Okropne jedzenie, długie kolejki po jedzenie, niegrzeczni kelnerzy?

Pisemny: 1 czerwiec 2021
Czas podróży: 31 może — 1 czerwiec 2021
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 7.0
Widzę to po raz pierwszy, ż e trzeba stać w kolejce po jedzenie, jak w mauzoleum. Ale najważ niejsze jest to, ż e kiedy w koń cu dostaniesz się do tego posił ku, to kelner jak ż ebrak rzuca na twó j talerz mał y kawał ek kurczaka (przynajmniej z rę kawiczką ) i jeś li odważ y się poprosić o dodatek , po czym z agresywnym wyrazem twarzy rzuca kolejny kawał ek.
W tym samym czasie zespó ł animatoró w i inni pracownicy przychodzą po jedzenie poza kolejnoś cią . Oznacza to, ż e w tym hotelu personel ma wyż szy priorytet niż goś cie.
Mam jedno pytanie do administracji - za co zapł acił em pienią dze? Ż eby jakiś nietaktowny kelner rzucił mi rę ką kawał ek kurczaka jak pies czy ż ebrak? Có ż , czy przynajmniej szanujesz swoich goś ci?

Ponadto hotel, któ ry pozycjonuje się jako hotel rodzinny, nie zapewnia na ś niadanie ż adnej kaszki mlecznej dla dzieci!
Czy uważ asz, ż e przez cał e wakacje powinnam karmić dziecko tylko jajkami na ś niadanie?
Podsumowują c to wszystko chcę powiedzieć , ż e poza naturą nie ma tu nic innego.
I to bardzo rozczarowują ce, ż e za wpł acone pienią dze trzeba stać w kolejkach, jak w cateringu dla biednych. To upokarzają ce i bardzo denerwują ce.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał