+ VIP, indywidualne podejś cie.
+ We wszystkich pokojach szlafrok i kapcie dla dzieci (ró ż owe lub niebieskie od 3 do 12 lat), kanał y bajkowe od 07:00 do 22:00, zestaw baby shower, pluszaka, wanienka, garnek, butelka ocieplacz, kró tkofaló wka dla dziecka, spaceró wka - w miarę dostę pnoś ci i na ż yczenie.
+ Rodzice mogą otrzymać pager (bezpł atnie na ż yczenie) lub pobrać program na swojego smartfona i oglą dać dzieci w miniklubie.
+ Dla dzieci od 4 do 12 lat, osobista rejestracja w dniu przyjazdu i wyjazdu w recepcji.
+ Opieka nad dzieć mi w "Smiling Babies" (1-2 lata) i "Everland Q" (3-12 lat), w godzinach pracy - bezpł atnie na terenie miniklubu, poza godzinami pracy - za opł atą (na ż yczenie).
+ Specjalne pieluchy do pł ywania, wodoodporne w wodzie, zabawki do zabawy w piaskownicy.
+ Restauracja dla dzieci w miniklubie (obiad, podwieczorek i kolacja: pł atki zboż owe, zupy... ) Bufet dla dzieci w restauracji gł ó wnej. Ż ywnoś ć dla niemowlą t (Bebelac, Milupa, Aptamil... )
+ Miasto zawodó w dla dzieci Q City na miejscu za darmo.
+ W hotelu odbywa się coroczny tradycyjny festiwal latawcó w, festiwal zbioró w oliwek itp.
+ Zielona, duż a powierzchnia.
+ Pyszne i urozmaicone jedzenie. Wysokiej jakoś ci importowane napoje alkoholowe i bezalkoholowe.
+ Rozrywka dla dzieci na każ dy gust i w każ dym wieku - od 1 do 17 lat.
"-":
- Nic.
Recenzja wideo - https://www. youtube. com/watch? v=X0GwaFfirhs
Zł y.
Zarezerwowaliś my pokó j w domku nad jeziorem z widokiem na ogró d (widok na ogró d, a nie na basen), na ż yczenie zarejestrowano ł ó ż ko mał ż eń skie (ś pi u nas trzyletnie dziecko). Wchodzimy do pokoju (na 1 pię trze), zapach wilgoci i pleś ni. Nie wydawał o się to w porzą dku, ale stoi tak, ż e moż na zawiesić siekierę . Moja pierwsza myś l: zniknie… ale prawie nie. Potem patrzę na pojedyncze ł ó ż ka i mó wię chł opcu, ż e nam pomó gł , ż e to nie to.
Nawiasem mó wią c, chł opiec nie jest ani po rosyjsku, ani po angielsku, ani boom-boom. I dotyczy to 90% cał ego personelu hotelu. Nie wchodzą c w szczegó ł y powiem, ż e w takich pokojach nie ma podwó jnych ł ó ż ek (chyba nasz operator coś schrzanił ), nie mogą zmienić ł ó ż ka, nie mogą zmienić materaca, mogą tylko zmienić pokó j za dopł atą . Dopł ata wynosił a 40 euro dziennie. Razem +320 euro za podwó jne ł ó ż ko, tylko za ł ó ż ko!! ! Nawiasem mó wią c, moż na go nazwać podwó jnym z duż ą rozcią gliwoś cią . Przenieś li mnie do pokoju na 2. pię trze, z podwó jnym ł ó ż kiem, z widokiem na basen (mił y bonus) i bez zapachu pleś ni. Jak czytał em w innej recenzji, zapach pleś ni wynika z tego, ż e podł oga w tych pokojach to nie kafle, ale dywan, a kiedy ludzie wychodzą z basenu (na pię trze są pokoje z bezpoś rednim dostę pem do basenu) , wtedy cał a wilgoć pozostaje w tej powł oce dywanowej. Jak wilgoć dostał a się do pokoju z widokiem na ogró d - nie mam poję cia.
Pó jś ć dalej. Odż ywianie.
W zwią zku z pandemią koronawirusa w hotelach wprowadzono ograniczenia, teraz pracownicy hoteli narzucają turystom jedzenie. Prawdopodobnie z tego powodu zestaw naczyń był bardzo ubogi. Tutaj od sł owa w ogó le. Czasami po prostu nie był o z czego wybierać . Ale to wcią ż są kwiaty. Podchodzisz do wybranego dania, to był y plastry ziemniakó w, osobno smaż one, to przystawka, wskazujesz palcem, pracownik kiwa gł ową i wkł ada ...2 sztuki ! ! DWIE RZECZY, CARL! ! Nie dwie porcje, nie dwie ł yż ki, DWIE KAWAŁ KI!! ! Jestem zwykł ym czł owiekiem, waż ę.75 kg, nie mam nic innego na talerzu, kł adzie mi 2 sztuki. Czy jestem uchodź cą i cię zjadam? Za to wszystko zapł acił em 3000 euro! Czy musisz bł agać o jedzenie? A taka sytuacja jest wszę dzie, stoisz i bł agasz „wię cej, wię cej, wię cej…”.
Dotyczy to ró wnież menu dla dzieci. Prosisz o zupę , wlewają ją do talerza na 1 palec. Co to jest? To jest chciwoś ć ! Rozmawialiś my pó ź niej z innymi wczasowiczami, wszyscy narzekają , ż e gł odują...
Siadają c przy stolikach w restauracji, na stole nigdy nie był o serwetek, soli, pieprzu ani wykał aczek. Kelner miał to wszystko przywieź ć pó ź niej… jeś li cię zauważ y. A jeś li nie zauważ y - siebie, każ dego, samego ...Kelnerom z ł atwoś cią udaje się wyją ć spod nosa talerz, z któ rego jeszcze jesz. Najpierw trzeba bł agać o jedzenie, potem podą ż ać za nim i pilnować , ż eby nie został o zabrane. Oto oferta all inclusive dla Ciebie.
Aby uzupeł nić bar w pokoju trzeba był o za każ dym razem dzwonić , ż eby przypomnieć . Pasek jest uzupeł niany na podstawie tego, co wypił eś . Był y 2 przepadki, 2 cola i 2 duszki. Wypił eś.1 colę ? Zdobą dź.1 colę.
Drugiego dnia pobytu moje dziecko obchodził o urodziny. Poszedł em do relacji z goś ć mi i zamó wił em bukiet dla mojej ż ony, 82 dolary, tylko sekundę . Ustaliliś my, kiedy ma być dostarczony do pokoju. Jesteś my spó ź nieni. Chciał em zrobić niespodziankę ż onie, ale siedzimy w pokoju i nie umiem wytł umaczyć , dlaczego jesteś my w pokoju, a nie przy basenie. Musiał em zadzwonić , ż eby sobie przypomnieć.
Osobno o przewodniku. Spotkaliś my się.
Nic pomocnego, ani sł owa o ubezpieczeniu lub „jak poprawić swó j pobyt w hotelu? ”. Tutaj kup przelew za 50 USD, szybką ś cież kę za 225 USD, idź na zakupy. Zero uż ytecznoś ci!
1. Program był dobrze przygotowany w miniklubie, zaró wno dla mał ych, jak i starszych dzieci.
2. Moja có rka był a po prostu zachwycona miastem zawodó w, szczegó lnie klubem modelek i fabryką lodó w. Jak się dowiedzieliś my, jest to nowy program, któ ry nie jest jeszcze dostę pny w hotelach Belek.
3. Mó j syn też bardzo lubił miniklub, został bez problemó w i co najważ niejsze nie prosił o powró t : ) był a okazja, aby poś wię cić czas dla siebie (zaję cia dla dorosł ych ró wnież ciekawe i bogate)
Sam hotel był bardzo ł adny! Dekoracja, terytorium, plaż a na przyzwoitym poziomie. Jedzenie nie jest zł e, nikt nie bę dzie gł odny. Pokoje są przestronne. Ale pokoje, któ re nam zaoferowano, miał y brzydki widok. Na proś bę o zmianę pokoju recepcjonistka wysł ał a na spotkanie przyję cie Pegaza, któ ry zachowywał się po prostu chamsko!
Podró ż ował em do wielu krajó w i nigdy nie spotkał em się z taką postawą ! Pracownik o imieniu Elena i jej kolega byli po prostu niegrzeczni wobec naszej grupy, któ ra przyszł a na seminarium, podczas odprawy z powodu chaosu, któ ry stworzyli, doprowadzili starszą osobę do ł ez, odpowiadają c, ż e jeś li dostał a zł y numer, to jest to jej karma! Dorosł y chciał stamtą d wyjś ć , jeś li sytuacja z pokojem nie został a rozwią zana, i dostał a pokó j z widokiem na ś cianę ! (tylko ś ciana). Kazano jej się rzucić . Po tych sł owach wzrosł o jej ciś nienie krwi, doprowadzili ją do ł ez, byliś my już zmę czeni po przylocie po 6.5 godzinnym locie, sumują c się do trzech rubli, a potem te kobiety postrzę pił y wszystkie nerwy. Czekaliś my kilka godzin na zmianę pokoju, siedzą c z naszymi walizkami w recepcji, a oni po prostu patrzyli, jak siedzimy i czekamy, nic nie robią c. W rezultacie starszy kierownik hotelu ledwo zmienił pokó j, najwyraź niej widzą c stan starszej osoby. Widok z okna nie jest na morze, ale przynajmniej nie na ś cianę .
Pracownicy Pegas najwyraź niej zapomnieli, ż e są w pracy, a my jesteś my ich goś ć mi! Nie jesteś my mile widziani za darmo i tak traktujemy ludzi! ? Kto im pozwolił ? ! Mó wili w swoim wł asnym ję zyku i ś miali się w naszym kierunku. Te pracownice Pegasa cuchnę ł y szowinizmem. Traktowali nas jak bydł o, krzyczeli bez sł ó w, rzucali paszporty, ku mojemu oburzeniu, dlaczego tak nas traktowano, odpowiadali, ż e na nic innego nie zasł ugujemy. Brak mi sł ó w! Jestem zszokowany zachowaniem ich pracownikó w!
Nigdy wię cej ich nie uż yję i nie polecę innym!
1. Obsł uga w restauracji (a ś niadania, obiady i kolacje są tylko w jednej restauracji, z jedynym wejś ciem do cał ego hotelu! ) jest brzydka. Nie ma moż liwoś ci znalezienia wolnego stolika z pierwszej rundy. Potem zaczyna się poszukiwanie sztuć có w, serwetek itp. Hotel jest peł ny, kelnerzy nie mają czasu na nakrycie stoł ó w, zmianę obrusó w. Naczynia to osobny problem...Jest po prostu brudny. Mą ż zamó wił wieczorem whisky, pocią gną ł ł yk, odstawił szklankę - na dnie był a wyraź na plama czegoś biał ego...Wieczó r był zrujnowany. Z tego samego powodu kilkakrotnie zmieniano ł yż ki, talerze itp.
2. Zasilanie - na solidnej „3”. Oczywiś cie nie byli gł odni… Ale nie ma mowy o przynajmniej jakiejś ró ż norodnoś ci. Có reczka wybierał a ryż na każ dy lunch. Tylko ryż.
Nie każ dy dorosł y bę dzie zadowolony z gotowanej woł owiny, a nawet dziecko… W menu dla dzieci znajdują się gotowane brokuł y, kieł baski, kotlety z kurczaka gotowane na parze. Wszystko. Mniej wię cej tak samo każ dego dnia. A kolejki… – to generalnie przypomina sowiecką erę kompletnych brakó w. W chwili, gdy restauracja otwiera się na kolację , ludzie są gotowi podeptać się nawzajem w popł ochu do upragnionych stoł ó w dystrybucyjnych!
3. Klub dziecię cy - ponieważ dzieci nadal odwiedzał y tę placó wkę , wstawiamy „4”. Ale z tuzina animatoró w jedna lub dwie dziewczyny budzą sympatię i zaufanie, reszta po prostu uś miecha się sztywno, wita się , wykonuje swoją pracę.
4. Osobnym ogromnym minusem jest przewodnik hotelowy – Rasul (Resul Muharrem). Trzy razy pró bowali go znaleź ć . Bez skutku. W ogó le nie wykazywał zainteresowania wspó ł pracą z nami. Wyjeż dż ają c na zakupy do Antalyi po prostu oszukiwał , w dniu tej podró ż y przestał odbierać telefony/wiadomoś ci.
Wszystko, czego chce od turystó w, to wcześ niejsza rezerwacja miejsc w samolocie za 25 USD za osobę , dostę p dla VIPó w i miejsca w salonie za 49 USD za osobę . I to był o pierwszego dnia i pierwszej i jedynej oferty od niego. Obrzydliwy facet!
5. Có ż , sam organizator wycieczek Anex Tour jest po prostu okropny! Nie polecamy nikomu! Nie daj się nabrać na ich wycieczki! To wyrzucone pienią dze! I zrujnowane wakacje