Hotel dla 2

Pisemny: 12 czerwiec 2018
Czas podróży: 27 może — 3 czerwiec 2018
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 1.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 5.0
Dwa dni od przyjazdu z wakacji. Odpoczywaliś my w tym hotelu. Zaraz po przyjeź dzie zostaliś my osiedleni w niewł aś ciwym pokoju, w któ rym mieliś my (za ten pokó j zapł aciliś my dodatkowo 40 dolaró w za osobę ). Kiedy skontaktowaliś my się z recepcją z tym problemem, kierownik hotelu o imieniu Tatyana (Tulay Tekcul) odpowiedział w bardzo niegrzeczny sposó b, ż e ten pokó j ró wnież dotyczy standardu i niczego nie zmienią . Nastę pnie skontaktował em się z moim kierownikiem biura podró ż y, któ ry pó ź niej napisał do mnie, ż e wspomniana kierownik hotelu odpowiedział a jej, ż e „Już nas przeniosł a i przyniosł a wino i owoce do pokoju jako rekompensatę ”. Oczywiś cie raż ą co kł amał a. Skoń czył o się na tym, ż e zatrzymaliś my się w tym pokoju. Ró wnież telewizor nie dział ał w naszym pokoju, co zgł osiliś my w recepcji temu samemu kierownikowi, znowu brak reakcji. Swoją drogą , ku mojemu zdziwieniu, ten hotel bierze pienią dze na wszystko, nawet za korzystanie z klimatyzacji (5 USD). Na tym przygoda się nie skoń czył a, a dzień przed wyjazdem zostaliś my wyeksmitowani przed czasem. Dowiedział em się o tym zupeł nie przypadkowo na dwie godziny przed przyjazdem autobusu do hotelu, na tablicy ogł oszeń . Warto zwró cić uwagę na jedzenie i czystoś ć pokoi.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał