Bardzo źle dla sieci hoteli Iberostar?

Pisemny: 18 wrzesień 2020
Czas podróży: 9 — 19 wrzesień 2020
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 7.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 8.0
Plusy:
Teren jest duż y i zielony, basen i leż aki na ł ą ce są super. Pokoje są jasne i przestronne, z duż ymi balkonami. Sprzą taczki, kelnerzy w restauracji i animatorzy - Hana, Momo i Robin Hood - są przyjaź ni, mili i uś miechnię ci. Plaż a jest szeroka, jest ochrona, jest wystarczają co duż o leż akó w.
Minusy:

Odpal kucharza, bezsmakowego, monotonnego, czasem przesolonego, czasem niedosolonego, ż eby nie jadł eś tego od obiadu, maczać w cieś cie i zjadać na obiad. Koktajle w barze są po prostu bzdury wlane do jednej szklanki, nie ma wykwalifikowanego barmana. Pracownicy muszą być przeszkoleni w zakresie kultury, aby nie ś miali się za plecami klientó w i nie zostawiali komentarzy. Recepcja nie zwraca uwagi na proś by wczasowiczó w, w rejestrze rejestracyjnym wskazał am urodziny mę ż a i poprosił am o nakrycie do stoł u (w innych hotelach na ś wiecie pogratulowali nam szampana i ciasta), ale tutaj po prostu zapomnieli ! ! ! Wstydź się Iberostar!
Nigdy nie wró cimy do Tunezji i nigdy nie skorzystamy z sieci hoteli Iberostar!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał