Straszna obsługa za dużo pieniędzy?

Pisemny: 9 sierpień 2020
Czas podróży: 8 — 10 sierpień 2020
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 3.0
Wybraliś my ten hotel po przeczytaniu pozytywnych recenzji. Teraz wszystko wyraź nie im nie odpowiada. Wybić kapcie - dzień , uzupeł nić mini-bar - trzy skandale, jedzenie zimne, 5 rodzajó w lodó w skoń czył o się na kolacji na godzinę przed zamknię ciem, nie wyję li nowego, powiedzieli dzieciom: tutaj jest jagodowy, nie pasuje - są bezpł atne. Na basenach nie ma ratownikó w, nawet w klubie dla dzieci. Na morzu czasem jest, pomimo czerwono-ż ó ł tej flagi. Nie odpowiadają na skargi. Komunikacja z administracją koń czy się sł owami: wł aś nie otworzyliś my, rozpoczynamy pracę . I to z pienię dzmi, któ re zabierają . Dziecko wbił o drzazgę , trzymają c się nieleczonej porę czy, powiedzieli, ż e to w szpitalu, nie mieli pę sety. Mó wiono, ż e gó wniana toaleta w holu jest usuwana z czasem, ponieważ robią to raz na godzinę . I tak we wszystkim! To egipska trojka, a nie luksusowy turecki hotel. Tui obiecano przesiedlenie, czekamy. Wię c jeś li chcesz poczuć się jak w opuszczonej stodole za duż o pienię dzy, to jesteś tutaj!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał