Najgorszy hotel na świecie. Duża wskazówka

Pisemny: 2 wrzesień 2019
Czas podróży: 22 sierpień — 1 wrzesień 2019
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Ani stopy w Thalassa Sousse. Kupił em bilet za radą biura podró ż y, najpierw kupili, a potem po prostu zaczę li czytać recenzje, zadzwonili do biura podró ż y i postanowili zapytać , czy warto zmienić ten hotel, na co zapewnił nas, ż e tak był o fajnie tam i nie był oby problemó w, tk. tam, wedł ug niego, odpoczywał o okoł o 10 osó b i ani jednej skargi. Potem znalazł em grupę i zaczą ł em codziennie czytać recenzje, aby mniej wię cej zrozumieć obraz wszystkiego, a na każ dą negatywną recenzję codziennie odpowiadano *id476683473 ta osoba przekonuje ludzi, ż e znajdujemy bł ą d. Wedł ug jego recenzji nie uspokoił em się zbytnio. Uznał em, ż e Rosjanie, jak zawsze, potrafią wyolbrzymiać cał ą rzeczywistą sytuację .
Pierwszy dzień . Zakwaterowanie w hotelu: Jesteś my 5 osó b, potrzebujemy dwó ch pokoi na nocleg. Powiedzieliś my mę ż czyź nie w recepcji, ż e chcielibyś my mieć pokoje w pobliż u i jesteś my gotowi rozwią zać ten problem (w sensie pienię dzy), ale mę ż czyzna gburowato powiedział , ż e pokoje bę dą w pobliż u w twoim domu, ale tutaj rozliczają się jak są , oczywiś cie dalibyś my mu 20$, ale po takim apelu postanowiliś my nic mu nie dawać i zostawić wszystko tak, jak jest. W koń cu osiedliliś my się na pierwszym i drugim pię trze.
Drugie zadanie to jedzenie w jadalni. Ogromne kolejki i wszystkie zdję cia, któ re są rzucane w ró ż nych grupach, są uzasadnione. Szkoda, gdy ktoś pisze, ż e jest najbardziej gł odny. Nie ma tam gł odują cych, po prostu hotel nie jest w stanie wł aś ciwie rozdzielić wszystkich urlopowiczó w wedł ug sal i czasu. Okazuje się , ż e ze wzglę du na duż y napł yw ludzi nikt nawet nie sprawdza, kto i o któ rej godzinie nadchodzi, ludzie powalają wszystkich. Bardzo czę sto jadalnia jest zamykana nawet po podanej godzinie otwarcia. (o obrzydliwym jedzeniu i walce o talerze pominę , ż eby nie tracić czasu na czytanie)

Trzecie zadanie to sprzą tanie: napiwek, któ ry zostawiliś my (okoł o 5 dinaró w) został zabrany, ale pokó j nie został posprzą tany. Przez wszystkie 10 dni, któ re spę dziliś my, pocieraliś my podł ogę.2 razy, a potem był a obrzydliwa i nakł adaliś my 1 raz 2 fiolki szamponó w.
Ale po 3 dniach zaczę liś my się przyzwyczajać do tego obrzydliwego i mniej wię cej odpoczywaliś my.
Dziewią tego dnia czekał a nas ogromna niespodzianka - zostaliś my okradzeni, choć o tych kradzież ach czytaliś my. Straciliś my czujnoś ć przez to, ż e zostawiliś my sprzę t w pokoju i niczego nie brakował o.
Nasze pienią dze był y w walizce, z oczek zwisał a mał a kł ó dka. W walizce był a torba, w któ rej portfel i był y dolary i ruble, chociaż przy wjeź dzie do tego kraju tł umaczyli nam, ż e rosyjskich pienię dzy nie moż na wymienić . Zabrali dokł adnie 50% rubli i 50% dolaró w, mają c nadzieję , ż e nie zwró cimy uwagi, ale przeliczyliś my wszystko i wiedzieliś my, ile wydajemy każ dego dnia. Co wię cej, zauważ am, ż e na ró ż nych pię trach byli ró ż ni sprzą tacze, któ rzy sprzą tali w ró ż nym czasie. Rozpię li nasze walizki, a potem starannie zapinali je suwakiem, ale na gó rze był o widać , ż e zamek się nie zbiega. Nasze numery to 3018.3029, aby choć trochę zrozumieć nasze zakwaterowanie. Zaczą ł em panikować , po czym postanowiliś my skontaktować się z recepcjonistą , do któ rego machną ł rę ką , brak sejfu - ż adnych skarg. Postanowiliś my zwró cić się do naszej przewodniczki - Olesyi (odpoczywaliś my od Pegaza), na co powiedział a, ż e ​ ​ ostrzegał a przed koniecznoś cią zabrania sejfu, po czym wyjaś nił a, ż e ​ ​ nikt naszej sprawy nie rozwią ż e, prosił a, abyś my nie krzyczeli na nas oburzenie. Zaż ą daliś my wezwania policji, zdecydował em, ż e zadzwonią do fał szywych policjantó w.

Poprosił em syna, ż eby sam wezwał policję . rozumie trochę po angielsku + tł umacz przez telefon. Numer policyjny to 197. Powiedziano mu, ż e nie ma tł umaczy z arabskiego na angielski i rosyjski i nie rozumieją , co się stał o. Postanowiliś my poczekać na tych, któ rzy zadzwonili do przewodnika. Po pewnym czasie przybył y 2 nieznane osoby w cywilnych ubraniach bez broni i dokumentó w. Wyjaś nili im coś po arabsku. Przedstawiciel hotelu zapytał nas, czy jest dzisiaj sprzą taczka. „Policjanci”, dowiedziawszy się , ż e pokó j nie został posprzą tany, wyszli. Kiedy zapytaliś my, dlaczego wyjechali, powiedziano nam, ż e jeś li nie ma sprzą taczki, to nie jest ona. Wszyscy zaczę liś my wysuwać pretensje do przewodnika po emocjach. Nie dostaliś my aplikacji. Przewodnik powiedział , ż e jeś li chcesz, idź na policję i sam napisz oś wiadczenie. Nie uspokoiliś my się i zaż ą daliś my pó jś cia z nami. praca przewodnika obejmuje eskortowanie do szpitala i policji, ale powiedział a, ż e ​ ​ nie pojedzie, ponieważ . nie rozumie arabskiego.
Nie bę dę pisał o drodze na policję . Na policji spotkał a nas doś ć sympatyczna osoba, któ ra powiedział a, ż e ​ ​ w Pań stwa hotelu cią gle zdarzają się kradzież e. Potem zaczę li nas ignorować , nie zbliż ali się do nas przez 4 godziny, czekali, aż wyczerpie się nasza cierpliwoś ć i wyjedziemy. Zapytani o toaletę , powiedzieli, ż e jej nie ma (centralny posterunek policji w mieś cie). Po jakimś czasie i tak do nas zadzwonili i umieś cili nas w jakimś mał ym pokoju, gdzie wszystko był o brudne i był o duż o niedopał kó w na podł odze, zatrzymany siedział po prawej stronie. Gdy policjant raczył przyjś ć , wzię li od nas dowody, nie dostarczają c kopii, mó wią c, ż e wszyscy zostaną zał atwieni dopiero po weekendzie. Zapytani, dlaczego nikt nie przyszedł na wezwanie, odpowiedzieli, ż e przychodzą tylko po to, by zabić .
Wszystkie te kradzież e planowane są wedł ug nastę pują cego schematu:
1. Sprzą taczka sprawdza iloś ć pienię dzy w pokoju.
2. Zapisuje na oś cież ach drzwi, ile ktoś ma pienię dzy w pokoju (jeś li nie wierzysz, to po wyjś ciu z recepcji skrę ć w prawo i po zwró ceniu się do morza idź na pię tra i popatrz).
3. Wszystkie wakacje są realizowane przez przedstawicieli hotelu, chodzą cych po pię tach, dowiadują cych się o czasie, w któ rym jesteś nieobecny.
4. Kradzież nastę puje w przeddzień wyjazdu, ze wzglę du na brak czasu na demontaż , w czasie, gdy nie ma Cię w pokoju.

Kamera odpowiednio w dniu kradzież y był a zwró cona na podł ogę , chociaż zauważ ył em, ż e podczas odprawy patrzę na wejś cie
Bą dź ostroż ny i ostroż ny, noś przy sobie pienią dze i nie lekceważ ich, ż aden inny sejf nie uratuje Twoich pienię dzy, ponieważ . chowają też sejfy, nikt nie zwró ci pienię dzy bez umowy. Wzruszają ramionami i mó wią , ż e kł amiemy i nikt opró cz nas nie moż e wzią ć pienię dzy. Wiem, ż e bę dzie duż o odmó w podró bek itp. Nikogo do niczego nie zmuszamy, po prostu nie nadepnij na te same grabie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał