Daleko od luksusu

Pisemny: 30 może 2021
Czas podróży: 20 — 30 może 2021
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 3.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 5.0
Przy wyborze hotelu kieruję się pię knymi zdję ciami i wieloma pozytywnymi opiniami. Có ż , sam hotel jest naprawdę pię kny, ale nie podzielam wielu entuzjastycznych recenzji.

Có ż , zacznijmy:


Kupują c wycieczkę zapł aciliś my za standardowy widok na lą d, planują c po przyjeź dzie zapł acić za podwyż szenie standardu pokoju z widokiem na morze (widok na morze). Odmó wili bezpoś redniego widoku na morze, nawet za dopł atą , argumentują c, ż e jest w peł ni zał adowany, chociaż.5 minut wcześ niej poprosiliś my przewodnika, a on powiedział , ż e obcią ż enie nie moż e w ogó le przekraczać.50%. Z ż alem zgodziliś my się w poł owie i zapł aciliś my za widok na morze (widok na są siedni hotel i kawał ek morza). Na począ tku podobał mi się sam pokó j, ale w nocy, gdy wszystko był o cicho, z rzekomo modemu (jak mó wią w recepcji) zaczynał się cią gł y trzask, spanie był o problematyczne.
Korzystają c z okazji, kiedy sztafeta goś cinna Elvira (Elya) podeszł a do nas na plaż y i zapytał a, jak mijają nasze wakacje, powiedzieliś my jej o tym problemie, a ona powiedział a, ż e ​ ​ go rozwią ż e, ale bardzo szybko ż ał owaliś my, ż e w ogó le się z nią skontaktowaliś my
Nastę pnego dnia podeszliś my do niej i przypomnieliś my jej o sobie (swoją drogą w ogó le nas nie pamię tał a, zawoł ał a nas innym imieniem i zapytał a: „Jak ci się podoba A la carte? ”, W któ rym mamy nawet się jeszcze nie zarejestrowali).
Poszliś my z nią na recepcję , gdzie nikt nie był zainteresowany rozwią zaniem naszego problemu, chociaż rozumieli, bo kierownik symulował pę knię cie, a my też pokazaliś my im nagranie dź wię kó w z magnetofonu, ale zaczą ł nas odpę dzać i powiedział : „Przyjdź jutro, nie ma pokoi”.
Guest Relation po prostu przetł umaczył nam jego sł owa i już miał uciekać , po czym mą ż już natarczywie i niezadowolony zapytał : „Sugerujesz, ż ebyś my nie spali jeszcze jedną noc? » Potem ską dś pojawił y się liczby.
Zabrano nas z recepcji, aby spojrzeć na pokó j, któ ry się pojawił , a po drodze powiedzieli, ż e nie jesteś my pierwszymi z tej liczby (1447), któ rzy narzekają na to, już zgł oszono, ż e jest to problematyczne. Oznacza to, ż e począ tkowo dostaliś my problematyczny numer za dopł atą , cudownie. Inna dziewczyna z recepcji powiedział a, ż e ​ ​ nie sł yszał a ż adnego dź wię ku, kiedy wstał a z nami, aby ocenić problem.


Nawiasem mó wią c, mó j mą ż napisał recenzję na Tripadvisor, a hotel odpowiedział mu, ż e nie rozumie, co nas niepokoi i ogó lnie odrzucił wszystkie nasze skargi, ż e kł amiemy. W ten sposó b zasadniczo odpowiadają na wszystkie nieodpowiednie recenzje.

Wró ć my do Eli. Posmakowaliś my trochę sytuacji w pokoju i mó j mą ż postanowił napisać recenzję podczas pobytu w tym miejscu, mają c nadzieję , ż e zostanie ona wzię ta pod uwagę . Ale w rzeczywistoś ci uzyskaliś my odwrotny efekt, któ ry mocno przyć mił resztę naszego pobytu w tym hotelu.
Są dzą c po zachowaniu Eli, jej zadaniem jest obejś ć się i poprosić o entuzjastyczną recenzję pamią tek (to ró wnież jest zdemaskowane). Ale my sami leż eliś my na plaż y i pytaliś my są siadó w na leż akach: „Ską d wzią ł eś te hotelowe torby plaż owe? ” I odpowiedzieli nam: „Są one podane do recenzji”. A sama Elya pó ź niej ró wnież to potwierdził a.
Sztafeta goś ci to osoba, któ ra powinna rozwią zać nasze problemy, ale w rzeczywistoś ci, po naszych prawdziwych opiniach, jej stosunek do nas zmienił się diametralnie. Przestał a być przyjacielska, spotykają c się z nami w restauracji A la carte, poczuł a po prostu przezię bienie, bez uś miechu, z kamienną twarzą , a takż e ś miał o odpowiadał a na nasze pytania. Wyglą da na to, ż e czł owiek absolutnie nie umie pracować z negatywnoś cią , nie jest empatyczny, a gdyby nam nie pomogł a, mogł aby przynajmniej zachować twarz, ale nie. Pierwszy raz widzę taki stosunek do goś ci i jestem bardzo zaskoczony.
Jeszcze przed wycieczką siedzieliś my w holu, przeszł a obok nas i gł osem peł nym nienawiś ci ż yczył a nam mił ego dnia. Był oby lepiej, gdyby nic nam nie powiedział a.

Pomogł a w zorganizowaniu testu na krukowicę i kazał a decydować o dalszych pytaniach samodzielnie, z tureckoję zycznym lekarzem, to nie są moje problemy. Nie kierował a nami w ż aden sposó b, odpowiadał a na nasze pytania, stoją c przed nami praktycznie odwracają c się i nie patrzą c nam w oczy. Oznacza to, ż e po naszej recenzji w zasadzie przestał a się nami interesować i odpowiadał a na pytania z odrobiną pogardy. To bardzo nieprofesjonalne.
Wydaje się , ż e sztafeta goś cinna jest potrzebna, aby uregulować problemy, być przyjaznym dla wszystkich goś ci bez wyją tku, ale tutaj, jeś li jesteś z czegoś niezadowolony, potraktują cię tak, jakby się na tobie zemś cili. Dlaczego miał bym napisać dobrą recenzję , jeś li mi się nie podobał a? Na dobrą recenzję trzeba sobie zasł uż yć.
Ogó lnie rzecz biorą c, nasza komunikacja z przekaź nikiem goś ci przynosi wię cej szkody niż poż ytku.
Z jej powodu powstał gł ó wny negatywny stosunek do hotelu.

Wedł ug numeru:
Ś wież e nowe pokoje, sprzą tanie na dobrym poziomie, przez pierwsze dni ł abę dzie nie był y wirowane, ale potem zaczę ł y się obracać . Zostawili napiwki.
Kosmetyki w pokojach nie był y uzupeł niane przez cał y czas ani razu. Dziwne jak na hotel 5*, spotykam się z tym po raz pierwszy. Nie ma szat. Minibar jest uzupeł niany tylko wodą i sodą , ale jest to napisane w koncepcji. Twierdzony UAI to czysty zilch, nie daj się zwieś ć . Wszystko na miejscu, sprowadzane za opł atą . Czytam też opinie, ż e nawet jeś li poprosisz a la importowane, to najprawdopodobniej bę dzie to jakaś badyaga, daleka od oryginał u. Ale nie bę dę się tutaj kł ó cił , ponieważ nie pró bował em tego podobno importowanego przez cał y czas, ukrywają to w każ dy moż liwy sposó b i trzeba to przebić , jeś li naprawdę tego potrzebujesz

Personel w jadalni nie dział a dobrze. Kelnerzy chodzą po okolicy oferują c napoje.

Kiedyś mieliś my szczę ś cie i podeszli do nas, ale na 10 dni pobytu był o to najwyż ej 3-4 razy. Z reguł y „nie zostaliś my zauważ eni”. Sytuacja: kelnerka chodził a dookoł a obsł ugują c wszystkich wokó ł nas, nawet tych, któ rzy przyszli pó ź niej, uparcie nas omijają c. Mimo naszych oczywistych spojrzeń z proś bą o podchodzenie po napoje, spojrzał a na nas i stwierdził a, ż e ​ ​ nie pasuje. Kiedy jej mą ż postanowił zadzwonić do niej bezpoś rednio, najpierw zrobił a minę w stylu „Czego ode mnie chcesz? ”. Bardzo nieprzyjemne. W hotelu jest duż o miejscowych, najpierw są obsł ugiwani, potem odchodzą Niemcy, a cał a reszta to resztki. W kawiarni patesserie obsł uga był a wielokrotnie lepsza, byli mili faceci z obsł ugi.

Jedzenie to osobna kwestia. Wybó r jedzenia jest bardzo ubogi, zawsze taki sam. Na pewno nie ma owocó w morza, nie mó wią c już o sushi (warzywa, nie to, co myś lisz), o któ rych tutaj piszą , nie wierz w to! Na grillu jest biał a ryba, mię so jest tego samego rodzaju.
Owoc maksymalnie pomarań cze i jabł ka z arbuzami, czasami wystę pował niesplik. Goś cinna sztafeta komentuje jedzenie: „Có ż , korona i nie wszyscy pracują , ale my pracujemy – dzię kuję , ż e przynajmniej tak”, ale coś mi mó wi, ż e tu i w normalnych czasach wybó r jest mał y. Na pewno nie oczekuj przysmakó w, a nie każ demu przypadnie do gustu zwykł e jedzenie.

Jest zaró wno ł agodne wejś cie do morza, jak i molo. To duż y plus. Jedyną rzeczą jest to, ż e gdy są fale, woda w morzu jest zauważ alnie mę tna. Wejś cie do morza jest piaszczyste, ale był y tam duż e kamienie. Ogó lnie leż akó w był o wystarczają co duż o, ale w drugiej poł owie naszych wakacji na plaż y był o bardzo mał o darmowych, wię cej na molo. Przy obecnym obcią ż eniu jest to znoś ne, ale w szczycie sezonu zaję cie miejsc po ś niadaniu bę dzie problematyczne. Plaż a jest bardzo mał a.
Nawiasem mó wią c, jest też mał o miejsc na tarasie przy jadalni, nawet poza sezonem.

Pod koniec wakacji ucieszył nas moment, w któ rym jechaliś my zamó wić.1 kg kawy ziarnistej z Alanyi z dostawą do hotelu.
Ale na przyję ciu zaproponowali, ż e nastę pnego dnia przyprowadzą go osobiś cie. Bardzo ci za to dzię kuję

Przede wszystkim podobał o nam się morze, ale to nie zasł uga hotelu. Nigdy tu nie wró cimy i nikomu nie polecimy Azura Deluxe.

Nigdy nie piszę negatywnych recenzji, ale ta po prostu nie mogł a się oprzeć .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał