Utopia jest utopią

Pisemny: 23 sierpień 2012
Czas podróży: 25 lipiec — 19 sierpień 2012
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 2.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 7.0
Hotel Utopia to utopia dla wszystkich, któ rzy chcą przyjechać i cieszyć się swoimi pienię dzmi.
Mieszkaliś my w okresie lipiec-sierpień.2012.
Przed wyjazdem odwiedził em stronę hotelu, przeczytał em recenzje, wiele innych informacji o hotelu. Nie znalazł em nic przeraż ają cego. Zawsze jestem bardzo pedantyczna, jeś li chodzi o wybó r hoteli. Kocham wygodę i nie lubię niespodzianek. Nie bę dę opisywał lotu i transferu do hotelu. Wszystko jak zwykle.

Pierwsze wą tpliwoś ci pojawił y się przy wejś ciu do hotelowego lobby. Sala spotkał a nas przeraż ają cą dusznoś cią i zupeł ną oboję tnoś cią personelu recepcji. Od dusznoś ci ciał o natychmiast pokrył o się lepkim potem. Zameldowanie był o standardowe. Pokoje nie są jeszcze sprzą tane - trzeba poczekać . W porzą dku. Pora obiadu. Dopó ki bę dziemy jeś ć , wszystko bę dzie rozstrzygnię te. Idę z ż oną do restauracji. DRUGI WSTRZĄ S. W RESTAURACJI JEST SAME STRASZNE RZECZY. Klimatyzacja jest cał kowicie nieobecna. Jedzenie stał o się torturą . Pró bujesz jeś ć , a lepkie strumienie potu unoszą się na twoim ciele. Koszula jest mokra, spodnie też mokre, spodenki też ! W porzą dku mogę uspokoić siebie i moją ż onę . Jest gorą co na zewną trz. Moż e być tymczasowym problemem. Jedliś my bardzo szybko. Pokoje nie są jeszcze gotowe. Przechodzimy do Lobby baru. TRZECI SZOK. NIE MA KLIMATYZACJI. Nastró j zaczyna spadać . Ale staramy się przekonać samych siebie, ż e jest to zjawisko przejś ciowe. Wszystko się dzieje.
Liczb nie bę dę opisywał . Wiele osó b zrobił o to przede mną . Wszystko jest standardowe. Mieszkaliś my w pokoju 4105. Zadaliś my sobie pytanie. Duż y z pię knym widokiem, ciszą i doskonał ym conder. Niewiele jest informacji na temat tych liczb. Jest ich 11. Nie polecam 4111-4103. Za ś cianą jest toaleta przy basenie. Smró d zostanie ci dostarczony. Reszta jest cał kiem normalna.
Drabiny na cał ym terytorium. Terytorium jest na ró ż nych poziomach, a ich obecnoś ć jest nieunikniona. Chodzenie po nich i tak czeka na Ciebie. Kroki są niezliczone. Nie przeszkadzał o nam to zbytnio. Dla kogo zjazdy i podbiegi po schodach to problem, ten hotel nie jest dla Ciebie. W cią gu dnia chodzisz ich setki. Albo zjazdy i podjazdy po doś ć stromych zboczach. Przygotuj nogi i serce na aktywne obcią ż enia. Zameldowanie się w gł ó wnym budynku nie uchroni Cię przed tą przyjemnoś cią . Chyba ż e pó jdziesz dalej niż gł ó wny budynek.
Teren hotelu jest ogromny. Cał kiem zadbane i pię kne. Powietrze jest po prostu cudowne. Ale niestety na tym koń czą się pozytywne emocje.
DALSZE PROZA Ż YCIA W UTOPII.

Obsł uga hotelowa. Nigdzie tego nie widział em. Kelnerzy restauracji nie widzą nikogo poza sobą . Przechodzą przez halę jak torpedy. Nie udał o się unikną ć . Zostaniesz uderzony przez stos pł yt lub toczą cy się wó zek. Od razu zdasz sobie sprawę - to oni są najważ niejsi. Jesteś tutaj, wię c tymczasowo przybył eś . Sprzą taczka wpychają ca z tobą brudny wó zek do windy to też norma. A TO JEST W OBECNOŚ CI WINDY CARGO. W windzie zostaną ró wnież przewiezione walizki turystó w. A spocony ł adowacz bę dzie ci oboję tny. JEST TU, SZOK NUMER CZWARTY. WINDY NIE SĄ KLIMATYZOWANE.
Dla personelu hotelowego napis na drzwiach „Nie przeszkadzać ” nic nie mó wi. Pokojó wka bę dzie uderzać w drzwi, dopó ki ich nie otworzysz. Przyniosł a ci wodę . NIE ZAPOMNIJ KTO JEST GŁ Ó WNYM W HOTELU! ? Doceniam oczywiś cie ich troskę o moje ciał o, ale. . . A moż e są ś lepi na kolory lub nie potrafią czytać ?
Na uwagę zasł uguje ró wnież obsł uga w eleganckim aquaparku (o aquaparku pisał am bez ironii). Moim zdaniem to dzicy ludzie z gó r. To one są na ogó ł najważ niejsze w hotelu. Być moż e waż niejszy niż kierownik. Niegrzeczny i arogancki drań . Nie ma ochoty pisać o nich dalej.
Windy na plaż ę nie bę dę opisywał . Cał kiem normalny. Jeś li ktoś denerwuje - jedziesz do innego hotelu.
Autobus plaż owy. Przypomina mi dawne czasy sowieckie. Przejaż dż ka ś ledziem. Aby cał kowicie zanurzyć się w przeszł oś ci, nasi ukochani byli rodacy w ZSRR biorą prysznic przed wejś ciem do autobusu i ponieważ są w kró tkich spodenkach i gorsetach, lepkie i mokre wspinają się im nad gł owami.

Terytorium plaż y został o opisane przez wielu - nie bę dę tego opisywał . Opiszę , czego brakował o poprzednikom. Wrzucanie do morza hotelowych zbiornikó w kanalizacyjnych! SZOK NUMER PIĄ TY. Ci, któ rzy przychodzą na 10-12 dni, mogą tego nie zauważ yć . Ż yliś my 25 dni. Okresowoś ć.2 razy w naszych czasach. Woda staje się mę tna. TYLKO NA TERENIE HOTELU. Obok jest nieskazitelnie czysta. Na powierzchni pojawiają się kupa, prezerwatywy, zatyczki i inne ś mieci z pianką . DLA WĄ TPLIWYCH. Stań poś rodku na krawę dzi na koń cu pontonu i 3 metry w lewo w wodzie zobaczysz tę rurę . Istnieje ró wnież , są dzą c po kolorze wody, gdzieś.10 metró w od brzegu na ś rodku plaż y. I dla tych, któ rzy mają wą tpliwoś ci. Wychodzą c z kawiarni plaż owej na pontonie należ y skrę cić w prawo na zjazd na plaż ę i zamarzną ć . Kiedy fala się cofnie, zobaczysz kanał (rurę o normalnym rozmiarze), któ ry najwyraź niej zrzuca odpady z baru na plaż y, toalety i prysznica. HURRA! Pod koniec wakacji skó ra nie zł uszczał a się .
Rozrywka wodna. Organizowany i prowadzony przez był ych rodakó w. Motoró wki na wodach plaż y. Hulajnoga moż e przejeż dż ać nad twoją gł ową . Ci, któ rzy chcą na nim jeź dzić , pł yną do niego. Spó jrz na oba. Fotograf jest ł adowany do motoró wki z drabinki pontonowej, odpychają c pł ywakó w na bok przy ł odzi. Opalasz się na leż aku. Bą dź ostroż ny. Banan jest cią gnię ty wzdł uż pontonu nad gł ową . Ge-ge-wesoł y odsuwają się od turystó w. Zarabiamy pienią dze. Teraz wrzuć my banana do morza i odpocznijmy dalej. NIE ZAPOMNIJ KTO JEST GŁ Ó WNYM W HOTELU! ?
Swoje niezadowolenie z pracy klimatyzacji wyraził em w skardze do kierownika hotelu. Na co otrzymał em odpowiedź : nic nie moż emy zrobić . KELNER CHODZI PRZY ZAMKNIĘ TYCH DRZWIACH. Trzeba bę dzie je (drzwi) otwierać i zamykać . ZAPOMNIAŁ EŚ KTO JEST GŁ Ó WNYM W HOTELU?
Hotel przeprosił za trzy dni. Jestem im za to bardzo wdzię czny. Ale nadal był oby lepiej, gdyby turysta stał się gł ó wnym. I dobra klimatyzacja. A ich przepraszają cy kosz zielonych niedojrzał ych owocó w i butelkę wina lepiej był oby zostawić z nimi.
Restauracja a la carte. Nie ma kondoró w. Kelner jest chory od zasmarkania po kolana. Martwe muchy. Wyszedł em w poł owie obiadu. Ś wię to nie powiodł o się .
Kontyngent hotelowy. Nie chcę być postrzegany jako zł y. Kiedy pisali w recenzjach, ż e jest niewielu Rosjan, nie kł amali. Jest 80% herbó w. Nie bę dę komentował . Aresztowany za szowinizm. Ale przez cał e wakacje myś lał em - kto jest lepszy, herby czy Niemcy? Nie znalazł em jeszcze odpowiedzi.

Jeś li ktoś uzna, ż e ​ ​ szukam tylko zł ych - czytaj moje recenzje od wielu lat. Masa rozkoszy i pię kna. A ten hotel ma też wiele dobrych rzeczy. Po prostu nie piszę o tym, bo to był o zrobione przede mną . tylko dodaję . Staram się pisać uczciwie. Aby ci, któ rzy zdecydują się na wyjazd w to miejsce, byli gotowi na wszystko.
Podczas rozmowy z personelem hotelu najważ niejsze stał o się jasne. W hotelu wszyscy pracownicy są do pewnego stopnia krewnymi. Nie moż esz skarcić . Nie moż esz obrazić . KREWNI. Chociaż ci, któ rzy sami nie są krewnymi, są niezadowoleni ze spadają cego poziomu usł ug w hotelu. Kierownik zdecydował - 80% herbó w. Powinno być ż arcie - WJAZD! Napoje - IN! Co zrobili. A usł uga? Dlaczego potrzebują usł ugi?
TU Z KAŻ DEGO MIESIĄ CA OBNIŻ A SIĘ LICZBA ROSYJSKICH TURYSTÓ W W HOTELU. To nie są moje sł owa. To sł owa personelu hotelu.
Czy wró cę do tego hotelu? Standardowe pytanie każ dego. W przypadku peł noprawnej usł ugi i zakoń czenia zrzutu kał u do wody na plaż y - tak. Z tym, ż e teraz - NIGDY!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał