Pytanie o Antalya

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
865 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Inne»
Czy ma sens wysyłanie reklamacji do Azur Air (Ukraina).. Jeśli zamiast 14:10 wylecieliśmy z Antalyi o 20:25?
Czy ma sens wysyłanie reklamacji do Azur Air (Ukraina).. Jeśli zamiast 14:10 wylecieliśmy z Antalyi o 20:25?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
7 subskrybenci  • zapytał 2019-06-225 lat wstecz
Odpowiedzi  •  19
аватар ollennka
Jeśli to jest karta, to nie ma sensu. Jeśli to sezon regularny, to ma to sens, ale trzeba przyjrzeć się ukraińskiemu prawodawstwu, czego konkretnie można żądać, znam tylko rosyjski.
аватар veritasana
Nakarmili nas (butelka wody + burger + frytki)... Ale lot był opóźniony.. najpierw przełożyli go na 15:00.. Potem do 19:00.. Bez wyjaśnienia przyczyn i sytuacji..
Potem usiedli w samolocie bez klimatyzacji.. Wylot na koniec o 20:25..
Uczuć nie można wyrazić słowami, a także obliczyć (oszacować) szkody moralnej..
аватар moy_contakt
Zawsze możesz złożyć reklamację, ale jeśli przeczytasz drobny druk na bilecie lotniczym, jest na nim napisane, że mają do tego prawo, a kupując bilet jesteś tego świadomy i zgadzasz się. Sami wpadliśmy w taką samą sytuację z Azurem w listopadzie 2018.. siedzieliśmy na lotnisku w Phuket od 8 rano do późnego wieczora czekając. Zbierali podpisy, pisali skargi po przylocie (byli wśród nas prawnicy), ale niestety.. My też byliśmy karmieni, ale nie poprawiło nam to nastroju, po wielu godzinach siedzenia na lotnisku oczekiwano, że wydamy wiele godzin w samolocie z wąskimi siedzeniami i minimalną przestrzenią na nogi.
аватар moy_contakt
I nie znam powodu przelewu, ale nie mamy zapłaty za paliwo i konserwację. Samolot stał, oglądaliśmy go przez szybę, ale nie był serwisowany.
аватар veritasana
Dziękuję, spróbuję złożyć reklamację...
Brak benzyny, albo zepsuty samolot, albo chmura na lotnisku to żaden powód do niewywiązywania się z zobowiązań umownych (płatnych z góry).. Drobnym drukiem, dużym.. A prawo surowe, ale prawo. Przeczytam Kodeksy, przeanalizuję sytuację.
Jak mówią sędziowie, „kontrakty muszą być spełnione” i się z tym zgadzam.
аватар moy_contakt
Trzeba napisać. Sam pisałem i pisałem zbiorowo. Woda niszczy kamień. Dołącz do nas została ukarana grzywną, wyglądasz, a reszta do myślenia.
аватар AllOverTheWorld
Kontrakty muszą być spełnione
więc w umowach jest napisane, że w przypadku siły wyższej mogą zmienić godzinę wyjazdu, zostałeś karmiony zgodnie ze wszystkimi międzynarodowymi standardami, dali ci wodę. Jeśli lot był przełożony o więcej niż 24 godziny, można było domagać się odszkodowania.
аватар lazy_person
W tym roku poleciałem czarterem Azur Air (Ukraina) do Antalyi (26 maja tam, 12 czerwca z powrotem do Kijowa). Loty były opóźnione o sześć i siedem godzin. Dawno nie latałam tak źle. Najbardziej obrzydliwe jest to, że transfer lotu odbywa się co dwie godziny. Że tak powiem, porcjami, utrzymując pasażerów na służbie… W wyniku tego „obowiązku”, pasażerowie zmuszeni są przebywać w napięciu przez sześć…siedem godzin bez opuszczania internetowej tablicy wyników. Jednocześnie w samej spółce Azur Air (Ukraina) nie ma informacji o stanie lotu. Już w samolocie okazało się, że loty są opóźnione z powodu braku samolotu… nie radzi sobie z potokiem pasażerów, każda awaria (drobna awaria sprzętu) przewraca rozkład. Nie ma zamienników parków...
Wszyscy znamy tę zasadę, że czartery mogą zmienić termin bez podania przyczyny. I dlaczego w rzeczywistości pasażerowie muszą mierzyć się z tą arbitralnością? Nie ma floty samolotów, nie ma obsługi, konieczne jest cofnięcie licencji takim firmom. Pozostałe firmy do wymuszenia, utrzymania harmonogramu przeprowadzek
аватар lazy_person
Tutaj pytanie brzmi: „Czy ma sens wysyłanie roszczenia do Azur Air (Ukraina)..? " Nie ma sensu wysyłać roszczenia do konkretnej firmy. Jeśli piszesz skargi, powinny one być napisane do państwa nadzorującego. ciało - "Państwowa Służba Lotnicza Ukrainy". Dystrybuuje licencje na prawo i lewo od wszystkich niewypłacalnych linii lotniczych. Wspiera i dopuszcza te zasady (nieuzasadnione transfery lotów), które naruszają prawa obywateli. W przewozach czarterowych panuje całkowite, niekontrolowane, bezprawie.
аватар moy_contakt
lazy_person, całkowicie się z tobą zgadzam, ale w tej sytuacji widocznie te same władze nie dbają o to, że nasi turyści regularnie grzęzną w różnych krajach. Jeśli licencja przyłączenia została nawet cofnięta, a on nadal lata, odpowiadając, że jej nie wydali i nie powinni jej wziąć. A z drugiej strony, jak to zabiorą, to ile osób, które już wykupiły swoje wycieczki, ucierpi… ale w każdym razie trzeba napisać, przynajmniej po to, aby ludzie znali te chwile i przed zakupem wycieczki od tak niedbałego, myśleli Ale czy potrzebują takiego krwotoku.
аватар lazy_person
my_contakt Czym jest, jest. I są odpowiednie władze, pełne urzędników, wszyscy chcą jeść. Nie obchodzi ich to. Im więcej we wszystkim chaosu i bezprawia, tym lepsza władza urzędników. Przestaną przynosić portfele, jeśli zostanie ustanowiona ścisła procedura. Co to za linia lotnicza trzech lub czterech samolotów? Początkowo wiadomo, że nie poradzą sobie z przepływem pasażerów. Jednak licencje są im wydawane?! A kupujemy czartery, mając nadzieję, że to lotnictwo?
аватар veritasana
Dziękujemy wszystkim uczestnikom dialogu!
lazy_person... Specjalne podziękowania.
Zgadzam się, że „stan bezprawia we wszystkim” musi zostać naruszony..
Załatwię sprawę, skoro pozostały jeszcze dni urlopowe... Najpierw napiszę (zdecydowałem) roszczenie dla TA i Azureir Ukraine.
аватар Alex714
Napisałem tylko raz, gdy UIA opóźniła lot o ponad dzień, jak groszek pod ścianą, otrzymałam odpowiedź w stylu „Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna, skontaktujemy się z Tobą”, rozmawiałem ze znajomym prawnikiem, powiedział – „zapomnij, konkurowanie jest nierealne”.
аватар AllOverTheWorld
z mojego doświadczenia:
airfrance opóźnione o 3 godziny, bez przypomnień rozdawane kupony do picia i jedzenia
więcej niż jednodniowe opóźnienie czarteru -
zakwaterowanie w pensjonacie i wyżywienie (obiad, śniadanie) + roszczenie alimentacyjne (teztour) zrekompensowane za dobę pobytu w hotelu.
nic nie zostało zwrócone, gdy czysty „scam”, przykład wycieczki idriska.
Znowu powtarzam, zgodnie z międzynarodowymi zasadami transportu lotniczego:
Zwrot pełnego kosztu niewykorzystanego biletu (jego niewykorzystanej części) w przypadku odmowy kontynuowania lotu, jeśli lot jest opóźniony o więcej niż 5 godzin. Aby to zrobić, musisz skontaktować się z miejscem, w którym kupiłeś bilet. Pasażerowie czarterowi powinni skontaktować się ze swoim organizatorem wycieczek.
Jeśli będziesz kontynuować podróż:
zdobywanie napojów, żywności, środków komunikacji;
zakwaterowanie w hotelu, transfer na trasie lotnisko – hotel – lotnisko (w razie potrzeby), jeżeli wylot jest przesunięty na dzień następny.
аватар AllOverTheWorld
veritasana, na przyszłość:
Jak udowodnić pomyłkę linii lotniczej na lotnisku i co należy w tym celu zrobić?
Bez dokumentu z pieczątką, który potwierdza odwołanie lub opóźnienie lotu, niczego nie można udowodnić. Ponadto musi zawierać dokładne powody, dla których nie odleciałeś o ustalonej godzinie.
Gdzie mogę otrzymać taki dokument?
Znajdź przedstawiciela swojej linii lotniczej (przy stanowisku odprawy lub w kasie przewoźnika) i poproś o ten dokument. On nie ma prawa ci odmówić.
Jeśli nie możesz znaleźć przedstawiciela, skontaktuj się z punktem informacyjnym na lotnisku. Powiedzą ci, gdzie jeszcze możesz uzyskać taki dokument.
Pamiętaj, aby zachować wszystkie bilety, karty pokładowe i przywieszki bagażowe, a nawet zrób zdjęcie na wszelki wypadek, zdjęcie tablicy odlotów nie zaszkodzi, co wskaże godzinę i status Twojego lotu. Jeśli „utkniesz” na lotnisku przez dłuższy czas z winy przewoźnika, zachowaj rachunki za hotel, napoje, jedzenie i inne wydatki związane z odwołaniem/opóźnieniem lotu.
аватар AllOverTheWorld
Po zebraniu wszystkich niezbędnych dokumentów opisz sytuację, odwołując się do obowiązującego ustawodawstwa Ukrainy. Oczywiście trudno będzie walczyć samemu z zespołem prawników linii lotniczych. Dlatego lepiej zatrudnić profesjonalistę, który zrezygnuje z Twoich praw w sądzie.
Odszkodowanie nie przysługuje, jeśli lot jest opóźniony/odwołany z powodu:
warunki pogodowe,
strajk pracowników lotniska
inne zdarzenia siły wyższej (z wyjątkiem awarii statku powietrznego).
аватар AllOverTheWorld
Jeśli Twój lot jest nadal przełożony:
- ponad 2 godziny z zasięgiem do 1500 km (loty na terenie Ukrainy, a także z Kijowa do Mińska, Monachium, Sofii, Rygi itp.);
- ponad 3 godziny na loty od 1500 do 3500 km (z Boryspila do Londynu, Barcelony, Brukseli, Genewy itp.);
- ponad 4 godziny przy zasięgu lotu 3500 km lub większym (z Kijowa do Nowego Jorku, Pekinu, Kolombo itp.).
Linia lotnicza musi świadczyć następujące usługi:
posiłki i napoje bezalkoholowe zgodnie z czasem oczekiwania na nowy lot;
zakwaterowanie w hotelu w przypadku zmuszenia pasażerów do oczekiwania na odlot przez jedną lub więcej nocy lub jeśli dodatkowy czas oczekiwania na odlot jest dłuższy niż przewidywany;
transfer naziemny na trasie lotnisko – hotel – lotnisko;
dwa telefony lub e-maile, jeśli pozwala na to specyfikacja lotniska.
аватар moy_contakt
AllOverTheWorld, gdy utknęliśmy na lotnisku w Phuket, staraliśmy się o taki dokument, szukaliśmy przedstawiciela azury (nigdy do nas nie przyjechał, a tajskie dziewczyny brały za niego rap), w efekcie gdy próbowaliśmy żądać tego samego znaku i wskazać prawdziwe powody, po prostu wezwano policję i sprawa przybrała tak poważny obrót, że postanowili nie hałasować. A to, że ktoś jest zobowiązany coś wydać (mówię o dokumencie) to wszystko nie działało. Wszyscy dostaliśmy jedzenie i napoje, dano możliwość połączenia się z Internetem i to wszystko… siedzieliśmy od 8 rano do wieczora….
аватар veritasana
Jeszcze raz dziękuję wszystkim, którzy odpowiedzieli!
Zanotuję...
Prawie cały czas wykonuję pozwy w pracy..
Spróbuję, zacznę od precedensów... Boże dopomóż!
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Antalya
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już