nie 5*

Pisemny: 1 sierpień 2024
Czas podróży: 12 — 19 lipiec 2024
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 4.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 8.0
Hotel na pewno nie jest 5*, plusy to to, ż e okolica jest wygodna i zwarta, pokó j w budynku gł ó wnym dobry, po remoncie, pierwsza linia, molo na plaż y.
A teraz wady:
1) Jadalnia (nie restauracja), wybó r jedzenia jest bardzo sł aby, nadal trzeba tam dostać ryby i mię so, ale jest gotowana marchewka, brokuł y itp. Zwykle nie przychodziliś my na począ tku obiady i kolacje i dlatego dopiero w ostatni dzień odpoczynku, kiedy dotarliś my na począ tek obiadu, dowiedzieliś my się , ż e podają tureckie sł odycze, został y one rozrzucone w cią gu pierwszego pó ł godziny i nikt nie dostarczał nowych, to był o trochę lepiej ze zwykł ymi deserami, ale jeś li przyjdziesz na godzinę przed koń cem lunchu/kolacji, nie zostanie prawie nic. I musisz poprosić kelnera o wię cej noż y i widelcó w. Kawa w ekspresach 3 w 1, jeś li masz ochotę na prawdziwą kawę , to tylko w kawiarni przy basenie i w lobby barze. Tylko czarna turecka herbata z imbryka, widziana tylko raz w torebkach na ś niadanie.

2) Woda to w sumie jakiś ż art, pierwszy raz widzę , ż e wody nie ma ogó lnodostę pnej, przy barach trzeba stać w kolejce po wodę , bo barman ją rozdaje. W jadalni znajduje się lodó wka z wodą i wyglą da na to, ż e moż esz sam ją wzią ć , ale pewnego pię knego dnia zał oż yli lodó wkę na zamek.
3) Basen, był sprzą tany tylko raz na 7 dni i nie do koń ca, na dnie znajdował y się ś mieci - gał ą zki, igł y, martwe cykady, a pewnego dnia jeden z turystó w wrzucił podarte serwetki, któ re ró wnież leż ał y na dnie. A co zaskoczył o to brak ratownikó w, na gł ó wnym basenie nie ma ich wcale, bo przy zjeż dż alniach siedzi tylko smutno, podczas gdy zjeż dż alnie dział ają , nad morzem od okoł o 10 do 15-16.

Był a z nami solenizantka, powiedzieliś my o tym recepcji i recepcji, powiedzieli nam, ż e w pokoju bę dą gratulacje i nakryją do stoł u w gł ó wnej „restauracji”, podali na któ rą godzinę , my powiedział o 19:30. Do pokoju przyniesiono butelkę lokalnego wina, owoce i ciasto.

Ale jadalnia nie zawiodł a, podeszliś my do dziewczyny przy wejś ciu, wysł ał a nas do recepcji, zwró ciliś my się do recepcji, powiedział a „chodź my, teraz to zał atwimy”, ale najwyraź niej tego nie zrobił a nie rozumiem, dł ugo biegał a od kelnera do kelnera i po 15 minutach powiedział a, ż eby poszł a po jednego, on nas posadzi, po czym ten kelner zaczą ł nas prowadzić w kó ł ko w poszukiwaniu wolnego stolika, w w koń cu nie był o już ś wią tecznie zastawionego stoł u, ale moż na był o po prostu znaleź ć wolny, bez tego cał ego biegania. I jak wisienka na torcie - gdy już zjedliś my i mieliś my już wychodzić , przyszedł kelner i chcą c zabrać ze stoł u wszystkie naczynia na raz, wylał tł usty pł yn z talerza na spodnie taty, oczywiś cie przeprosił za to i nagle przypomniał sobie o DR i przynió sł jeszcze jedno ciasto, któ rego oczywiś cie już nie zjedliś my, bo już zjedliś my obiad i zjedliś my deser + nastró j był już mocno zepsuty
W hotelu jest duż o ludzi i najwyraź niej hotel nie jest w stanie udź wigną ć takiego napł ywu, motto hotelu brzmi podobno „najważ niejsza nie jest jakoś ć , a iloś ć ”. Czy powinienem tu jeszcze raz przyjś ć ? - Tak, jeś li jest to cena minimalna wś ró d innych podobnych hoteli, ale lepiej dopł acić i wybrać inny hotel.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał