5 gwiazdek od Ozkaymak Select Resort 5*. Kategoria nie pasuje

Pisemny: 20 lipiec 2018
Czas podróży: 11 — 18 lipiec 2018
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 6.0
Hotel został wybrany przez naszą có rkę zgodnie z opiniami, aby dziadek i babcia z wnukiem mogli dobrze wypoczą ć . Jakie był o nasze rozczarowanie po przyjeź dzie. Chciał em uciec w pierwszej minucie. Kategoria hotel nie pasuje. Pozytywne recenzje w Internecie o tym hotelu podobno zostawiają osoby, któ re nie był y w innych hotelach 5*. Odpoczywaliś my w drugiej dekadzie lipca 2018 roku. Czy pojedziemy tam jeszcze raz i czy bę dziemy polecać hotel znajomym? Oczywiś cie nie. Picie whisky, raki i wina jest mile widziane, ale relaks z mał ymi dzieć mi (w tym samym czasie hotel pozycjonuje się jako hotel rodzinny) jest problemem. Pię ć gwiazdek – ską d się biorą ?
Wię c wszystko jest w porzą dku. Do hotelu przyjechaliś my w nocy...dostaliś my pokó j, jednak klimatyzacja nie dział ał a, nie dział ał a muszla klozetowa, rę czniki był y brudne, nie sprzą tane po poprzednich goś ciach. W pokoju nie ma kapci ani szlafrokó w. Nie ma dł ugopisu ani oł ó wka. W Mini barze są tylko 2 butelki 0.33 litra. woda. Musieliś my negocjować przez godzinę (nie był o rosyjskoję zycznego kierownika, musieliś my się porozumieć przez tł umacza Google), czekać na mistrza (pó ź niej muszla klozetowa znowu się zepsuł a). Nie był o ł ó ż eczka i nocnika (nocnik dla niemowlaka) dla trzyletniego dziecka (pó ź niej musieliś my we wsi kupić nocnik dla dziecka). W pokoju nie był o internetu (Wai-Fai), choć był to jeden z warunkó w zakupu biletu w biurze podró ż y. Plus, chamskie zachowanie pracownikó w recepcji Burak i Said (spojrzał em na recenzje - już wcześ niej mieli negatywne recenzje). Wszelkie pró by narzekania i zapraszania kierownictwa był y tylko szyderstwem – „moż esz poskarż yć się prezydentowi” (pytanie któ ry? ). Musiał em skontaktować się z kierownikiem hotelu Murad Bey przez przewodnika-kierownika biura podró ż y.
Ś wią teczny nastró j wydawał się zepsuty. Od razu chciał em napisać negatywną opinię o przyję ciu, ale morze, zadbane tereny, rozmowa z dyrektorem hotelu Murad Bey speł nił y swoją rolę - nastró j się poprawił . Teren jest naprawdę zadbany, są baseny, w tym dziecię cy (jedynym problemem jest to, ż e są mocno chlorowane, ż e nawet kilka metró w od nich czuć zapach - po prostu ś mierdzi wybielaczem), są zjeż dż alnie. Posił ki są dla dorosł ych, wybó r urozmaicony, ale karmienie trzyletniego dziecka jest problematyczne (niestety nie ma pł atkó w ś niadaniowych, zupek dla dzieci. Generalnie nie ma menu dla dzieci). Dobry wybó r owocó w i warzyw. Dzię ki kucharzom, ale obsł udze - minus. Ze wzglę du na duż ą liczbę urlopowiczó w pracownicy nie zawsze mają czas na posprzą tanie stoł ó w, niektó rzy reagują „negatywnie” na komentarze i proś by o posprzą tanie stoł u. Stare obrusy, powolni kelnerzy. . . Wyglą da na to, ż e są już bardzo zmę czeni pracą i turystami.

Wai-Fai tylko w holu, ł apie co drugi raz. Wieczorem prawie wszyscy wczasowicze gromadzą się w lobby, wię c problematyczne był o też znalezienie miejsca za fotelem lub sofą i cicha praca w Internecie.
Sprzą tanie pokoju warte jest osobnego przeglą du. W hotelach pię ciogwiazdkowych należ y to robić codziennie z wymianą poś cieli i rę cznikó w. Przez 8 dni sprzą tano nas tylko dwa razy. Pierwszy raz - po wymaganiach dotyczą cych rozliczenia nocnego (do posprzą tania po poprzednich goś ciach). Tak, konsjerż przyszedł posprzą tać , ale w cią gu dnia ś pi dziecko. Na proś bę przyjś ć i posprzą tać przed obiadem - brak odpowiedzi. Odda wodę , wymieni worek na ś mieci - to cał e sprzą tanie, w ogó le nie był o mowy o wymianie rę cznikó w i poś cieli.
Plaż a jest niewielka - wą ski pas piasku wzdł uż wybrzeż a, solidne rzę dy brudnych leż akó w, dobrze, ż e jest markiza. Biorą c pod uwagę fakt, ż e 2 hotele korzystają z wą skiego pasa plaż y, jest problem z miejscem, leż aki trzeba zabrać o 6-7 rano, inaczej bę dziesz się opalał pod otwartym palą cym sł oń cem i na piasku .
Ostatnią kroplą do decyzji o napisaniu negatywnej recenzji o pię ciogwiazdkowym hotelu Ozkaymak select 5* był o zachowanie wyznaczonych wcześ niej Buraka i Saida. Ktoś już pisał o problemach z wymianą rę cznikó w plaż owych i zwrotem za nie kaucji. Z tym też się zmierzyliś my. W recepcji widnieje komunikat: „drodzy goś cie W przypadku chę ci zabrania rę cznika plaż owego prosimy o kontakt z recepcją.10$ kaucji w zamian za kartę . Mił ego odpoczynku. ". W przeddzień wyjazdu, po zwrocie kart plaż owych, zaczę li wymagać od nas okazania czeku, przed któ rym nikt nas nie ostrzegał (nie był o tego napisane w ogł oszeniu), odmawiają c zwrotu kaucji (w tym samym czasie kopia wystawionego czeku został a znaleziona w recepcji). Ale nawet to moż na przezwycię ż yć , po dł ugim wyjaś nieniu, dzię ki rosyjskoję zycznemu kierownikowi, kaucja został a nam zwró cona. Wyjazd z hotelu o 5:45, Biorą c pod uwagę wczesny wyjazd, poprosili Buraka i Saida (był a ich wieczorna zmiana) o przygotowanie się do rana - trzy lunch boxy ze ś niadaniem, chciał em zjeś ć ś niadanie i nakarmić wnuka na lotnisko (droga trwał a ponad 2 godziny, a wylot o 11:10). Có ż za niespodzianka i przeraż enie mieliś my przed wyjazdem, kiedy nie rozumieją c ję zyka rosyjskiego, kierownik nocnej zmiany przynió sł zamiast termosu na lunch dwie kanapki owinię te folią . A to jest hotel 5*. Sfotografował em ten cud dla pamię ci. Jedzenie tych kanapek po trzech godzinach był o po prostu niebezpieczne. Aby się nie otruć , postanowiono wyrzucić je na lotnisko. Od takich rzeczy i wykształ ca negatywny stosunek do hotelu, eliminuje to, co dobre.

Podsumowują c powyż sze, chcę zwró cić się do wł aś ciciela (pana Ozkaymaka) i kierownictwa hotelu - jeś li pozycjonujesz się jako hotel z systemem ultra all inclusive 5 *, to takie „drobiazgi” są nie do przyję cia. Zmniejsza to zainteresowanie hotelem i Turcją . Otó ż ​ ​ biura podró ż y powinny we wspó ł pracy z tureckim Ministerstwem Turystyki, aby nie oszukiwać oczekiwań wczasowiczó w, dokonać korekty kategoryzacji hoteli.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał