przerażenie

Pisemny: 28 wrzesień 2018
Czas podróży: 6 — 17 wrzesień 2018
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 4.0
Nie jesteś my wybredni i ż eby nie zepsuć urlopu nie przywią zywaliś my duż ej wagi do obsł ugi. ALE zgadzam się z resztą recenzji. Po raz pierwszy mamy do czynienia z taką usł ugą . Najgorsza jest jadalnia: kto miał czas, jadł . zawsze brakuje potraw. Na ogó ł nie umieją gotować , jak wyrzucanie ich na tace dla ś wiń . Są restauracje, ale jest kolejka od 8 rano do rejestracji. (Przyszedł em odpoczą ć , a nie stać w kolejce). Na zjeż dż alniach jest za mał o sernikó w, nie bę dziecie duż o jeź dzić . Zjechał em z gó rki - sernik zabrali ci, któ rzy pilnują bezpieczeń stwa na wzgó rzach. W barze ludzie kupowali swoje okulary, chodzili ze swoimi. Okropne warunki sanitarne, muchy, muchy, muchy, są po prostu ciemnoś ć , ile ich. Ż ebym znowu w Tunezji - nigdy. Poszliś my też na jedną sesję masaż u do salonu w hotelu - wydaje się , ż e wł aś nie zadzwonili do szefa kuchni z kuchni, to okropne. W wymienniku na recepcji stale nie dodawaj dinaró w. Animacja jest przeznaczona gł ó wnie dla dzieci wieczorem. A po poł udniu dla dorosł ych pił ka wodna, aqua aerobik. Animatorzy dawali z siebie wszystko. Ale to nie pokrywa cał ego wraż enia hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał