Pytanie o hotel Miarosa Kemer Beach 5*

Aktualne wycieczki do tego hotelu?
Uzyskaj najlepszą cenę od biur podróży
  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
55 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Wybór hotelu»
czy można zmienić hotel za granicą z premią?
kupiłem wycieczkę do hotelu, na terenie którego budowany jest inny hotel, z tego powodu występują problemy z zakwaterowaniem, wyżywieniem itp.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
8 subskrybenci  • spytał 2011-06-1313 lat wstecz
Odpowiedzi  •  11
аватар nadin65
Najpierw spróbuj zmienić rezerwację domów w swojej agencji.
Nie wiem jak w Turcji, ale w Egipcie po rozmowie z przewodnikiem można było przenieść się do innego hotelu tej samej kategorii 4* za 200$, ale tylko do hotelu, który prowadzi ten sam przewodnik.
аватар dengalina21
Zastanawiam się, czy pokażą personel? Nie zmieniam dat wyjazdu tylko hotel, znalazłem inny czyli nawet z dopłatą, całość jest w czasie, wylatujemy 19 czerwca, biuro podróży było w interesach podróż i wyjeżdża dopiero jutro
аватар nadin65
Przeczytaj w swojej umowie, którą otrzymałeś na tę wycieczkę.
аватар dengalina21
jeśli uznamy to za rezygnację z wycieczki, to grzywna, o zamianę jednej linii w umowie, jest tylko taka, że ​​firma odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług zawartych w produkcie wycieczki na rzecz turystów. Zadzwoniłem do call center Tez.tour, powiedzieli też, żeby przeczytać umowę. Może wszystko zostanie rozwiązane, jutro jadę po prostu do biura podróży i nagle pojawia się najgorsza opcja (nie zmienią się), więc proszę o radę, może ktoś trafił na taką sytuację. Dziękuję Ci.
аватар Lu-la-la
Dla Tezova będzie to traktowane jako odwołanie wycieczki. W każdym razie wynika to z ich standardowych umów.
аватар bileg
Jeśli nie jesteś zadowolony z hotelu, rozwiąż wszystkie problemy w domu, wydaj odmowę (przepadek zgodnie z umową, w zależności od terminu). Ponadto wycieczka do innego hotelu jest wydawana w nowy sposób. Tez czy Pegasus nie mają z tym nic wspólnego, już przekazali Twoje pieniądze do hotelu, a właściciel hotelu wykorzystał je na zapewnienie spotkania, łatwiej jest zmienić hotel na inny, ale tego samego właściciela (można to zrobić na miejscu). Inną opcją jest sytuacja, gdy turysta odmawia przyjęcia hotelu na miejscu i kupuje zupełnie inny hotel za swoje ciężko zarobione pieniądze w pełnej cenie (czytaj na forum).
аватар Anna-Ritta
W takim przypadku w umowie z agencją nie będzie ani jednej linii dotyczącej wymiany hotelu i kar, ponieważ. biuro podróży nie wie z góry, przez którego touroperatora turysta będzie latał, każdy touroperator ustala własne kary, a zawieranie umów na każdy przypadek to dodatkowa praca i nikt tego nie zrobi.
аватар dengalina21
Poszedłem do biura podróży, po 2 godzinach oddzwonili, aby zmienić hotel bez mandatu, czekam na potwierdzenie nowego hotelu, a oni zmienili to na moich warunkach, hotel wziął wyższą cenę, mam nadzieję że wszystko zostanie bezpiecznie rozwiązane.
аватар Zlata28
--- Poszedłem do biura podróży, po 2 godzinach oddzwonili, zmienili hotel bez mandatu, czekam na potwierdzenie nowego hotelu, a zmienili to na moich warunkach, hotel wziął wyższą cenę, Mam nadzieję, że wszystko zostanie bezpiecznie rozwiązane. ---
powodzenia
аватар dengalina21
dziękuję, wszystko się okazało, że hotel został przebukowany, właśnie dokonałem dodatkowej wpłaty
аватар belik.alena2012
Zarezerwowałem wycieczkę w Booking Center w Turcji Side Palmiye Garden Hotel, a turysta został przewieziony do Palmiye Hotel. Okazuje się, że te hotele mają inny przegląd techniczny. Teraz turysta nie jest przenoszony do właściwego hotelu. Co robić???
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Miarosa Kemer Beach 5*
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już