!
Dodaj opinię teraz Przypomnij mi przez e-mail ×

GURAL rozczarowanie

Pisemny: 30 kwiecień 2018
Czas podróży: 27 kwiecień — 8 może 2018
Jest coś do poró wnania. Wspaniał e doś wiadczenie. Odpoczywaliś my w Palome. Znajomi interesowali się Guralem, zwł aszcza odką d Pegasus nadał , ż e był o rzą d wielkoś ci wyż szy. Daj się uwieś ć . W rzeczywistoś ci jest odwrotnie. Jeś li prawdopodobnie moż esz sprzeciwić się postawie i sł uż bie, to Miasteczko Dzieci jest osobną piosenką . Pię cioletnie dziecko jakimś cudem otworzył o drzwi (sterowane z pilota). Wszedł do pokoju, nie znają c ję zyka, namó wił pokojó wkę do otwarcia drzwi, przebrał się i po cał ym terytorium przyszedł do restauracji na obiad Z jego rodzicami. Kierownik wysiadł z frazami dyż urnymi.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (10) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар ollennka
ollennka

W zasadzie pozostaje trochę nauczyć dziecko i ogólnie każda liczba zostanie otwarta, a wszystko, co rodzice wyjmą. Więc na próżno się denerwowali, tutaj trzeba rozwijać talent.

Thu, 03 May 2018, 22:25
аватар olyajan
olyajan

Autor, przepraszam, ale jeśli jesteś z Turcji (rejestrując się na stronie), to dlaczego poleciałeś Pegasusem i skąd?

Fri, 04 May 2018, 06:19
аватар olyajan
olyajan

Autor, przepraszam, ale jeśli jesteś z Turcji (rejestrując się na stronie), to dlaczego poleciałeś Pegasusem i skąd?

Fri, 04 May 2018, 09:19
аватар Tt-Dmitrii
Tt-Dmitrii

Dobry dzień! Dla obiektywizmu dodam komentarz i zdjęcie, wyjaśnię o Klubie Dziecka. On jest wspaniały. To pierwsze doświadczenie pozostawienia dziecka. Personel (animatorzy młodzieżowi) jest doskonały! Koncerty, pokazy, terytorium, obsługa restauracji, wszystko to jest godne! Wszystkie pozytywy psują kierownictwo hotelu. Osiągnąć od niego cokolwiek na próżno. Tylko on mówi po rosyjsku. (Rosyjscy wczasowicze przynajmniej w hotelu) Mogę się tylko uśmiechać i kiwać głową. Zjeżdżalnia dla dzieci na plaży jest awaryjna. Drugiego dnia pobytu zażądał usunięcia awarii. Cisza 4 dnia naprawiła balustradę łamiąc poręcz. Razem z innymi wczasowiczami wskazywali niebezpieczne momenty. Gdy stali z zamyśloną miną, dziewczyna zraniła się w nogę. Razem pospieszyli, żeby ją zabandażować. Zadzwoniłem do Pegaza. Poproszony o dołączenie. W rezultacie w ciągu dziesięciu minut miasto zostało po prostu zamknięte przez bandażowanie taśmami sygnałowymi. Następnego dnia otworzyli się ponownie. Byliśmy 12 dni. Nie było naprawy.
Dołączę zdjęcie. Ochrona na plaży jest ogólnie ciekawa. Siedzisz na plaży popijając Martini i… włochate nogi latają metr nad tobą.. Tak jeżdżą na spadochronie. Na prośbę, aby nie przeciągać ludzi po wczasowiczach, ale zrobić to nad wodą, zareagowali dopiero po grupowym skandalu. Menedżer powiedział: "Tofik powiedział, że tego nie zrobił!". Po pokazaniu filmu z łodzią z napisem „Gural” ponownie się uśmiechnął i przeprosił. Więc jeśli rozpatrywany jako całość, z dobrym managerem, hotel spełni podany bar. I uwierz mi, nie szukali wad. Ale domagali się własnego (próbowali zamknąć aquapark 10 minut wcześniej przez dwa dni z rzędu, był problem z alkoholem itp.) I jeszcze jedno pytanie. Lecieliśmy z Samary. Zarejestrowany na Turpravda w Turcji.

Sun, 13 May 2018, 13:52
аватар Tt-Dmitrii
Tt-Dmitrii

Dobry dzień! Dla obiektywizmu dodam komentarz i zdjęcie. Pozwólcie, że wyjaśnię o Klubie Dziecięcym. On jest wspaniały. To pierwsze doświadczenie pozostawienia dziecka. Personel (animatorzy młodzieżowi) jest doskonały! Koncerty, pokazy, terytorium, obsługa restauracji, wszystko to jest godne! Wszystkie pozytywy psują kierownictwo hotelu. Osiągnąć od niego cokolwiek na próżno. Tylko on mówi po rosyjsku. (Rosyjscy wczasowicze przynajmniej w hotelu) Mogę się tylko uśmiechać i kiwać głową. Zjeżdżalnia dla dzieci na plaży jest awaryjna. Drugiego dnia pobytu zażądał usunięcia awarii. Cisza czwartego dnia zabezpieczyła balustradę łamiąc poręcz. Razem z innymi wczasowiczami wskazywali niebezpieczne momenty. Gdy stali z zamyśloną miną, dziewczyna zraniła się w nogę. Razem pospieszyli, żeby ją zabandażować. Zadzwoniłem do Pegaza. Poproszony o dołączenie. W rezultacie w ciągu dziesięciu minut miasto zostało po prostu zamknięte przez bandażowanie taśmami sygnałowymi. Następnego dnia otworzyli się ponownie. Byliśmy 12 dni. Nie było naprawy. Dołączę zdjęcie. Ochrona na plaży jest ogólnie ciekawa. Siedzisz na plaży popijając martini i. . . owłosione nogi latają metr nad tobą. . To jak jazda na spadochronie. Na prośbę, aby nie przeciągać ludzi po wczasowiczach, ale zrobić to nad wodą, zareagowali dopiero po grupowym skandalu. Menedżer powiedział: "Tofik powiedział, że tego nie zrobił!". Po pokazaniu filmu z łodzią z napisem „Gural” ponownie się uśmiechnął i przeprosił. Więc jeśli rozpatrywany jako całość, z dobrym managerem, hotel spełni podany bar. I uwierz mi, nie szukali wad. Ale domagali się własnego (próbowali zamknąć aquapark 10 minut wcześniej przez dwa dni z rzędu, był problem z alkoholem itp.). I na inne pytanie. Lecieliśmy z Samary. Zarejestrowany na Turpravda w Turcji.

Sun, 13 May 2018, 16:52
аватар