Kradzież personelu hotelu?

Pisemny: 27 październik 2013
Czas podróży: 16 — 26 październik 2013
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 5.0
Zacznijmy w porzą dku. . . Przyjechaliś my wcześ nie rano, doś ć szybko zostaliś my zakwaterowani. Zamieszkał em w pokoju z ZAPACHEM KANAŁ U, któ rego oczywiś cie od razu odmó wiliś my. Potem dali nam inny pokó j, trochę lepszy. Bardzo zdziwiony szczery brud w pokoju. Pod prysznicem moż na był o prać tylko w kapciach, a przez cał y pokó j chodzili tylko w nich.
Sprzą tanie pokoju odbywa się zgodnie z nastrojem i nie moż na tego nazwać sprzą taniem. Podł ogę wyciera się ledwie wilgotną ś ciereczką , kabinę prysznicową spł ukuje się wodą , zmienia rę czniki, a stolik nocny wyciera STARYMI RĘ CZNIKAMI!!! !
Nie moż na nazwać jedzenia najbardziej urozmaiconym, podobnie jak wybó r w barze, ale i tak jest to nota za trzy ruble, nie spodziewaliś my się niczego nadprzyrodzonego. Ale w kuchni czekał a niemił a niespodzianka: pobiegł a ROCKET po drugiej stronie stoł u z jedzeniem, prawie stracił em przytomnoś ć tam)

Ogromnym plusem hotelu jest malowniczoś ć ! Jaka pię kna plaż a, jaki pię kny widok z okna - a ten widok pokrywał wszystkie minusy, dopó ki to się nie stał o. . .
Pewnego sł onecznego dnia wró ciliś my do naszego pokoju po lunchu i okazał o się , ż e w pokoju brakuje profesjonalnej kamery. Nie mieś cił się w sejfie, wię c był w szafie.
Okolicznoś ci są najciekawsze: drzwi nie został y wyważ one, ale zamknię te, podobnie jak balkon. Wszyscy wczasowicze byli z nami na kolacji, a wcześ niej na plaż y, czyli pozostał tylko personel. Zadzwoniliś my na policję , któ ra notabene CZEKAŁ A 2 GODZINY, ale miejscowa policja przypominał a raczej animatoró w - przedstawiali przemoc we wszystkich jej barwach.
przez pierwsze 30 minut byliś my przekonani, ż e sami go zgubiliś my, potem zaproponowali, ż e napiszą oś wiadczenie przeciwko SZCZEGÓ LNEMU PODEJRZEWANIU, ale jeś li nie znajdą przy nim aparatu, nasz podejrzany moż e nas pozwać .
Potem zaczę li sprawdzać nagrania z kamer - i och, cud, wł aś nie w tym czasie WSZYSTKIE kamery odwró cił y się od naszego pokoju.
Odciski palcó w został y pobrane pro forma, po czym ogł oszono, ż e w ogó le nie istnieją .
W rezultacie wypili kawę i wyszli, ale obiecali wró cić za 2 dni. Co oczywiś cie się nie stał o.
Najgorsze nie jest strata, ale postawa: ani jedna osoba nie pró bował a nawet przedstawić empatii ani chę ci pomocy. Osobną postacią jest wł aś ciciel hotelu. Nie pró bował nawet po cichu i pokojowo rozwią zać konfliktu. A to, ż e moż emy zrujnować reputację jego hotelu, nie jest dla niego waż ne.
Ró wnież OGROMNE DZIĘ KUJĘ dla gospodarza-BIBLIO GLOBE- touroperatora, któ ry NIC NIE ZROBIŁ .

Po cał ej tej sytuacji nasza firma napisał a oś wiadczenie, ż e ż ą damy udostę pnienia nam innego hotelu, bo strasznie w nim zostać . 8 osó b podpisał o papier, prawie strajk))) Ale to nie przeszkadzał o organizatorowi wycieczki.
PRZYJACIELE! UWAŻ AJ NA WYPOCZYNEK I PAMIĘ TAJ: NIKT NIE OSTOI ZA NAS, ZWŁ ASZCZA W ZAGRANICZNYM KRAJU. A nasze prawa są raczej wzglę dne! Dzię kuję za uwagę !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał