Pytanie o Alanya

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
6059 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Wybór hotelu»
Powiedz mi, na której stronie czytać prawdziwe recenzje?
Czytasz recenzję, jedna jest zachwycona zakochana w hotelu, druga pluje - ani stopy więcej
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
16 subskrybenci  • spytał 2017-03-198 lat wstecz
Odpowiedzi  •  31
аватар VALEX
Ten, który napiszesz, będzie najbardziej zgodny z prawdą.
аватар Elenka08
Nie ma strony, na której są prawdziwe lub tylko nieprawdziwe. Musisz się filtrować. Jeśli pisze na przykład * animatorzy kochani i zakochani *, to w zasadzie jest to prawda)) tylko dla niej osobiście jest to najważniejszy punkt w reszcie i czytasz dalej. Jeśli widzisz, że wymieniono kilka rodzajów potraw, ale mówi, że nie było różnorodności, to są to zwykłe popisy. A jeśli to tylko * hotel jest okropny * lub * hotel jest piękny.Wrócę *., ale bez opisywania horrorów czy zachwytów, to czytaj dalej i zwracaj uwagę na chwile, które są dla Ciebie ważne osobiście.
аватар ollennka
Ile osób, tyle prawd))))). Każdy ma swój gust: jeden lubi arbuzy, a drugi chrząstki wieprzowe. (z)
аватар moy_contakt
Ze stosu recenzji musisz wydobyć informacje, których potrzebujesz dla siebie. Najpierw zdecyduj, co jest dla Ciebie ważne, a następnie, czytając recenzje, porównaj, odrzuć nadmiar, co nie jest dla Ciebie ważne i tak dalej. Na przykład: „O zgrozo, ręczniki zmieniane są dwa razy dziennie, ale powinny być o każdej porze…- dla mnie to nie ma znaczenia, może mi osobiście wystarczy 2 razy”. Albo animacja jako taka jest wcale mnie to nie interesuje, ale ważne jest, aby mieć pokój dziecięcy (dla najmłodszych, gdzie uwielbia rysować, rzeźbić itp.) Dlatego w recenzjach łapię opis stanu tych pokoi, obecności zabawek w nich itp. Również w zależności od pory, kiedy jedziemy, ważne jest, aby podgrzewane baseny nie tylko były deklarowane, ale również działały. Odżywianie to dla mnie bardzo ważny punkt, szczególnie jeśli chodzi o żywienie dzieci (zwłaszcza tych najmłodszych, są ze mną wybredne). Staram się wyłapywać informacje i jakie jest jedzenie w hotelu, czy są dziecięce radości w postaci lodów i tak dalej. W każdej, nawet najbardziej negatywnej recenzji, można znaleźć wiele przydatnych informacji o hotelu! Powodzenia
аватар ollennka
Osobiście zwracam też uwagę na zdjęcie hotelu od turystów. Na pewno widać po nich, czy w łazience jest pleśń i ile potraw jest na śniadanie.
аватар HizhukDeniz
Skontaktuj się z prawdziwymi specjalistami w zakresie wycieczek, a nie tylko menedżerami, którym nie zależy na czyichś wakacjach. I poprawnie zrozum siebie i sformułuj, co chcesz uzyskać za swoje pieniądze. I bądź realistą. Za 200 dolarów nie można nawet odpocząć nad jeziorem przez tydzień. A za granicą za te pieniądze… psuć sobie humor i wyrzucić pieniądze. Za grosz, dziesiątki osób w biurze podróży, lotnisku, samolocie, hotelu itp. nie sprawią ci przyjemności... A recenzje są pisane przez dzieci i nieodebrane wiecznie niezadowolone i emeryci i młodzież i nerwowe i takie którzy uważają, że wszyscy powinni… - nie zobaczysz tego w recenzji kto to jest.
Tu dziewczyna poleci "po przygody" w poszukiwaniu gorącego mężczyzny (jest zmęczona naszym kolegą alkoholikiem remat)... - i powiedzmy, że się nie uda, nie zwrócili uwagi, było no"kontakt")))) - Czy wiesz, co napisze?
аватар HizhukDeniz
Oto co: „Kierownik w biurze podróży jest głupi, na lotnisku była niegrzeczna przy odprawie i dała mi złe miejsce, linia lotnicza ze starymi samolotami, okropne jedzenie i bezczelni stewardzi, niewygodne siedzenia i zepsuty autobus transferowy, a w hotelu akurat ciemno, nie da się żyć, lepiej na wsi, tam nie można jeść jak dla bydła, więcej gotuję w domu, Arabowie są brudni i aroganccy, wszystkie łobuzy na recepcji też się zadomowiły na śmietniku.Zapłaciłem 300 dolarów i oni wszyscy są tacy.świat.wiem jak.dużo osiągnąłem w tym życiu -pracowałem 15 lat w fabryce dla mojego wujka od wypłaty do wypłaty, hipoteki a telewizja to moje życie, uczę wszystkich i jestem sprytny zarówno w domu, jak i w minibusie”
аватар HizhukDeniz
Dobrego wypoczynku i nastroju. Nie oszczędzaj na sobie i swoich bliskich. Zrelaksuj się i zobacz świat. Bądź lepszy i popraw się. życie jest tylko jedno. Więcej wydajemy w sklepach na „chemię”. Nie bierz recenzji do serca i wybierz wakacje, których potrzebujesz, a nie… dodatki/szablon.
Wszystkiego najlepszego!
аватар Elenka08
ollennka, co do zdjęcia masz rację. Ale tylko czasami chcesz dla niektórych turystów na zdjęcie, aby wprowadzić odpowiedzialność karną, a przynajmniej grzywny. Kiedy w nagłówku * strefa hotelowa * są solidne portrety z bliska lub nimfa leżąca na leżaku, a terytorium nie ma .... I z tego powodu trzeba przewijać nie 2-3 strony zdjęć, ale dziesiątki, zaczynasz myśleć, że ci ludzie mają w głowach.
I o tych negatywnych, racja. jeśli ktoś * bardzo głośna wieczorna animacja i dyskoteka, ooo przerażenie *, to dla mnie osobiście to +, również z ręcznikami i pościelą, nie widzę potrzeby codziennej wymiany.
аватар ollennka
))) Fajnie, ale nie chodzę do sekcji „terytorium hotelu”, po co mi ich terytorium, jeśli tylko nocuję i jem śniadanie w hotelu.
Ale czytam i skrupulatnie patrzę na łazienkę, Wi-Fi i śniadanie))))
аватар Olgaolga153
Elenka08 Devushki to bezpłatna aplikacja na terenie hotelu. Co nie jest tutaj jasne?
Lubią też strzelać do morza, leżąc na leżaku, aby ich pedicure był na pierwszym planie.
аватар agent_borabora
Wszystkie recenzje są prawdziwe bez wyjątku.
Aby zrozumieć wszystkie niedociągnięcia hotelu, przeczytaj sekcję „roszczenia” na temat tophotels.
аватар Elenka08
Olgaolga153, dzięki))) Teraz będę wiedział. A potem myślałem, że istnieją sieci społecznościowe i insta dla twarzy i pedicure, ale teraz stało się jasne, że nie wystarcza im ta popularność, nadal muszą spamować witryny turystyczne swoimi morzami.
аватар moy_contakt
Elenka08, nie zgadzam się z tobą o spamie morzem.... by.. Kiedy ludzie przychodzą odpocząć, robią zdjęcia swoim bliskim na tle hotelu, krajobrazów, morza i odpowiednio wstawiają zdjęcia ze sobą w przeglądzie, może po prostu nie ma innych. Niewiele osób w hotelu robi specjalne zdjęcia tylko dla recenzji. Chęć pisania o hotelu dla wielu pojawia się po przyjeździe do domu.
аватар ollennka
A ja, szczerze mówiąc, szalony, lubię fotografować wszystko bez ludzi, żeby później rzucić recenzję.
аватар moy_contakt
I zacząłem pisać recenzje całkiem niedawno, a wcześniej mało się nimi interesowałem i sam ich nie pisałem. Zaczęłam pisać po pierwszym nieudanym (moim zdaniem, mój mąż i dzieci się ze mną nie zgadzają) wyjeździe do Grecji, kiedy najmłodsza miała zaledwie 2,5 miesiąca i hotel został wybrany na komfortowy pobyt z takim okruchem, ale skoro tak nie studiuj recenzji, hotel nie spełnił w pełni moich oczekiwań. Potem sam uczę się i piszę recenzje. Ale nie robię im specjalnych zdjęć, wszędzie mają radosne twarze dzieci lub moje i mojego męża :) i to nie z chęci popisywania się, ale dlatego, że nie ma innych ....
аватар musja7
Na każdej stronie możesz czytać i nie czytać. Wszędzie są prawdziwe i spersonalizowane recenzje. Ważna jest umiejętność rozróżniania. Pamiętaj, że każda recenzja jest subiektywną percepcją, która zależy od wielu czynników.
аватар musja7
„Wszystkie recenzje są prawdziwe bez wyjątku”. _________
_________________
Mogę powiedzieć ze 100% pewnością, że tak nie jest. Co więcej, obecnie na giełdach copylancerów pojawia się wiele ofert pisania recenzji o obiektach w TopHotels, TripAdvisor i innych. A takich recenzji jest już bardzo dużo.
аватар Elenka08
moy_contakt, nie mówię o zdjęciu, na którym *są kochani W TLE*, ale o zdjęciu, jak paszport, 90% to twarz. I powiedz mi, dlaczego ludzie, którzy chcą zobaczyć terytorium, pokój lub coś innego związanego z hotelem, marnują czas na przewijanie ton takich śmieci? Ja też jak ollennka robię zdjęcia widoków i to nie tylko po to, żeby dodać do recenzji, ale też dlatego, że nie można zrobić ogólnego widoku swoim morzem**oj, będzie tylko ona,**tak) ) i mam ją co dzień w lustrze, ale piękne widoki mam dopiero 1-2 tygodnie przed oczami, chcę je zachować na pamięć.Możesz dodać zbliżenia z kelnerami i animatorami do tej samej listy , gdzie nie ma nic użytecznego.
аватар Olgaolga153
Mam też zdjęcia ze sobą, moja ukochana, 5 procent całości, ale dużo wszystkiego pożytecznego i bezużytecznego.))
аватар Superoper73
Cóż, jeśli poniżej 90% złych recenzji, to nieuchronnie będziesz się zastanawiać, czy warto uczciwie (lub nie tak dużo) wydać na takie wakacje. A jeśli chodzi o 50 do 50, możesz już przyjrzeć się bliżej. Na przykład po prostu jeżdżę w poszukiwaniu frazy "recenzje takiego a takiego hotelu" i czytam wszystko. Jak na dość długie podróżowanie, mam już w głowie filtr, gdzie jest prawda, a gdzie rozkaz lub pisze obrażony obywatel.
аватар SkAlla
Wszystkie recenzje są prawdziwe. Każdy ma swoje własne postrzeganie otoczenia i własne wartości w życiu. Ktoś chce ciszy i spokoju, a hałaśliwy hotel imprezowy to dla niego piekło, a ktoś wręcz przeciwnie, jest całkowicie zachwycony.
Po prostu zdecyduj, czego dokładnie chcesz i uważnie przeczytaj recenzje, co jest chwalone, a co (a to szczególnie ważne!) jest skarcone.
аватар Olgaolga153
Pierwszą rzeczą, którą zwykle robię, jest przeglądanie ogólnej oceny hotelu na różnych stronach internetowych. Następnie czytam recenzje, aby odfiltrować informacje, które są dla mnie przydatne. Zwykle czytam ostatnie 5-6 + koniecznie negatywne. Zwykle są najbardziej pouczające.))) Tutaj np. młoda para i rodzina z dzieckiem piszą o tym samym hotelu, Po pierwsze: „Hotel jest okropny, w sąsiednich hotelach jest muzyka do rana, a tutaj o 24 00 wszystko ucichło i cisza... Nie ma co robić, jest kompletnie zgniły... "Po drugie:" Hotel jest straszny, do 24 00 dudni muzyka, która uniemożliwia dziecku spanie, To to kompletna hańba i ... bla bla bla ”. Dla siebie dochodzę do wniosku: normalny przeciętny hotel. Podobnie dla żywienia. Jeśli ktoś obniża ocenę za brak ajranu lub wystarczającą ilość owsianki mlecznej, po prostu to pomijam, ponieważ. Nie używam ani jednego.
аватар Olgaolga153
Lub tu. Weź hotel Limak Limra. Wspaniały hotel we wspaniałej lokalizacji. Ale z najnowszych recenzji kulinarnych możemy wywnioskować, że hotel przeorientował się na rynek krajowy, jest wiele tureckich rodzin, większość potraw z dużą ilością przypraw. Administracja nie odpowiada na reklamacje. Dla mnie ma to fundamentalne znaczenie, ponieważ. Bardzo selektywnie podchodzę do przypraw. W tym hotelu ze wszystkimi jego ogólnymi zaletami nie pojadę. Cóż, tak jest… na przykład. Każdy ma swój gust. Czasami, po przeczytaniu negatywnej recenzji, możesz sam stwierdzić, że hotel jest bardzo dobry i odwrotnie.))) Tak więc, jak wskazano powyżej, przefiltruj informacje i wyodrębnij aspekty, które są dla Ciebie ważne.
аватар L_ena
Tutaj nie możesz mówić o innych stronach z wrażeniami turystycznymi.
Ale jeśli nawet na najbardziej znanych witrynach z recenzjami możesz napisać recenzję o miejscu, w którym nawet nie byłeś, to jest jedna BARDZO znana witryna, na której możesz napisać recenzję tylko rezerwując hotel za pośrednictwem ich systemu rezerwacji. Tak to się nazywa - Rezerwacja))))).
Oprócz zdesperowanych właścicieli kurortów, którzy zadają sobie trud stworzenia fałszywego konta z najtańszą rezerwacją pokoju, której nikt nie zameldował (może 1% całości), wszystkie recenzje są recenzje osób, które wyraźnie przekroczyły linię recepcji.
Szukaj a znajdziesz
аватар kolyan_cat
Sprawdzam opinie o hotelach na Booking.com.
Tylko osoby, które zapłaciły i mieszkały w tym hotelu, mają prawo tam pisać, więc nie ma (lub prawie nie) niestandardowych recenzji.
Pojawiają się też recenzje publiczności anglojęzycznej, która moim zdaniem jest znacznie bardziej obiektywna niż nasza. Wyjeżdża za granicę jakaś mama z Uriupińska i nie doliczy sobie ceny - wszystko z nią nie tak, jastrzębi jest 50 rodzajów, ale nie ma co wybierać, nie ma lodówek na podłogach, są animatorzy dla dzieci nie tak, nie pocałowali dziecka w dupę (oczywiście nie pozwoliła , ale nawet nie zaproponowali, brudne bestie :) ) w ogóle ponad 50% recenzji - " Jestem taka królowa, przyjechałem tutaj i jest przeznaczony dla zwykłych ludzi”. Przeczytasz taką popisową autowystawę, a niedoświadczony czytelnik uwierzy, że nie przegapi normalnej opcji.
Anglojęzyczny poziom pustych, nieobsługiwanych popisów jest o rząd wielkości mniejszy.
аватар VALEX
Panie i Panowie! Na próżno nazywaliśmy takie burzliwe „bodyagu” w kwestii niczego.
Khanuma z Kazachstanu byle gdzie lecieć, żeby nie schrzanić
trzy dni (nie liczą się 2 dni przyjazdu i wyjazdu), dzień znajomości i pożegnania - jak w szale, oraz
są TRZY dni odpoczynku - nie wiem dokąd biec, czy na plażę, czy na bazar, czy na
Tutaj nie masz czasu na kaca po wyjściu, bo wcześniej pytasz "pompa"
spotkanie przed długim rozstaniem. Gratisowe panie i panowie - grzechem jest nie skorzystać!
Nie zapomnij „wrzucić” do butelek przy barze podczas długiej jazdy do domu!
аватар admin
Podsumujmy niektóre wyniki.
Wymieniono dwie główne kategorie problematycznych recenzji - na zamówienie i nieodpowiednie (nazwiemy to tak).
Pierwsza kategoria jest w rzeczywistości warunkowo problematyczna. Normalna niezależna moderacja nie ominie ogromnego przepływu niestandardowych recenzji. Znaków jest wiele – zduplikowane adresy IP, „złe” adresy IP, niezweryfikowane adresy, charakterystyczne teksty i zdjęcia, maksymalne oceny, profile tworzone na zasadzie „po prostu napisz recenzję” i kilka innych nie tak oczywistych parametrów, które są widoczne dla moderacji. Hotelarz może napisać „poprawną” recenzję. Ale pisanie wielu takich recenzji jest po prostu nierealne. A ja osobiście spokojnie poszedłbym do hotelu, którego przedstawiciel mógłby napisać choć jedną recenzję o moim hotelu, jak prawdziwy turysta.
Drugi problem jest bardziej istotny. Piszą je osoby, które faktycznie odwiedziły hotel. I tutaj, jak już wspomniano, rzeczywiście każdy ma swoją własną prawdę. Jest to problem dla wszystkich witryn, niezależnie od tego, jak działają. W tym do rezerwacji.
аватар admin
Incydent, który nam się przydarzył. Zamieściliśmy dość dużą NEGATYWNĄ recenzję dobrego tureckiego hotelu. Wszystko jest złe - obsługa, jedzenie, pokoje. Z przykładami i argumentami. To był początek sezonu, a na początku sezonu wszystkie tureckie hotele zaczynają życie od zera, zwłaszcza te, które zimą nie działały.
Ale było jedno zastrzeżenie. Recenzent jest kobietą. W jednym z akapitów recenzji skarżyła się na kradzież biżuterii z sejfu. Ale to był tylko jeden akapit (po prostu nie zamieszczamy skarg). Następnego dnia otrzymujemy list poparcia. Autorka pisze, że znalazła biżuterię w walizce, gdzie przeniosła ją dla bezpieczeństwa i zapomniała o tym. Usunęliśmy recenzję, a ona natychmiast opublikowała POZYTYWNĄ recenzję. Wszystko w porządku - obsługa, jedzenie, pokoje. I znowu z przykładami i argumentami.
Dlatego musisz umieć czytać recenzje i oglądać oceny autorów. Na przykład w 100% ufamy opinii ollennki.
аватар ollennka
))) Wow! Wow! Komplement od samego Admina!! Dzięki))
Pokaż więcej »
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Alanya
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już