Przetrwaj za wszelką cenę

Pisemny: 24 wrzesień 2018
Czas podróży: 9 — 18 wrzesień 2018
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
W przypadku wszystkich pytań prosimy o kontakt pod adresem dimitrysurikov@gmail. com
Lub zadzwoń do Viber 79531213400

Wycią g z reklamacji ANEX TOUR

„30.08. 2018 moja dziewczyna podpisał a umowę na sprzedaż produktu turystycznego „Tunezja, hotel SOVIVA RESORT 3 *, 10d / 9n, touroperator ANEX TOUR”, koszt wycieczki dla 2 osó b wynió sł.69291 rubli 00 kopiejek. .
Zgodnie z opisem z oficjalnej strony https://www. anextour. com/tunisia/hotel/soviva-sousse - wię kszoś ć usł ug nie jest prawdziwa:
USŁ UGI
• kantor wymiany walut - tak
• pranie (za dopł atą ) - tak
• 3 korty tenisowe - NIE!
• sił ownia - NIE!
• Centrum SPA (za opł atą ) - tak (ale wedł ug opinii istnieje ryzyko zł amania lub infekcji)

• Wi-Fi w lobby i przy duż ym basenie (bezpł atnie) - poł ą czenie jest moż liwe tylko w recepcji i nie jest przystosowane do liczby odwiedzają cych, faktyczne wykorzystanie jest NIEMOŻ LIWE!
• Aerobik w wodzie - NIE!
• siatkó wka plaż owa - NIE!
• Koszykó wka - NIE!
• sejf w recepcji (pł atny) - tak.

POKOJE
Hotel posiada 513 pokoi.
W skł ad pokoju wchodzą:
wanna / prysznic - tak
klimatyzacja, - (dział a tylko jako dmuchawa wiatrowa)
TV, - tak (dział ają tylko 2 kanał y i to z telewizją satelitarną )
telefon, - jest po prostu telefon, któ ry NIE JEST PODŁ Ą CZONY do niczego!
mini-bar (za dopł atą ) - NIE DOSTARCZONY!
balkon/taras. - tak, obecnoś ć moż e być traumatyczna, bo pł ot nie jest przykrę cony.

Kategorie pokoi:
• Pokó j Standard (20m2) widok na ogró d lub basen - w rzeczywistoś ci widok na ogrodzenie są siedniego hotelu.
Zameldowanie do pokoi miał o odbyć się o godzinie 14:00, do hotelu dotarliś my o 18:00, jednak przewodnik spotkania z ANEX wł aś nie wysadził nas przy wejś ciu i wyszedł bez weryfikacji zameldowania wczasowiczó w . Zwracają c się do recepcji, wyjaś nili nam, ż e hotel jest peł ny i po prostu nie są gotowi na przyję cie goś ci. Pó ł godziny pó ź niej dostaliś my pokó j 1001 w bloku A. korytarz bloku nie jest wyposaż ony w oś wietlenie (1 lampa na cał y korytarz 30 metró w), pokó j nie był sprzą tany (rozbite szklanki, brudne dywany, ś mieci, resztki jedzenia).
Sam pokó j okazał się nie lepszy - brud na ś cianach, suficie, niemyte podł ogi, brudna poś ciel i rę czniki, kurz na wszystkich powierzchniach, goł e druty ze ś cian. Obiecali zmienić pokó j nastę pnego ranka.

Rano 10.09. 2018 zwró ciliś my się do przewodnika hotelowego ANEX, któ ry przedstawił się nam jako Nadież da, o niezgodnoś ci trasy i nieprzydatnoś ć do ż ycia w tym pokoju, czemu odmó wił a pomocy i wyjaś nił a, ż e ​ ​ musimy rozwią zać wszystkie problemy zwią zane z zakwaterowaniem na nasz wł asny. Zwracają c się do recepcji poprosiliś my o zmianę pokoju, nie odmó wiono nam, ale warunki niewiele się poprawił y, był y 3 takie zmiany pokoju, musieliś my wybrać mniej brudny i bezpieczniejszy dla zdrowia - 2020.
Brak dywanikó w nocnych, szyba w ł azience opiera się na 2 ś rubach, toaleta cią gle cieknie, kurz, ogrodzenie na tarasie pę knię te, brudne rę czniki tylko 1 szt. na dwie osoby, brak szamponó w i mydł a, duż y liczba karaluchó w i mró wek. Personel nie odpowiada na komentarze. Sprzą tanie pokoju polega jedynie na kradzież y mienia osobistego (2 ł adowarki do telefonu) oraz pienię dzy na ł ą cznie 50 dinaró w z kieszeni ubrań . Ponownie zwró ciliś my się do recepcji i do osobnego przewodnika - nie podję to ż adnych dział ań . Odmó wiono ró wnież poł ą czenia z infolinią ROSTURISM.
KONCEPCJA Ż YWIENIA
AI - all inclusive
Restauracja-bufet Soviva - ś niadania, obiady, kolacje, grill, napoje bezalkoholowe i alkoholowe produkcji lokalnej przez cał y dzień
Restauracje a'la carte: jeden bezpł atny wstę p na lunch lub kolację do jednej z restauracji po wcześ niejszej rezerwacji (24 godziny wcześ niej) i w zależ noś ci od dostę pnoś ci
• ogró d pekiń ski – kuchnia azjatycka
• La Regina – kuchnia wł oska
Sł upy:
• Bar w holu: 08:00-00:00
• 2 bary przy basenie: 10:00-00:00
• Bar na plaż y: 10:00-17:00

Lekceważ ą cy stosunek personelu do rosyjskich goś ci. Przykł ad: kiedy poprosił em bar o drinka Cola, odmó wili mi, mó wią c, ż e napó j się skoń czył . Za mną w kolejce stał goś ć z Algierii, któ ry zamó wił Colę i od razu mu ją dostarczono. Natychmiast zł oż ył em ponownie wniosek, któ ry ponownie został odrzucony. W sali restauracyjnej, podobnie jak w "bufecie", panują cał kowicie niehigieniczne warunki, ogromna iloś ć much, karaluchó w i mró wek, któ re ró wnież swobodnie poruszają się po jedzeniu. Kubki są jednorazowe, któ re nastę pnie pł ucze się i podaje kolejnemu goś ciowi. Talerze są szklane, ale mają pę knię cia i odpryski. Dzień po zameldowaniu brakował o napojó w. Trzy dni pó ź niej na liś cie przystankó w znalazł y się soki, piwo, whisky itp. Bar oferuje tylko sprite, czerwone wino i jin.
Czwartego dnia skoń czył o się picie wody (nalewanej porcjami). W rzeczywistoś ci poję cie „all inclusive” nie ró ż ni się od „niepeł nego wyż ywienia”
Plaż a
Leż aki są poł amane, wodorosty nie został y usunię te z morza (choć są siednie hotele to monitorują ), niedopał ki papierosó w, torby i inne ś mieci porozrzucane na plaż y.
Skarga
Uważ am, ż e ANEX TOUR podał celowo nieprawdziwe informacje na temat wł aś ciwej trasy. Przewodnik hotelowy nie jest kompetentny i skupia się wył ą cznie na sprzedaż y produktó w turystycznych, a nie na komforcie i doś wiadczeniu przybył ych goś ci (ł ą cznie okoł o 30 rosyjskich turystó w). Wię kszoś ć usł ug wskazanych w wycieczce nie jest ś wiadczona. Sprzą tanie w pokojach oraz zmiana rę cznikó w, poś cieli - ró wnież na ż yczenie nie jest wykonywane. Kradzież mienia. Pakiet all inclusive nie odpowiada standardom. Ta wycieczka jest wyraź nie zawyż ona. "
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał