Prawda o hotelu? Dzień dobry! Jesteś my bardzo zadowoleni z naszego pobytu, hotel jest dobry. Jedzenie na najwyż szym poziomie, dobra logistyka w restauracji - prawie zawsze był y stoliki, teren duż o zieleni. Sprzą tanie pokoju, tak sobie. WI-FI dział ał o bardzo dobrze w cał ym hotelu.
… Już ▾
Prawda o hotelu?
Dzień dobry!
Jesteś my bardzo zadowoleni z naszego pobytu, hotel jest dobry. Jedzenie na najwyż szym poziomie, dobra logistyka w restauracji - prawie zawsze był y stoliki, teren duż o zieleni. Sprzą tanie pokoju, tak sobie. WI-FI dział ał o bardzo dobrze w cał ym hotelu. Ale to, co naprawdę mi się nie podobał o, to praca zespoł u animatoró w, jest po prostu okropna. Nie moż esz znaleź ć animatoró w, nie moż esz uzyskać informacji, naszym zdaniem nie moż esz im pł acić pensji, są tym, co mają , a czego nie. I naprawdę nie podobał mi się porzą dek na plaż y?
przychodzisz o 10 rano, rę czniki są rzucane na leż aki, nie ma nikogo. Przychodzisz po obiedzie na tych samych leż akach, na tych samych nietknię tych rę cznikach, dlaczego ż aden z pracownikó w tego nie robi. To samo wydarzył o się na molo. W innych hotelach wszyscy to oglą dają . Szczerze mó wią c, nigdy wię cej nie pojedziemy do tego hotelu.
Dzień dobry!
Jesteś my bardzo zadowoleni z naszego pobytu, hotel jest dobry. Jedzenie na najwyż szym poziomie, dobra logistyka w restauracji - prawie zawsze był y stoliki, teren duż o zieleni. Sprzą tanie pokoju, tak sobie. WI-FI dział ał o bardzo dobrze w cał ym hotelu. Ale to, co naprawdę mi się nie podobał o, to praca zespoł u animatoró w, jest po prostu okropna. Nie moż esz znaleź ć animatoró w, nie moż esz uzyskać informacji, naszym zdaniem nie moż esz im pł acić pensji, są tym, co mają , a czego nie. I naprawdę nie podobał mi się porzą dek na plaż y?
przychodzisz o 10 rano, rę czniki są rzucane na leż aki, nie ma nikogo. Przychodzisz po obiedzie na tych samych leż akach, na tych samych nietknię tych rę cznikach, dlaczego ż aden z pracownikó w tego nie robi. To samo wydarzył o się na molo. W innych hotelach wszyscy to oglą dają . Szczerze mó wią c, nigdy wię cej nie pojedziemy do tego hotelu.
Tak jak
Lubisz
• 9
Pokaż inne komentarze …
• podróżował 3 roku wstecz
Hotel jest trochę zawyż ony za to, co jest warte. Wi-Fi nie dział a w pokojach. XXI wiek musieliś my dzwonić do nich w recepcji 3 razy i pojawiać się.1 raz. Pokoje nie są zł e, ale stare. Renowacja był a dawno temu. Na terenie znajdują się nowe budynki.
… Już ▾
Hotel jest trochę zawyż ony za to, co jest warte. Wi-Fi nie dział a w pokojach. XXI wiek musieliś my dzwonić do nich w recepcji 3 razy i pojawiać się.1 raz. Pokoje nie są zł e, ale stare. Renowacja był a dawno temu. Na terenie znajdują się nowe budynki.
Jedzenie jest dobre, obfitoś ć potraw jest inna. Jedzenie na najwyż szym poziomie. Sprzą tanie jest bardzo ź le sprzą tane, jak na ten poziom hotelu szkoda. Albo ś mieci na stole zostaną zapomniane, z kosza na ś mieci, albo mini bar nie zostanie zgł oszony. Animacja dla dzieci jest sł aba. Moż na powiedzieć , ż e w ogó le nie istnieje. Motywuje fakt, ż e covid. A fakt, ż e w hotelu mieszka 700 osó b nie jest pospolity? ? ? Personel wydaje się być uprzejmy, czasem niegrzeczny.
Na terenie są sklepy. Ceny są zbyt wysokie, ale moż esz się targować , a sprzedawcy nie są gorsi, jeś li wiesz, jak się targować . Na miejscu są fotografowie. Bardzo arogancki i zdzierają cy ludzi. Obiecaj jedno, zró b drugie. Ceny zawyż ają przestrzeń.10 USD - 1 zdję cie, jeś li weź miesz duż o, obiecują się poddać . Rozmnaż ają się jak Cyganie na bazarze. Są też oburzeni i niegrzeczni. Naprawdę chcę , aby administracja hotelu jakoś to kontrolował a, ponieważ pracują na terenie hotelu, ale na wł asną rę kę ! ! !
Jedzenie jest dobre, obfitoś ć potraw jest inna. Jedzenie na najwyż szym poziomie. Sprzą tanie jest bardzo ź le sprzą tane, jak na ten poziom hotelu szkoda. Albo ś mieci na stole zostaną zapomniane, z kosza na ś mieci, albo mini bar nie zostanie zgł oszony. Animacja dla dzieci jest sł aba. Moż na powiedzieć , ż e w ogó le nie istnieje. Motywuje fakt, ż e covid. A fakt, ż e w hotelu mieszka 700 osó b nie jest pospolity? ? ? Personel wydaje się być uprzejmy, czasem niegrzeczny.
Na terenie są sklepy. Ceny są zbyt wysokie, ale moż esz się targować , a sprzedawcy nie są gorsi, jeś li wiesz, jak się targować . Na miejscu są fotografowie. Bardzo arogancki i zdzierają cy ludzi. Obiecaj jedno, zró b drugie. Ceny zawyż ają przestrzeń.10 USD - 1 zdję cie, jeś li weź miesz duż o, obiecują się poddać . Rozmnaż ają się jak Cyganie na bazarze. Są też oburzeni i niegrzeczni. Naprawdę chcę , aby administracja hotelu jakoś to kontrolował a, ponieważ pracują na terenie hotelu, ale na wł asną rę kę ! ! !
Tak jak
Lubisz
• 13
Odpoczywamy teraz w tym hotelu, z dzieckiem w wieku 7 lat) Chcę zauważ yć straszną animację dla dzieci, w tej chwili jest cał kowicie nieobecna. Nie ma kursó w mistrzowskich, makijaż u wodnego, kilku ciekawych zabaw dla 7 lat, dziecko bardzo chciał o iś ć do klubu dla dzieci, ale za każ dym razem, gdy go odbieram, siedzi samotnie w ś cisku.
… Już ▾
Odpoczywamy teraz w tym hotelu, z dzieckiem w wieku 7 lat) Chcę zauważ yć straszną animację dla dzieci, w tej chwili jest cał kowicie nieobecna. Nie ma kursó w mistrzowskich, makijaż u wodnego, kilku ciekawych zabaw dla 7 lat, dziecko bardzo chciał o iś ć do klubu dla dzieci, ale za każ dym razem, gdy go odbieram, siedzi samotnie w ś cisku. Tymczasem animatorzy rozmawiają ze sobą lub spacerują . Maksymalnie jeden lub dwoje z mł odszymi dzieć mi losuje. Widział em, jak przyszł y starsze dzieci w wieku 10-12 lat, nawet nie zwracał y na nie uwagi. Jedzenie jest monotonne, nie ma stolika dla dzieci.
Tak jak
Lubisz
• 15
Ten hotel został polecony przez biuro podró ż y. Podobał o mi się , ż e był o blisko lotniska w Antalyi, 30-40 minut. Duż y teren zielony. Uprzejmy personel. Koktajle w barze sprawiają , ż e nie ma smaku, a gł ó wna restauracja w gł ó wnym budynku ma mał y wybó r potraw.
… Już ▾
Ten hotel został polecony przez biuro podró ż y. Podobał o mi się , ż e był o blisko lotniska w Antalyi, 30-40 minut. Duż y teren zielony. Uprzejmy personel. Koktajle w barze sprawiają , ż e nie ma smaku, a gł ó wna restauracja w gł ó wnym budynku ma mał y wybó r potraw. Programy wieczorne czasami obejmują wystę py ś piewakó w z dź wię kiem na ż ywo.
Tak jak
Lubisz
• 15
• podróżował 4 roku wstecz
Przyjechaliś my do tego hotelu w maju. Zaraz zrobię rezerwację , ż e dwa tygodnie temu odpoczywaliś my już w dwó ch hotelach i w tym czasie w kraju był a już kwarantanna i godzina policyjna (ale zaczę ł o się godzinę pó ź niej), był y też jego kody i tak dalej, ale nie był o nigdzie takiego hotelu.
… Już ▾
Przyjechaliś my do tego hotelu w maju. Zaraz zrobię rezerwację , ż e dwa tygodnie temu odpoczywaliś my już w dwó ch hotelach i w tym czasie w kraju był a już kwarantanna i godzina policyjna (ale zaczę ł o się godzinę pó ź niej), był y też jego kody i tak dalej, ale nie był o nigdzie takiego hotelu.
1. Spa jest dostę pne tylko po wcześ niejszym umó wieniu i tylko przez 30 minut. Jak w wojsku) weszli, umyli się i odeszli. Chociaż nie bę dziesz miał wiele przyjemnoś ci, ponieważ spa jest remontowane i jest bardzo gł oś ne. Nigdy nie widział em takiego zamó wienia w uzdrowisku ani w tym roku, ani w ubiegł ym. Rejestracja musi odbyć się rano. Nie spisują przez telefon, bo nie ma wystarczają cej liczby pracownikó w i poproszono nas, abyś my przyszli po ś niadaniu i napiszemy. Ró wnież ł aź nia parowa nie dział a. Jest tylko ł aź nia turecka i dwie sauny. W spa nie ma wody, herbaty, sokó w nawet za pienią dze. Jeś li chcesz się napić , idź na sił ownię . W krytym basenie lepiej też wcześ niej wypoż yczyć leż aki.
2. Pokoje są przestarzał e i wymagają aktualizacji z klimatyzacji, jest nieprzyjemny zapach i nie ma efektu chł odu.
Ś pimy z otwartym balkonem. Pogoda na to pozwala. Sprzą tanie za 3 punkty, podł oga w ogó le nie jest myta, lepiej nosić kapcie. Dopiero po chwili zorientowali się , ż e pokó j nie pasuje do zdję cia wyś wietlanego na stronie hotelu… jakoś nie zrozumieli od razu.
3. Restauracja posiada dziwny system serwowania gorą cych dań . Podczas gdy w roku pandemii wszystkie hotele w Beliss umieszczał y jedzenie za szklanymi witrynami, nie został o to jeszcze zrobione wszę dzie. Goś cie zmuszeni są staną ć metr od jedzenia i tabliczek z nazwami potraw, odgrodzonych czerwoną wstą ż ką . Za wstą ż ką dziewczyny kelnerzy skaczą od talerza do talerza i kł adą jedzenie na talerzach. Czę sto w tym liczniku jedzenie spada na podł ogę . Wszystko wyglą da smutno i oszał amiają co. Wszyscy są w pozie, patrzą c na znaki. Sama restauracja gł ó wna nie jest w stanie pomieś cić takiej iloś ci goś ci. Z obiadem lepiej nie zwlekać i przyjś ć do począ tku.
4. Nigdy nie widział em tak biednego mini-baru w Turcji! 1 puszka coli, 2 piwa, 3 wody, 2 soki, 2 gofry.
Ponadto sama lodó wka jest zepsuta. Po prostu stary i czas odpisać . Zestaw do kawy jest wię cej niż skromny. 3 torebki herbaty 2 sztyfty Jacobsa 3 w 1. Jeś li ktoś lubi pić czarną kawę rano w pokoju, to powinien udać się do innego hotelu
5. Widok z pokoju na morze. Pod ż adnym pozorem nie marnuj na to swoich pienię dzy. Widok psuje stary i brudny dach gł ó wnego budynku hotelu, któ ry nieuchronnie zobaczysz. Ten widok nie jest na miejscu) przed gł ó wnym budynkiem znajduje się fontanna, któ ra wydaje hał as jak wodospad Niagara. Kto kocha ciszę , lepiej wybrać skrzynki z dala.
6. Od czasu pandemii wszystkie hotele zapewnił y w pokojach maski medyczne, spraye lub ż ele dezynfekują ce oraz rę kawiczki. Bellis tego nie ma. Ogó lnie hotel nie wydaje zbyt wiele masek, oczywiś cie mniej niż w innych, a dezynfekcja nie jest wszę dzie.
7. Szlafroki muszą być wymagane. Nie ma ich w pokoju po przyjeź dzie. (Powiedziano nam, ż e jest to zasada w standardowych pokojach). To niewygodne, gdy przyjechał eś w nocy i chcesz wzią ć prysznic, ale nie ma szlafroka ...
8. Jedzenie.
Nie był o jeszcze nic specjalnego i szczegó lnie smacznego. Bardzo standardowe menu. Raki, któ re wszyscy tutaj podziwiają przez trzy dni z rzę du. Boloń czyk też każ dego dnia. Nie ma wariacji.
9. Jedynym plusem hotelu jest bliskoś ć lotniska. Z indywidualnym transferem tylko 30 minut w drodze. Teren hotelu nie jest tak duż y. Tylko sporo miejsca zajmują boiska do pił ki noż nej i zoo.
Lepsze hotele niż ten moim zdaniem: Rubi platyna, Kingdom Hotel kraina legend, Rixos premium tekirova, Alva Donna, Nirvana.
1. Spa jest dostę pne tylko po wcześ niejszym umó wieniu i tylko przez 30 minut. Jak w wojsku) weszli, umyli się i odeszli. Chociaż nie bę dziesz miał wiele przyjemnoś ci, ponieważ spa jest remontowane i jest bardzo gł oś ne. Nigdy nie widział em takiego zamó wienia w uzdrowisku ani w tym roku, ani w ubiegł ym. Rejestracja musi odbyć się rano. Nie spisują przez telefon, bo nie ma wystarczają cej liczby pracownikó w i poproszono nas, abyś my przyszli po ś niadaniu i napiszemy. Ró wnież ł aź nia parowa nie dział a. Jest tylko ł aź nia turecka i dwie sauny. W spa nie ma wody, herbaty, sokó w nawet za pienią dze. Jeś li chcesz się napić , idź na sił ownię . W krytym basenie lepiej też wcześ niej wypoż yczyć leż aki.
2. Pokoje są przestarzał e i wymagają aktualizacji z klimatyzacji, jest nieprzyjemny zapach i nie ma efektu chł odu.
Ś pimy z otwartym balkonem. Pogoda na to pozwala. Sprzą tanie za 3 punkty, podł oga w ogó le nie jest myta, lepiej nosić kapcie. Dopiero po chwili zorientowali się , ż e pokó j nie pasuje do zdję cia wyś wietlanego na stronie hotelu… jakoś nie zrozumieli od razu.
3. Restauracja posiada dziwny system serwowania gorą cych dań . Podczas gdy w roku pandemii wszystkie hotele w Beliss umieszczał y jedzenie za szklanymi witrynami, nie został o to jeszcze zrobione wszę dzie. Goś cie zmuszeni są staną ć metr od jedzenia i tabliczek z nazwami potraw, odgrodzonych czerwoną wstą ż ką . Za wstą ż ką dziewczyny kelnerzy skaczą od talerza do talerza i kł adą jedzenie na talerzach. Czę sto w tym liczniku jedzenie spada na podł ogę . Wszystko wyglą da smutno i oszał amiają co. Wszyscy są w pozie, patrzą c na znaki. Sama restauracja gł ó wna nie jest w stanie pomieś cić takiej iloś ci goś ci. Z obiadem lepiej nie zwlekać i przyjś ć do począ tku.
4. Nigdy nie widział em tak biednego mini-baru w Turcji! 1 puszka coli, 2 piwa, 3 wody, 2 soki, 2 gofry.
Ponadto sama lodó wka jest zepsuta. Po prostu stary i czas odpisać . Zestaw do kawy jest wię cej niż skromny. 3 torebki herbaty 2 sztyfty Jacobsa 3 w 1. Jeś li ktoś lubi pić czarną kawę rano w pokoju, to powinien udać się do innego hotelu
5. Widok z pokoju na morze. Pod ż adnym pozorem nie marnuj na to swoich pienię dzy. Widok psuje stary i brudny dach gł ó wnego budynku hotelu, któ ry nieuchronnie zobaczysz. Ten widok nie jest na miejscu) przed gł ó wnym budynkiem znajduje się fontanna, któ ra wydaje hał as jak wodospad Niagara. Kto kocha ciszę , lepiej wybrać skrzynki z dala.
6. Od czasu pandemii wszystkie hotele zapewnił y w pokojach maski medyczne, spraye lub ż ele dezynfekują ce oraz rę kawiczki. Bellis tego nie ma. Ogó lnie hotel nie wydaje zbyt wiele masek, oczywiś cie mniej niż w innych, a dezynfekcja nie jest wszę dzie.
7. Szlafroki muszą być wymagane. Nie ma ich w pokoju po przyjeź dzie. (Powiedziano nam, ż e jest to zasada w standardowych pokojach). To niewygodne, gdy przyjechał eś w nocy i chcesz wzią ć prysznic, ale nie ma szlafroka ...
8. Jedzenie.
Nie był o jeszcze nic specjalnego i szczegó lnie smacznego. Bardzo standardowe menu. Raki, któ re wszyscy tutaj podziwiają przez trzy dni z rzę du. Boloń czyk też każ dego dnia. Nie ma wariacji.
9. Jedynym plusem hotelu jest bliskoś ć lotniska. Z indywidualnym transferem tylko 30 minut w drodze. Teren hotelu nie jest tak duż y. Tylko sporo miejsca zajmują boiska do pił ki noż nej i zoo.
Lepsze hotele niż ten moim zdaniem: Rubi platyna, Kingdom Hotel kraina legend, Rixos premium tekirova, Alva Donna, Nirvana.
Tak jak
Lubisz
• 10
Budynek Camelia B, nasz pokó j w standardzie, jest mał y, ale ś wież o po remoncie. Czysto, schludnie, codzienna zmiana poś cieli i sprzą tanie. Przyjazny personel. Jedzenie nam odpowiada. Pyszne owoce, codziennie owoce morza, jagnię cina, raki (nie są najsmaczniejsze).
… Już ▾
Budynek Camelia B, nasz pokó j w standardzie, jest mał y, ale ś wież o po remoncie. Czysto, schludnie, codzienna zmiana poś cieli i sprzą tanie. Przyjazny personel.
Jedzenie nam odpowiada. Pyszne owoce, codziennie owoce morza, jagnię cina, raki (nie są najsmaczniejsze). Koktajle są ś wietne (najlepsze w barze Meet Point). A jakie tureckie sł odycze! Obiecał am jeś ć tylko kilka kawał kó w dziennie, ale nie mogę się oprzeć...A cukiernia zachwyca ciastami. I choć lody nie przepadam za bardzo, to tutaj są pyszne.
Okolica jest pię kna i zadbana. Animacja jest dyskretna.
Jedzenie nam odpowiada. Pyszne owoce, codziennie owoce morza, jagnię cina, raki (nie są najsmaczniejsze). Koktajle są ś wietne (najlepsze w barze Meet Point). A jakie tureckie sł odycze! Obiecał am jeś ć tylko kilka kawał kó w dziennie, ale nie mogę się oprzeć...A cukiernia zachwyca ciastami. I choć lody nie przepadam za bardzo, to tutaj są pyszne.
Okolica jest pię kna i zadbana. Animacja jest dyskretna.
Tak jak
Lubisz
• 6
• podróżował 4 roku wstecz
Dopó ki wspomnienia są ś wież e. Byliś my w Turcji nie pierwszy raz. Side, Kemer, teraz Belek. Tych. do poró wnania. Przylot: cztery lub pię ć lotó w przyleciał o prawie jednocześ nie. WSZYSTKIE bagaż e został y wydane na jednej taś mie! ! ! Reszta mocno spał a.
… Już ▾
Dopó ki wspomnienia są ś wież e.
Byliś my w Turcji nie pierwszy raz. Side, Kemer, teraz Belek. Tych. do poró wnania.
Przylot: cztery lub pię ć lotó w przyleciał o prawie jednocześ nie. WSZYSTKIE bagaż e został y wydane na jednej taś mie! ! ! Reszta mocno spał a. W porzą dku?
Wszystkie kł opoty skoń czył y się , gdy tylko znalazł y się pod opieką personelu hotelowego. Wady: podró ż owanie z dwó jką dzieci. Dla mał ego na lot samolotem (Azur) wó zek był zepsuty ! ! Zrozumieją mnie ci, któ rzy podró ż owali z rocznym dzieckiem. Hotel naprawił to w cią gu jednego dnia. Zró wnoważ yć .
Pokó j: 40 metró w kwadratowych. Ogromny taras - okoł o 15 m2. Wypeł nienie standardowe - TV, lodó wka (peł na), conder itp. Duż o rę cznikó w. Jał owy! ! ! Szczegó lnie cieszył o to, ż e klimatyzator był wcześ niej wł ą czony. Zró wnoważ yć .
Czy z rę cznikó w zrobiono ci serca lub ł abę dzie? Masz skromną wyobraź nię - wył oż yli nam KRÓ LIKA ! ! ! Kró liku, Carlu! Nie zdą ż yliś my zrobić zdję cia - odważ ył y się dzieci.
Restauracja: Nie rozumiem, JAK moż esz zadowolić cał y ten tł um jedzą cych i piją cych. INNY; RÓ Ż NY! RÓ WNOCZEŚ NIE! Zawsze ś wież y. Fantastyczna logistyka. Praca personelu to na ogó ł akrobacje. Mał e coś przewró cił o się na podł odze stoł u. Niecał ą minutę pó ź niej wszystko został o dla nas wymienione i oczyszczone.
Asortyment - standardowa obfitoś ć . Jak wszę dzie. Moż e trochę lepiej: na co dzień raki, czerwona ryba, kuchnia japoń ska itp.
Obsł uga w restauracji: jak udaje im się tak czysto umyć naczynia? Wyglą da na to, ż e po prostu wyję to go z opakowania. Jak podł ogi i. . . i wszystko! Nie potrafię sobie nawet wyobrazić , ile pracy w to wł oż ono. Moż e dlatego, ż e ludzie po prostu pracują , a nie tworzą wyglą du?
Terytorium, plaż a i baseny: sterylne. Toaleta przy aquaparku to coś kosmicznego. Moż esz leż eć w ką cie w sukni ś lubnej i się nie brudzić . Toaleta na lotnisku bohaterskiego miasta Antalya to w poró wnaniu z nim brudne wiadro.
Hotelowe gnidy, och, chybione. . . oczywiś cie przewodnicy. Podró ż owaliś my z Anex-Tour. Nie chcę powiedzieć , ż e mamy TAKIE „szczę ś cie” – być moż e to tylko polityka firmy lub zmowa zawodowa. Nastaw począ tkowo, ż e chcą wyczyś cić cię na sucho. Ale w granicach prawa. Wykorzystują c twoją ignorancję . Ostatnim razem przewodnicy sił ą wjechali autobusem do sklepu Sorbent. Powiedzieli, jak mó wią , najtań sze i najś wież sze. Gł upie gadanie!
1. Wysł ali nas na zakupy do „najbardziej opł acalnego” miejsca na zakupy. To cudowne miejsce nazywa się „Moda Show”. Istnieje prawdziwa mafia. Tam dwie cudowne ryjó wki czekał y już na nas przy wejś ciu z otwartymi ramionami. Prawie lizany. Kiedy zdaliś my sobie sprawę , ż e nie kupimy od nich tego, co w hotelowym sklepie jest TRZY razy (!! ! ) taniej, przestaliś my dla nich istnieć ! Samochó d, któ ry przywieziono, znikną ł ! Gdzie jest toaleta do zmiany mał ej pieluchy - machali gdzieś w gł ą b sklepu. Wpisz - spó jrz tam. On tam jest.
Na ż yczenie odebranie wody z chł odni (stoi w hali) - zaproponowali dokupienie butelki 0.5 litra za jedyne 5 dolcó w. Ł adny. . .
Został y dwa ł yki - upili się dzieci i poszli do centrum handlowego Antalia. Tam bez problemu wzię liś my taksó wkę i pojechaliś my tam, gdzie potrzebowaliś my.
2. Namó wili nas, abyś my udali się do Land of Legend. Reklama jest wszę dzie – prawie na papierze toaletowym. Udać się . Przy 80% przejaż dż ek z seniorem – nie moż esz. Nie wyszedł na wzrost, potem na wiek, potem na wagę , potem na krześ le...)))
Infekcja (to dla przewodnika) - widział eś dziecko! Ta wycieczka jest dla niego! Dlaczego mnie nie ostrzegł eś .
Razem: wszyscy ludzie, usł ugi i usł ugi zwią zane z funkcjonowaniem hotelu - wspaniali koledzy !! !
Przewoź nik (w drodze powrotnej znowu zepsuli wó zek, już w innym miejscu) pracownicy Anex są do niczego.
Jestem. . . Powodzenia wszystkim. Bą dź ostroż ny.
Pj. Sy. Nieodpowiedni rassian i chahlov prawie się nie spotkali. Umiarkowany. Nie stresowali się .
Byliś my w Turcji nie pierwszy raz. Side, Kemer, teraz Belek. Tych. do poró wnania.
Przylot: cztery lub pię ć lotó w przyleciał o prawie jednocześ nie. WSZYSTKIE bagaż e został y wydane na jednej taś mie! ! ! Reszta mocno spał a. W porzą dku?
Wszystkie kł opoty skoń czył y się , gdy tylko znalazł y się pod opieką personelu hotelowego. Wady: podró ż owanie z dwó jką dzieci. Dla mał ego na lot samolotem (Azur) wó zek był zepsuty ! ! Zrozumieją mnie ci, któ rzy podró ż owali z rocznym dzieckiem. Hotel naprawił to w cią gu jednego dnia. Zró wnoważ yć .
Pokó j: 40 metró w kwadratowych. Ogromny taras - okoł o 15 m2. Wypeł nienie standardowe - TV, lodó wka (peł na), conder itp. Duż o rę cznikó w. Jał owy! ! ! Szczegó lnie cieszył o to, ż e klimatyzator był wcześ niej wł ą czony. Zró wnoważ yć .
Czy z rę cznikó w zrobiono ci serca lub ł abę dzie? Masz skromną wyobraź nię - wył oż yli nam KRÓ LIKA ! ! ! Kró liku, Carlu! Nie zdą ż yliś my zrobić zdję cia - odważ ył y się dzieci.
Restauracja: Nie rozumiem, JAK moż esz zadowolić cał y ten tł um jedzą cych i piją cych. INNY; RÓ Ż NY! RÓ WNOCZEŚ NIE! Zawsze ś wież y. Fantastyczna logistyka. Praca personelu to na ogó ł akrobacje. Mał e coś przewró cił o się na podł odze stoł u. Niecał ą minutę pó ź niej wszystko został o dla nas wymienione i oczyszczone.
Asortyment - standardowa obfitoś ć . Jak wszę dzie. Moż e trochę lepiej: na co dzień raki, czerwona ryba, kuchnia japoń ska itp.
Obsł uga w restauracji: jak udaje im się tak czysto umyć naczynia? Wyglą da na to, ż e po prostu wyję to go z opakowania. Jak podł ogi i. . . i wszystko! Nie potrafię sobie nawet wyobrazić , ile pracy w to wł oż ono. Moż e dlatego, ż e ludzie po prostu pracują , a nie tworzą wyglą du?
Terytorium, plaż a i baseny: sterylne. Toaleta przy aquaparku to coś kosmicznego. Moż esz leż eć w ką cie w sukni ś lubnej i się nie brudzić . Toaleta na lotnisku bohaterskiego miasta Antalya to w poró wnaniu z nim brudne wiadro.
Hotelowe gnidy, och, chybione. . . oczywiś cie przewodnicy. Podró ż owaliś my z Anex-Tour. Nie chcę powiedzieć , ż e mamy TAKIE „szczę ś cie” – być moż e to tylko polityka firmy lub zmowa zawodowa. Nastaw począ tkowo, ż e chcą wyczyś cić cię na sucho. Ale w granicach prawa. Wykorzystują c twoją ignorancję . Ostatnim razem przewodnicy sił ą wjechali autobusem do sklepu Sorbent. Powiedzieli, jak mó wią , najtań sze i najś wież sze. Gł upie gadanie!
1. Wysł ali nas na zakupy do „najbardziej opł acalnego” miejsca na zakupy. To cudowne miejsce nazywa się „Moda Show”. Istnieje prawdziwa mafia. Tam dwie cudowne ryjó wki czekał y już na nas przy wejś ciu z otwartymi ramionami. Prawie lizany. Kiedy zdaliś my sobie sprawę , ż e nie kupimy od nich tego, co w hotelowym sklepie jest TRZY razy (!! ! ) taniej, przestaliś my dla nich istnieć ! Samochó d, któ ry przywieziono, znikną ł ! Gdzie jest toaleta do zmiany mał ej pieluchy - machali gdzieś w gł ą b sklepu. Wpisz - spó jrz tam. On tam jest.
Na ż yczenie odebranie wody z chł odni (stoi w hali) - zaproponowali dokupienie butelki 0.5 litra za jedyne 5 dolcó w. Ł adny. . .
Został y dwa ł yki - upili się dzieci i poszli do centrum handlowego Antalia. Tam bez problemu wzię liś my taksó wkę i pojechaliś my tam, gdzie potrzebowaliś my.
2. Namó wili nas, abyś my udali się do Land of Legend. Reklama jest wszę dzie – prawie na papierze toaletowym. Udać się . Przy 80% przejaż dż ek z seniorem – nie moż esz. Nie wyszedł na wzrost, potem na wiek, potem na wagę , potem na krześ le...)))
Infekcja (to dla przewodnika) - widział eś dziecko! Ta wycieczka jest dla niego! Dlaczego mnie nie ostrzegł eś .
Razem: wszyscy ludzie, usł ugi i usł ugi zwią zane z funkcjonowaniem hotelu - wspaniali koledzy !! !
Przewoź nik (w drodze powrotnej znowu zepsuli wó zek, już w innym miejscu) pracownicy Anex są do niczego.
Jestem. . . Powodzenia wszystkim. Bą dź ostroż ny.
Pj. Sy. Nieodpowiedni rassian i chahlov prawie się nie spotkali. Umiarkowany. Nie stresowali się .
Tak jak
Lubisz
• 43
Hotel jest bardzo stary, odrapany, pokoje wymagają remontu. W budynku gł ó wnym pokoje są bardzo mał e, mamy pokó j trzyosobowy - nie ma gdzie postawić walizki. Balkon metr po metrze. Ł azienka z WC 2x1.5, w sumie 3 kwadraty, WC ledwo wepchnię to mię dzy wannę a umywalkę .
… Już ▾
Hotel jest bardzo stary, odrapany, pokoje wymagają remontu. W budynku gł ó wnym pokoje są bardzo mał e, mamy pokó j trzyosobowy - nie ma gdzie postawić walizki. Balkon metr po metrze. Ł azienka z WC 2x1.5, w sumie 3 kwadraty, WC ledwo wepchnię to mię dzy wannę a umywalkę . Szampony i ż ele obrzydliwej jakoś ci, czegoś takiego nie widział em, ż eby w ogó le się nie pienił o. Szlafroki należ y zamó wić . Poduszki jak pisali - ogromne syntetyczne nie wygodne.
Nie bę dziesz mó gł zmienić swojego pokoju w gł ó wnym budynku - wszystkie pokoje są takie same. Hotel jest kurnikiem.
Jest nowszy budynek z duż ymi pokojami i duż ą ł azienką , ale ten budynek Jasmine, znajdują cy się przed gł ó wnym budynkiem, jest jak kolejny hotel na drugiej linii. Mają wł asną restaurację , basen i daleko od morza. I jest tam bardzo, bardzo cicho, jak na amatora. Cał a impreza: muzyka, bary i animatorzy przy gł ó wnym basenie.
Ż ywnoś ć . To jest gest, nie ma nic. Nie bę dziesz gł odny, jeś li lubisz buł ki i jajka na ś niadanie. Nic wię cej. Nie ma nawet kawy, tylko rozpuszczalna!! ! Najtań sze niejadalne kieł baski i paró wki ze skrobi z brą zowym barwnikiem. Soki z opakowań wydawane są na ś wież o. Mał y asortyment seró w, gł ó wnie Adyghe i Suluguni. Są owoce (banan, arbuz, melon, pomarań cza, morela, jabł ka, wiś nie).
Lunch to kurczak i kebab oraz wszelkiego rodzaju warzywa, ogó rki, pomidory i sał ata ze ś wież ych warzyw. Ciasta biszkoptowe.
Do kolacji dodaje się grillowaną doradę i pieczoną jagnię cinę . I baklawa.
Ale jest gł ó wne ALE: Turcy poł oż ą to na twoim talerzu i mogą dać ci jednego pomidora koktajlowego, jeś li poprosisz o wię cej, zgł oszą ci JEDEN wię cej. Udał o mi się wł oż yć jeden mał y kawał ek ugotowanych brokuł ó w. To bardzo denerwują ce, zaczynasz się denerwować .
Kosztem UltraOlInclusive – restauracje a la carte za 15 euro od osoby. Dopł ata za napoje, ś wież a pomarań cza np. 3 euro. Szampan od 50 euro.
Nie ma pytań o terytorium i morze, terytorium jest pię kne, duż e, zielone. Morze jest ciepł e, wejś cie do morza wygodne. Wieczorem pokazy rozrywkowe i dyskoteka.
Spa jest jak zwykle drogie.
Nie polecam tego hotelu, jest drogi (pod wzglę dem ceny / jakoś ci) i niewygodny pod wzglę dem zakwaterowania i wyż ywienia. Turcja to nie Odessa, jest duż y wybó r hoteli, nie dajcie się zwieś ć jak my, wybierzcie coś lepszego. Powodzenia!
Nie bę dziesz mó gł zmienić swojego pokoju w gł ó wnym budynku - wszystkie pokoje są takie same. Hotel jest kurnikiem.
Jest nowszy budynek z duż ymi pokojami i duż ą ł azienką , ale ten budynek Jasmine, znajdują cy się przed gł ó wnym budynkiem, jest jak kolejny hotel na drugiej linii. Mają wł asną restaurację , basen i daleko od morza. I jest tam bardzo, bardzo cicho, jak na amatora. Cał a impreza: muzyka, bary i animatorzy przy gł ó wnym basenie.
Ż ywnoś ć . To jest gest, nie ma nic. Nie bę dziesz gł odny, jeś li lubisz buł ki i jajka na ś niadanie. Nic wię cej. Nie ma nawet kawy, tylko rozpuszczalna!! ! Najtań sze niejadalne kieł baski i paró wki ze skrobi z brą zowym barwnikiem. Soki z opakowań wydawane są na ś wież o. Mał y asortyment seró w, gł ó wnie Adyghe i Suluguni. Są owoce (banan, arbuz, melon, pomarań cza, morela, jabł ka, wiś nie).
Lunch to kurczak i kebab oraz wszelkiego rodzaju warzywa, ogó rki, pomidory i sał ata ze ś wież ych warzyw. Ciasta biszkoptowe.
Do kolacji dodaje się grillowaną doradę i pieczoną jagnię cinę . I baklawa.
Ale jest gł ó wne ALE: Turcy poł oż ą to na twoim talerzu i mogą dać ci jednego pomidora koktajlowego, jeś li poprosisz o wię cej, zgł oszą ci JEDEN wię cej. Udał o mi się wł oż yć jeden mał y kawał ek ugotowanych brokuł ó w. To bardzo denerwują ce, zaczynasz się denerwować .
Kosztem UltraOlInclusive – restauracje a la carte za 15 euro od osoby. Dopł ata za napoje, ś wież a pomarań cza np. 3 euro. Szampan od 50 euro.
Nie ma pytań o terytorium i morze, terytorium jest pię kne, duż e, zielone. Morze jest ciepł e, wejś cie do morza wygodne. Wieczorem pokazy rozrywkowe i dyskoteka.
Spa jest jak zwykle drogie.
Nie polecam tego hotelu, jest drogi (pod wzglę dem ceny / jakoś ci) i niewygodny pod wzglę dem zakwaterowania i wyż ywienia. Turcja to nie Odessa, jest duż y wybó r hoteli, nie dajcie się zwieś ć jak my, wybierzcie coś lepszego. Powodzenia!
Tak jak
Lubisz
• 20
• podróżował 4 roku wstecz
Hotel zapewnia dobry pobyt w warunkach COVID-19. Po przyjeź dzie, a pó ź niej co drugi dzień , przy wejś ciu do gł ó wnej restauracji mierzono temperaturę , wszyscy pracownicy noszą maski i ekrany ochronne, rę kawiczki. Posił ki organizowane są w systemie „bufet za szkł em”, programy rozrywkowe każ dego wieczoru.
… Już ▾
Hotel zapewnia dobry pobyt w warunkach COVID-19. Po przyjeź dzie, a pó ź niej co drugi dzień , przy wejś ciu do gł ó wnej restauracji mierzono temperaturę , wszyscy pracownicy noszą maski i ekrany ochronne, rę kawiczki. Posił ki organizowane są w systemie „bufet za szkł em”, programy rozrywkowe każ dego wieczoru. Personel hotelu jest reprezentowany przez miejscową ludnoś ć . Kontyngent turystó w: Ukraiń cy - 70%, Turcy - 25%, Kazachowie - 5%.
Wady obejmują :
1. Niewygodne wejś cie do morza.
2. Za mał o leż akó w na plaż y i molo.
3. Duż a liczba wczasowiczó w.
Wady obejmują :
1. Niewygodne wejś cie do morza.
2. Za mał o leż akó w na plaż y i molo.
3. Duż a liczba wczasowiczó w.
Tak jak
Lubisz
• 14
Jesteś my trzeci raz w tym hotelu, a oto 2 poprzednie razy, kiedy wszystko nam się podobał o. Ale pod koniec dnia sytuacja się pogorszył a. Na recepcji wyraziliś my swoją opinię menedż erom i dziewczynom. Okazuje się jednak, ż e zmienił się tam dyrektor generalny i wszystko w hotelu się zmienił o.
… Już ▾
Jesteś my trzeci raz w tym hotelu, a oto 2 poprzednie razy, kiedy wszystko nam się podobał o. Ale pod koniec dnia sytuacja się pogorszył a. Na recepcji wyraziliś my swoją opinię menedż erom i dziewczynom. Okazuje się jednak, ż e zmienił się tam dyrektor generalny i wszystko w hotelu się zmienił o. Ale byliś my z tego niezadowoleni. Naprawdę podoba nam się ten hotel pod wzglę dem lokalizacji, terenu, morza i plaż y. Zmienił a się tylko koncepcja ż ywienia, wszystko się pogorszył o. Był a animacja, chodził am na dyskoteki, był a muzyka na ż ywo. Ale tań ce orientalne - nam się to nie podobał o. Ale był o wiele propozycji, ró ż ne gry. A w tym roku po prostu odpoczę liś my.
Tak jak
Lubisz
Pokaż więcej »