Straszne podejście do klienta

Pisemny: 1 październik 2021
Czas podróży: 1 — 10 październik 2021
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 7.0
Bardziej bestialska postawa przez 12 lat wyjazdó w do Turcji nie spotkał a się . Choć nie zepsute przez makroroyalty itp. , poprzednie hotele był y na poziomie niż szym lub ró wnym. Wybraliś my hotel, ponieważ ? dostaliś my ich trzypokojowy apartament. Zamieszkali nas 5 osó b w dwupokojowym mieszkaniu. Jednocześ nie nie zawracają c sobie gł owy pytaniem, jak się tam zakwaterujemy – ł ó ż ka są przygotowane dla trzech osó b. Wszystkie pró by osią gnię cia rozliczenia w ich kategorii pokoi natrafił y na odpowiedź : miejsc nie ma, przeniesiemy się , gdy się pojawią . Moż e jutro, moż e pojutrze, moż e za 5 dni. Musiał am naturalnie bł agać o dodatkowy komplet bielizny, idą c trzy (! ) razy na recepcję , sł uchają c „ż eby ci wszystko przynieś li, z czego jesteś niezadowolony? ”.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał