Okropny hotel, okropny personel, bardzo brudny?

Pisemny: 1 sierpień 2019
Czas podróży: 14 — 25 lipiec 2019
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 4.0
Na począ tek chciał bym powiedzieć „bardzo dzię kuję ” wszystkim, któ rzy piszą pozytywne recenzje, któ re nie odpowiadają rzeczywistoś ci za zrujnowanie dł ugo wyczekiwanych wakacji. Nie pierwszy raz odpoczywamy za granicą , byliś my w ró ż nych krajach, hotelach. W zeszł ym roku odpoczywaliś my w Mahdii w dobrym trzygwiazdkowym hotelu. Ale taki koszmar jak w Helya był widziany po raz pierwszy.
Odpoczywał od 14 do 25 lipca razem z przyjacielem. Organizator wycieczek - Grand Express. Nowe linie lotnicze. Lot do Tunezji był opó ź niony o godzinę , odleciał na czas. W czasie lotu karmiono ich ś niadaniem.
Do hotelu dotarliś my o 9 rano. Zameldowanie o godzinie 14.00. Zapytaliś my w recepcji, czy moż na jakoś przyspieszyć , powiedzieli, ż e nie ma mowy. Przebraliś my się , spacerowaliś my po terenie i poszliś my do SPA, gdzie ś wietnie się bawiliś my aż do obiadu: peeling cał ego ciał a, hammam, body wrap, masaż , jacuzzi, maska ​ ​ na twarz. Być moż e to najprzyjemniejsze wspomnienie tego hotelu. Podzię kowania dla Maxima i cał ego personelu tego centrum SPA!

O HOTELU I POKOJU
Po kolacji dostaliś my pokó j na 3 (4. ) pię trze (inna numeracja w ró ż nych windach) z widokiem na są siedni hotel, morze, lotnisko (nie przeszkadza). Pokó j jest dobry, po remoncie. Nie zapł acili pienię dzy. W pokoju znajdują się.2 ł ó ż ka mał ż eń skie, kanapa, telewizor, oddzielna ł azienka. Lodó wka, suszarka do wł osó w, pilot do telewizora. Na balkonie jest stó ł i 2 krzesł a, ż ał owaliś my, ż e nie wzię liś my liny i spinaczy do bielizny, wygodniej był oby wysuszyć ubrania. Pokó j jest sprzą tany codziennie, rę czniki i poś ciel był y zmieniane tylko 1 raz w cią gu 12 dni. W pokoju wszystko dział ał o, z wyją tkiem kinkietu nad jednym z ł ó ż ek (o tym pó ź niej). Klimatyzator chł odzi tylko w nocy, do 5 rano, potem po prostu brzę czy. W naszym pokoju niczego nie brakował o.
Hole hotelowe są brudne, dywan na korytarzu nigdy nie był odkurzany, zawsze w pobliż u windy zawsze są gó ry brudnych naczyń o odpowiednim aromacie. Winda w naszym skrzydle w ogó le nie dział ał a przez kilka dni. Urlopowicze opowiedzieli, jak w nim utknę li, a potem został cał kowicie wył ą czony. W niektó re dni rano w cał ym hotelu unosił się okropny zapach kanalizacji. WI-FI tylko w recepcji, zawsze są wczasowicze z telefonami tuż przy kasie. Nie korzystaliś my z niego, karty SIM kupiliś my w hotelowym sklepie za 2.5 GB - osobiś cie mieliś my doś ć .
ODŻ YWIANIE

Osobiś cie nie mieliś my ż adnych skarg na jakoś ć jedzenia. Prawda owocu to tylko arbuz lub melon. Ale sama JADALNIA (no có ż , nie moż na tego nazwać restauracją ) - to horror ! ! ! Brud jest wszę dzie, od stoł ó w i krzeseł po naczynia, któ re wydają się po prostu spł ukane zimną wodą . Widział eś kiedyś papierowe kubki w hotelowej restauracji? Najciekawsze jest to, ż e nawet na począ tku ś niadania o 7 rano stoł y są brudne. Stoł ó w nie zawsze był o wystarczają co duż o, czasami, jak w McDonaldzie, trzeba był o stać z talerzami w dł oniach i czekać , aż ludzie skoń czą jeś ć . Kiedy przyjś ć to też pytanie. . . Przychodzisz na ś niadanie o 7 rano - stoisz pó ł godziny i czekasz, aż zaczną gotować jajecznicę i pą czki, przychodzisz o 9 rano - prawie nic nie ma. Filiż anek, szklanek, serwetek zawsze jest za mał o, są też luksusem dla tego hotelu (kiedyś pracownik wstał i rozdał.1 sztukę w rę ku). W ostatnim dniu naszego pobytu zaczę to rozdawać jajecznicę.1 do rę ki, tj. przez 10-20 minut stoisz z cał ą rodziną po jajecznicę , potem tyle samo za pą czki, a jeś li masz szczę ś cie, stoisz i czekasz na filiż ankę lub szklankę . Przygotuj się na to, ż e zostaniesz bez obiadu, jeś li przyjdziesz do jadalni po godzinie 14.00. Przyjechaliś my z trasy o 14.05 - wszystko opró cz chleba został o już usunię te. Przeką ska na ulicy o 16.00 - 2 kawał ki pizzy w rę ku, serwetka zamiast talerza (patrz zdję cie).
PLAŻ A
Przygotuj się na wstawanie o 5 rano, bo o 6 nie ma już materacy i darmowych parasoli. Handlarze chodzą po plaż y, ale nie pasują do leż akó w. Cał y dzień jeż dż ą tam i z powrotem na wielbł ą dzie i okresowo jeż dż ą konno - ambra jest odpowiednia. W weekendy peł no tu mieszkań có w bez bransoletek. Dla nich pracownicy biorą leż aki, któ re nie wystarczają . Kiedy zaobserwowali, jak wczasowiczka wyję ł a materac z bezpł atnego leż aka, natychmiast podbiegł ochroniarz i zabrał go jej. Na plaż y nie ma toalety, trzeba biec do budynku.
BASEN
Nigdy nie poszliś my na basen, wię c nic nie powiem, ale leż aki przy basenie był y imponują ce - obwisł e, podarte (patrz zdję cie). Bar przy basenie był ró wnież rzadki. Widzieliś my, jak myje się szklanki - wystarczy spł ukać pod bież ą cą zimną wodą . Wielu wczasowiczó w poszł o ze swoimi okularami.
ANIMACJA

Nie chodzimy na wieczorną animację , nie chodzimy też na basen, wię c animację widzieliś my 1 raz. 20 lipca wł aś ciciel lub jacyś inspektorzy podobno przyjechali do hotelu i tego dnia wydarzył y się cuda w hotelu)) Rano przeprowadzono animację na plaż y, w jadalni pojawił y się czyste obrusy i czyste naczynia, coś smaż ono na grillu w pobliż u plaż y. Niestety to wszystko trwał o tylko 1 dzień ((Byliś my w szoku, gdy na plaż y, zapraszają c na gimnastykę , jeden animator powiedział do mamy z 2 mał ymi dzieć mi, któ ra odmó wił a mu pó jś cia z nim: „Przyszliś my jeś ć , pić . Squishy Basin! Ostatniego dnia naszego pobytu animatorzy podobno dowiedzieli się , dlaczego stoją przed kolacją w drzwiach restauracji i po raz pierwszy zaprosili na wieczorną animację . Stoisko z informacją o animacji nie jest zapeł nione.
WYCIECZKI
Pojechaliś my tylko do frygijskiego zoo, zwiedziliś my go z przewodnikiem. Lubiliś my. W Sousse (20 minut) i Monastyrze (2 przystanki) pojechaliś my metrem, któ re znajduje się po drugiej stronie ulicy od hotelu. Zał ą czę harmonogram na wypadek, gdyby ktoś go potrzebował . Pamię taj jednak, ż e pocią gi nie zawsze przyjeż dż ają zgodnie z rozkł adem, czasami trzeba poczekać .
PERSONEL
Personel jest najwię kszym minusem hotelu! W recepcji nikt nie mó wi po rosyjsku. Tak chwalona w poprzednich recenzjach rosyjskoję zyczna Oksana to kobieta o wiecznie gniewnej, niezadowolonej twarzy. Skontaktowaliś my się z nią.3 razy, nie sł ychać był o od niej nic poza chamstwem. Pisał em już o chamstwie animatora. Pracownik na plaż y uważ a, ż e ​ ​ jeś li jest kulturalnie odebrany i ze wzglę du na swoje wychowanie nie jest wysył any, gdy mę czy go na co dzień swoimi rozmowami, to są gotowi gdzieś wieczorem z nim iś ć , pyta też jak wiele „spotkań z personelem”, jakie mieliś my. Co wię cej, staraliś my się w każ dy moż liwy sposó b pokazać , ż e jego komunikacja nam przeszkadza, ale jest bezuż yteczna, na dobre nie rozumie. Kiedyś na plaż y zaobserwowano bó jkę straż nika z kupcem. Doszł o też do bó jki w jadalni przy obiedzie, ale nie widzieli, kto z kim walczy. Jak pisał em w pokoju w jednym z kinkietó w ż aró wka był a odkrę cona. Przez 6 dni podchodziliś my do recepcji i Oksany z proś bą o naprawę lampy. Reakcje - zero. Aż sami spotkali elektryka na korytarzu i poprosili go, ż eby wszedł do naszego pokoju i już wkrę cił tę lampę .

Generalnie jeś li jesteś cie gotowi na kolejki, brud i chamstwo personelu - ZAPRASZAMY!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał