Hotel kosztem turystów rekompensuje straty w latach 2020-2021.

Pisemny: 31 sierpień 2021
Czas podróży: 22 — 29 sierpień 2021
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 4.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 4.0
Wybraliś my ten hotel, ponieważ pojechaliś my do niego w 2019 roku i podobał o nam się wszystko, pokoje z jedzeniem, terytorium - wszystko.
W tym roku jedzenie był o obrzydliwe, oszczę dzają na wszystkim, poł owa stoł ó w, na któ rych kucharze stawiają jedzenie, był a pusta. Stosowane są mał e (120-150) ml. plastikowe i papierowe kubki na napoje. Asortyment dań jest niewielki i tego samego typu, chociaż wynosi 4. Pierwszy raz spotkaliś my w menu podroby i pę pki z kurczaka. (Nie widział em tego w 3-ke). Tai z torebek moż na był o pić tylko na plaż y, nie był o dostę pne w holu i przy basenie. Teren jest zaniedbany, basen miał kilka krzakó w pokrytych biał ą pleś nią . nikt ich nie czyś cił , smró d chorych roś lin. Linie 1 i 4 domó w - roś liny ozdobne prawie obumarł y.
W nocy w okolicy prawie nie ma oś wietlenia. W pokojach wiele rzeczy jest niesprawnych lub odrestaurowanych w poś piechu np. : telewizor nie jest podł ą czony kablem (dział a, ale nie pokazuje programu), w naszym pokoju w toalecie zamiast drzwi był y brą zowe drzwi biał y (podobno się zepsuł i został zastą piony tym, co znaleź li), wzdł uż szafki nocnej biegł ś lad mró wek (czego nie zrobiliś my, nie mogliś my wydobyć ), wszystko był o odrapane i pospiesznie odrestaurowane.

Sprzą tanie w pokojach nie jest zbyt dobre, nie był o rę cznikó w do stó p. Pragnę zaznaczyć , ż e cena hotelu w 2021 r. był a nie niż sza niż w 2019 r. w UE, a poziom obsł ugi spadł , wię c uważ am, ż e wł aś ciciel na koszt turystó w pokrywa straty za 2020 r. i począ tek 2021 r. . molo na morzu się rozleciał o, plaż a jest brudna, leż aki poł amane, leż aki pocię te.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał