Pytanie o Alanya

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
6059 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Biura podróży i operatorzy»
Pytanie do biur podróży
Pieniądze utkwiły u operatora i naszego biura podróży, z którym zawarto pierwszą umowę. Teraz szukamy hotelu (prawie pod opieką). A ten hotel jest bardziej opłacalny do kupienia od innego touroperatora. Biuro podróży powiedziało, że będzie można przelać pieniądze od jednego operatora do drugiego (mówią, że napiszą list we właściwe miejsce). Powiedz mi, proszę, jak mogę wykonać tę samą procedurę, tylko kontaktując się z innym agentem, a może bezpośrednio z organizatorem wycieczek, którego pieniądze utkwiły? Czy ktoś jeszcze tego doświadczył i jak to się robi?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
12 subskrybenci  • spytał 2021-03-144 roku wstecz
Odpowiedzi  •  16
аватар Fancase
Chyba nie... Biuro podróży i organizator wycieczek nie są zainteresowani taką procedurą, bo tracą swoje zarobki. Możesz żądać zwrotu pieniędzy w swoje ręce, ale wszystko zależy od podpisanej przez Ciebie umowy.
аватар ollennka
Co to znaczy „zawieszony” i jakaś „pierwsza umowa”? Ile umów z kim było w ogóle?
Kwestie należy rozwiązywać z tymi, którym wpłacono pieniądze i z którymi zawarto umowę, a nie z „innymi touroperatorami” i „innymi biurami podróży”.
аватар Vika284
Flowern390 w poprzednim pytaniu chciałeś się zrelaksować, powtórzę moją radę, abyś zrelaksował się i wykupił wycieczkę do hotelu, który lubisz od swojego TA
Kupowanie wycieczki od innego operatora i innego biura podróży nie jest twoją opcją, ponieważ twoje pieniądze utknęły na Dołącz. Musisz przyjść do swojego TA i wybrać dowolną wycieczkę z Dołącz do nas
аватар Flowern390
Vika284, Mój TA mówi, że możesz przelać pieniądze do innego operatora, dowolnego. Ale nie jesteśmy zbyt zadowoleni z pracy naszego TA, a właściwie z nastawienia. Dlatego pojawiło się to pytanie.
аватар Vika284
Zakładam, że Twoje TA robi dla Ciebie maksimum, prawie niemożliwe, dając Ci możliwość przelewania pieniędzy, które utknęły z jednego TO do drugiego TO
аватар kesaymir
w zeszłym roku mieliśmy pieniądze, które utknęły w TA, TO było Dołącz, gdy nadszedł czas, aby poszukać nowego hotelu (nasz nie został otwarty), TA ogłosił nam zawyżone ceny w porównaniu do innych TA, obwiniając Dołącz, że mają takie warunki (Chociaż z innych agencji cena była niższa, WTEDY to samo Dołącz...nasz TA wygrał 200 dolarów, ale stracił naszą rodzinę i rodziny naszych przyjaciół i krewnych jako klientów. Cóż, uczyłem, żadnych wczesnych rezerwacji..
аватар Flowern390
Kesaymir, wydaje się, że opowiedziałeś moją historię. Był też Join (utknęli nam pieniądze), a agent ogłosił również cenę 2 razy droższą. Ale, o dziwo, inni agenci mieli tę samą cenę za ten hotel z Join. To najwyraźniej Join sam wychował w tym czasie.
аватар HotLine
1. TO ma pieniądze. TA pełni funkcje agenta. Nawet kodeks podatkowy uznaje, że dochód agenta to tylko prowizja.
2. TO między sobą turyści i ich pieniądze się nie zmieniają. Nie tylko dlatego, że są konkurentami. I ze względów formalnych. To spersonalizowane pieniądze - otrzymuje się je za określoną wycieczkę niektórych turystów.
3. Joint AP jest dziś pierwszym lub drugim pod względem wolumenu operatorem na Ukrainie. Oznacza to między innymi, że oferuje konkurencyjne ceny wycieczek. Każdy taki operator ma podstawowe hotele, dla których ten operator ma najlepsze ceny na rynku. Ponadto podstawowe hotele na wszystkich poziomach hoteli - trójki, czwórki, piątki.
4. Nie ma unikalnych hoteli w segmencie masowym dla masowych destynacji.
I jak zawsze – TA udziela informacji, a turysta podejmuje decyzję.
аватар Slav_na
Wydaje mi się, że to nie jest warte tych wszystkich bzdur, żadnych pieniędzy. spędź więcej nerwów
аватар Pachok
Znam tylko jedną agencję, która wiosną 2020 roku zwróciła absolutnie wszystko swoim turystom z pieniędzmi, a nie obietnicami i voucherami, na własny koszt, a następnie walczyła z operatorami i liniami lotniczymi. Ale ma swoją specyfikę, połączenia itp.
Wszyscy pozostali agenci są w bardzo trudnej sytuacji, niewiele osób może teraz pracować w taki sposób, aby turyści z zawieszonymi pieniędzmi byli z nich zadowoleni. To, że Ty, autorze, możesz przelać pieniądze do innego operatora, nie jest przelewem, jest to zwrot z Join na konto agencji, wtedy agencja zamawia nową wycieczkę z innego TO. Możesz poprosić o zwrot pieniędzy, ale absolutnie nie jest faktem, że inny TA będzie lepszy.
аватар Flowern390
Packok, wow! Nie wiedziałem, że może to zrobić zwrot pieniędzy. Ale ta informacja była dla mnie bardzo łatwa do wypowiedzenia. To tak, jakby TA stawiał temu czoła każdego dnia. Czy turysta może to jakoś zrobić?
аватар Vika284
Turyści byli tak zmęczeni TA, że TA zdecydowało się zgodzić z przyłączeniem się TO, że pieniądze z przedpłaty (wiszące) zostaną przelane na tę agencję, a następnie na koszt innych turystów nastąpi transfer między przyłączeniem się TA i TO. A dla turystów w wiecznym poszukiwaniu opłacalnej trasy TA, kosztem ich osobistych pieniędzy, zapłać za wycieczkę już z dowolnego TO.
аватар Pachok
Flowern390, Nie, turysta nie może tego zrobić. Nie ma umowy z TO i nie wpłacił TO pieniędzy.
аватар HotLine
Och, ten Pachok
Operatorzy nie zwracają pieniędzy agencjom.
Przekazanie płatności innym turystom tej samej agencji może zrobić. Ale nie wszystkie i nie wszystkie.
A jak agencja może zwrócić „na własny koszt wszystkim swoim turystom absolutnie wszystkie pieniądze”? Średnia prowizja od efektywnej agencji to około 7% kosztów wycieczki. Tych. aby zwrócić koszt jednej wycieczki, musisz oddać brudny dochód z 14 nieistniejących wycieczek. To fizycznie niemożliwe. Albo nie jest to biznes, ale rozrywka w obecności innych dochodów. Ale operatorzy nie zgadzają się na nic z takimi agentami. Zajmują się biznesem i pracują tam osoby wynajęte z bardzo wyraźnymi uprawnieniami.
Tych. „Walka z operatorami…” jest, delikatnie mówiąc, iluzją.
I uważam to za zabawne słyszeć to od tak doświadczonej osoby jak ty.
Pieniądze utknęły w Air Arabia. Powinieneś zobaczyć tę korespondencję. Chcę przyjrzeć się zapowiedzianej „bitwie z liniami lotniczymi”.
I ani jednej precedensowej decyzji sądowej. Ponieważ wszyscy rozumieją wszystko.
Nasi turyści nie stracili pieniędzy
аватар ketrin2006r1
Sytuacja jest podobna tylko do Tez Tour, rok po kwarantannie TA przeniosło się do innego miasta, zmieniła się banda managerów, reżyser mieszka za granicą, nie możemy nic zarezerwować na 3 miesiąc. Napisał wniosek do TO i TA o zwrot pieniędzy z powodu niewypełnienia przez TA zobowiązań umownych. Ponadto, gdy pieniądze zostały zamrożone w zeszłym roku, podpisaliśmy aneks z TA. umowa, która stanowi, że jeśli turysta nie zarezerwuje wycieczki do końca 2020 roku, to pieniądze zostaną mu automatycznie zwrócone. Ale póki jesteśmy na etapie startu. Oświadczenia, kopie umów i dodatkowych porozumień, wysłane do MOT i TA 7 dni minęło jak dotąd spokojnie))) i chętnie jakoś wykorzystamy zamrożone pieniądze (choć Tez Tour jest droższy niż wiele MOTów w tym roku), ale nie możemy tego zrobić, ponieważ kierownik TA może odpowiedzieć na wiadomość w ciągu tygodnia lub więcej (((
аватар agent_borabora
Pieniądze od operatora można wykorzystać tylko w hotelach tego operatora.
Pieniądze od agenta można przeznaczyć na hotele dowolnego operatora.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Alanya
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już