przereklamowany

Pisemny: 6 październik 2019
Czas podróży: 7 — 14 wrzesień 2019
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 4.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 6.0
Już pierwszego dnia hotel negatywnie zaskoczył . Pomimo tego, ż e pozycjonowanie hotelu jako najlepszego na wybrzeż u, tylko cena odpowiada opisowi.
1. Na korytarzach są zapachy. Zapach daleki od neutralnego.
2. Kuchnia. Buffet ś niadaniowy. Wybó r jest kiepski. Stojak z owocami, stojak na sery, stojak na owsiankę i miskę kieł basek. To wszystko jest globalne. Poprosili o wodę przy stole, kelner znikną ł . Prawdopodobnie poszedł wywiercić studnię )))
3. Obiad i kolacja w restauracjach a la carte. Ty zamawiasz, oni ci to przynoszą . Przynieś li sał atkę z pleś nią . Na pytanie „co to jest? ” Odpowiedział , ż e jest to przyprawa turecka.
4. Terytorium dla amatora. Duż y, duż o przestrzeni, ale gó rzysty. Wolę bardziej pł aski teren.
Czy hotel jest wart swojej ceny? IMHO nie warto. Hotelowy patos przypomina picie wdowy Clicquot z plastikowych kubkó w
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał