Nasz pokój z widokiem na morze został sprzedany przed nami?

Pisemny: 26 lipiec 2018
Czas podróży: 16 — 23 lipiec 2018
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 3.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 8.0
Porady, jak postę pować w przypadku niegrzecznoś ci administratoró w o braku wolnych pokoi i otrzymać rekompensatę pienię ż ną ! Administracja hotelu po prostu dwa razy sprzedaje dobre pokoje, raz oficjalnie, a drugi raz za pienią dze już w samym hotelu. Sami turyś ci nieś wiadomie nam o tym opowiadali. Chociaż zrozumieliś my już cał ą logikę takich sytuacji.
Kupiliś my wycieczkę w ostatniej chwili i dopiero po zakupie zaczę liś my czytać recenzje. Najbardziej niepokoją ce jest to, ż e administratorzy hotelu mogą wysł ać goś ci na jedną lub wię cej nocy w dziwnym pokoju z wą ską luką w samym rogu pokoju.
Zarezerwowaliś my i zapł aciliś my za pokó j z balkonem i widokiem na morze. Przyjechaliś my po godzinie 14.00, kiedy to pokoje powinny być gotowe na przyję cie goś ci. Administrator Burak wraz z innym administratorem od razu zaczę li zadawać nam dziwne pytania, na któ re odpowiedzi doskonale widzieli w swoim elektronicznym systemie zamó wień . Na przykł ad „Czy zarezerwował eś pokó j standardowy? ” „Nie”, powiedzieliś my, „z widokiem na morze”. Powiedziano nam, ż e nie mają tak wolnego pokoju i zaproponowano, ż e zatrzymają się w pobliskim hotelu i przyjdą zjeś ć w tym. Odpowiedział em, ż e nas to nie dotyczy, chcemy za co zapł aciliś my. Nastę pnie pojawił a się oferta pokoju na pierwszym pię trze z balkonem skierowanym w stronę morza. Widzieliś my je pó ź niej, z balkonu widać tylko drzewa.

Potem opowiedziano nam historię o rosyjskim samolocie, któ ry nie przyleciał i nie zabrał rosyjskich turystó w, dlatego nie ma wolnych pokoi. Pamię taj (! ), ż e jeś li tak się stanie, to nie hotel, ale organizator wycieczek organizuje noclegi dla turystó w, w któ rych znajdują wolne pokoje.
Powiedziano nam, ż e NIE ma pokoi i bez wzglę du na to, co zrobimy, to nam nie pomoż e. Był oby lepiej, gdybyś my poszli spę dzić noc w tym samym magicznym pokoju z okienkiem strzelniczym, o któ rym czytamy.
Nastę pnie zadzwoniliś my do naszej firmy NAZAR i przedstawiliś my im istotę sprawy. Obiecali się z nami skontaktować i czekać . Po doś ć kró tkim czasie odebraliś my telefon, odezwał się mó j mą ż . Hotelowi NAZAR powiedziano, ż e jest podwó jna rezerwacja. A jej mą ż opowiedział im historię o samolocie. Mieliś my wiarę . Potem był kolejny telefon od touroperatora. Wró ciliś my do recepcji i zdaliś my sobie sprawę , ż e administratorzy zostali wyrzuceni! Ton był przymilny, poproszono nas, abyś my spę dzili bardzo, bardzo noc tylko jedną noc w tym dziwnym pokoju, a nastę pnego dnia mogliś my wybrać pokó j, któ ry nam się podoba i na dowolnym pię trze! Był wieczó r, byliś my zmę czeni, jedliś my, chodziliś my i szliś my spać . Poradził em administratorom, aby okł amywali nas i organizatoró w wycieczek w ró wnym stopniu.
Nastę pnego ranka dostaliś my kartę -klucz do nowego pokoju i zapewniliś my, ż e bardzo nam się spodoba, poprosiliś my o zapamię tanie ich nazwisk (nie wiadomo dlaczego), zwł aszcza Buraka. Kró tko mó wią c, pokó j był po prostu super!

Mą ż napisał SMS do przedstawiciela touroperatora, ż e ​ ​ nie chce pł acić za pierwszy dzień w zwią zku z incydentem. Przedstawiciel biura podró ż y przyszedł do nas nastę pnego dnia i powiedział , ż e mają standardową procedurę odszkodowania w wysokoś ci 7000 rubli (1000 koron) dziennie. Otrzymaliś my pokwitowanie przelewu pienię dzy! Z kolei organizator wycieczki otrzyma tę kwotę od hotelu.
Najfajniejsze jest to, ż e przez wszystkie kolejne dni w barze na pierwszym pię trze zabiegano o nas jak o krewnych. Jak tylko przyjechaliś my, czę ś ciej mó j mą ż ? , ż eby posiedzieć i sprawdzić coś w Internecie, od razu ktoś z ich baru podszedł i zaproponował , ż e przyniesie wszystko, co chcemy. Przechodzą c pó ź niej, chwycili naczynia i spytali, czy chcemy czegoś jeszcze! Ś mialiś my się wię c z nich do koń ca pobytu.
Wskazó wka: nie kł ó ć się sam z recepcją , niech Twó j touroperator zrobi to za zapł acone pienią dze! Wtedy zachowasz nastró j na cał e wakacje.
Pragnę zwró cić uwagę na doskonał ą pracę masaż ysty w hotelu. Moja wdzię cznoś ć dla niego nie ma granic.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał