Pytanie o Tajlandia

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
2172 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Miejsca i rozrywka»
Jak bezsilny jest turysta w Tajlandii?
Odpowiedź touroperatora Biblio-Globus „Turyście pokazano artykuł Kodeksu Karnego Królestwa Tajlandii, który mówi, że niezależnie od tego, czy osoba przyjechała z biura podróży, czy sama, za wszystkie wyrządzone szkody , będzie musiał zapłacić, w przeciwnym razie już zastosują sankcje zgodnie ze wspomnianym artykułem.
Powiedz mi, kto słyszał o tym artykule?
W moim przypadku zapłaciłem za wyrządzone mi szkody (organizator wycieczek Biblio-Globus przekazał mnie policji, ponieważ jakość dostarczonego produktu turystycznego nie odpowiadała jakości produktu turystycznego).
Okazuje się, że nie trzeba zastanawiać się, czyja to wina, ponieważ osoba poleciała do Tajlandii, jest już winna.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
4 abonent  • spytał 2014-01-0411 lat wstecz
Odpowiedzi  •  7
аватар Oleksii64
???? "za wszystkie wyrządzone szkody będą musieli zapłacić" - cóż, logicznie wydaje się, że to prawda.
"Operator wycieczek" Biblio-Globus "przekazał mnie policji" - co musiałeś zrobić ???!!!
Z tekstu pytania nie wynika do końca, co się stało.
аватар petromir
Nie, organizator wycieczki zapłaci za wszelkie powstałe szkody)))
"Zapłaciłem za wyrządzone mi szkody"))
аватар elenako
Ale tak naprawdę, jak być?
Czy powinienem teraz zrobić inwentaryzację?
Często zdarza się, że żądają zapłaty za rozbite drzwi, rozbitą szybę, lustro itp.
аватар Oleksii64
To znowu pytanie z kategorii zagadek. „” przekazał mnie policji, ponieważ jakość dostarczonego produktu turystycznego nie odpowiada jakości produktu turystycznego „” – jak to rozumieć? Nie podobała mi się wycieczka, spaliłem się, po co autobus? :)
Dla elenako Przy zameldowaniu sprawdzanie pokoju nie będzie zbyteczne. Widać stłuczone lustro lub okno. I dalej. Padło pytanie o Egipt. Ludzie naprawdę zepsuli kabinę prysznicową, byli bardzo zaniepokojeni, ale nic się nie stało. Dyskusja była świetna, ale jeśli się nie mylę, zgodzili się, że hotel uwzględnia takie straty w cenie wycieczki. I nadal nie wiadomo, jaką jakością było to stoisko.
аватар petromir
ahh, teraz jest jaśniej) http://www.turpravda.com/th/phuket/Patong_Pearl_Resortel-h23481-r96239.html
аватар Oleksii64
Teraz to jasne. Nieprzyjemna sytuacja. Jeśli wszystko jest zgodne z opisem, Biblioglobus powinien zrekompensować twoje straty. Prawdopodobnie potrzebujesz minimum oporu i maksimum dokumentów, a po powrocie do domu pozwać MOT.
аватар orbittours.ru
nieprzyjemna sytuacja, to nie jest właściwe słowo.
To zrujnowane wakacje.
Pamiętaj, aby pozwać operatora! Taki „odpoczynek” należy zrekompensować
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Tajlandia
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już