Oczekiwania nie zostały spełnione

Pisemny: 26 sierpień 2021
Czas podróży: 16 — 26 sierpień 2021
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 3.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 6.0
Hotel poł oż ony jest w doskonał ej lokalizacji. A gó ry są blisko i morze. Morze jest niesamowicie czyste i pię kne, spokojne. Mał e kamyczki nie powodują dyskomfortu. Plaż a jest czysta, stale sprzą tana, leż akó w wystarczy dla wszystkich. Widoki dookoł a są mił e dla oka. Bar posiada szeroki wybó r drinkó w. Istnieje wiele rodzajó w dział alnoś ci morskiej. Codziennie oglą daliś my spektakularne wystę py flyboardera. Był am mile zaskoczona moż liwoś cią pł ywania w nocy, rzadko teraz, gdzie jest to moż liwe. Sam hotel jest duż y, nowoczesny, pokoje są przestronne i czyste. Ale niestety nie chcemy tu wracać . Oczekiwania wobec pię ciogwiazdkowego hotelu się nie speł nił y. Byliś my w wielu miejscach, niezbyt wybrednych i kapryś nych. Ale czę ś ć reszty został a zepsuta. Problemy z Wi-Fi! W hotelu jest bez hasł a, ale trudno był o się poł ą czyć , znikną ł tak, jak się pojawił . I nie chodzi nawet o zdję cia i pliki wideo, nie moż na po prostu wysł ać wiadomoś ci. To był o bardzo stresują ce. Wię cej wind. Są dwa z nich, co jest bardzo mał e. Dziwna praca, wieczne oczekiwanie. Dwa razy utknę liś my w windzie. Za drugim razem siedzieliś my jakieś pó ł godziny, już był o cię ż ko oddychać , duszno. Nasz pokó j też był zalany, w korytarzu pł ynę ł a rura, lał a się (nie kapał a! ) bezpoś rednio z lampy sufitowej. Zadzwoniliś my na recepcję , czekaliś my dwadzieś cia minut na hydraulikó w, potem na pokojó wkę , bo. woda był a pod ł ó ż kiem, dotarł a na balkon. Oczywiś cie wszystko moż e się zdarzyć . Ale przypuszczam, ż e w hotelu na takim stanowisku powinien najpierw przyjś ć do nas administrator lub ktoś takiej rangi. Przeprosić , rozwią zać problem, dać nam moż liwoś ć odpoczynku, na któ ry lecieliś my. Ale nie, wszystko zdecydowaliś my sami. Ponadto poinformowaliś my ró wnież przewodnika hotelowego Talikha, któ ry wyjaś nił , czy kontaktowaliś my się z recepcją . To wszystko. Jak mó wi przysł owie, ratowanie toną cego. . . Nalegaliś my na przeprowadzkę do innego pokoju, ponieważ klimatyzator nie dział ał , był wilgotny. Nikt nigdy nie przeprosił . Wł aś nie przyniesiono do pokoju, kiedy nas nie był o, butelkę wina i talerz owocó w. Brzmi ł adnie, chociaż w rzeczywistoś ci był to banan, dwie niedojrzał e ś liwki, dwa jabł ka bez smaku i pomarań cza. A to jest sierpień w Turcji! „Przepraszam” był oby dla nas lepsze. W restauracjach i barach jest wystarczają co duż o win, tego rodzaju owocó w moż na skosztować ró wnież w Miń sku. Widzieliś my w tym formalnoś ć , oboję tnoś ć i lekceważ ą cy stosunek do siebie. Nie mogę powiedzieć , ż e wszyscy pracownicy hotelu są tacy. Wielu kelneró w, pokojó wek, barmanó w, innych pracownikó w jest bardzo opiekuń czych i odpowiedzialnych na swoim miejscu. Ale na poziomie zarzą dzania nieustanne był o poczucie braku koncepcji szacunku i zainteresowania goś ć mi. Dlatego zdecydowaliś my dla siebie: nie nasz hotel, nie bę dziemy już w nim odpoczywać i nie polecamy go innym.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał