nie polecam

Pisemny: 15 sierpień 2020
Czas podróży: 10 — 21 sierpień 2020
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 1.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 8.0
Rozczarowanie. Belek to nasz ulubiony resort, podczas Covid polegaliś my na sieci hoteli Crysral, na ich usł ugach. . .
Nie ma animacji, w ogó le (przechodzi w są siednich hotelach w cią gu dnia, ale tutaj widać , ż e postanowili nie wydawać pienię dzy, jest argument - Covid). Ale w restauracji są kolejki. . . Kolejki nie są dla osó b o sł abych nerwach - od rana do wieczora. Rano trzeba stać na kawę , osobno na jajko, osobno na sał atkę , osobno na buł kę , serek… poranek nie do koń ca staje się przyjemny.
Przy basenie znajduje się leż ak na leż aku, miejsce należ y zają ć o 8 rano. Do zjeż dż alni jest kolejka. . . no tak morze. . . jest pię knie, ale reszta ta sama. . . leż ak na leż aku. . .

Co do jedzenia: wybó r jest bardzo skromny, tylko ryby z owocó w morza (jak okoń morski czy makrela i tyle! ). Restauracja rybna jest zamknię ta, covid))))
Dlatego dzię ki Covid nie należ y rozsuwać leż akó w na co najmniej 30-50 cm? Zatrudnij wię cej kelneró w, jeś li nie, zmniejsz liczbę urlopowiczó w o 30%.
Wychodzimy nad morze, aby odpoczą ć , a nie stać w niekoń czą cych się kolejkach i opierać stopy o są siada, leż ą c na leż aku. Chyba jeszcze nie napisał em tak dł ugiej i nerwowej recenzji, moż e komuś się przyda.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał