Pytanie o Phuket

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
820 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Wybór hotelu»
Jak mogę anulować rezerwację na agoda?
Zarezerwowałem pokój na agodzie pierwszy raz i oczywiście nawet nie zwróciłem uwagi, że niska cena nie podlega zwrotowi, był wolny ostatni pokój, zacząłem rezerwować, rezerwowałem, wpisałem numer karty, płatność poszła , a PTM podaje, że nie ma pokoi na wybrane przeze mnie terminy...a co robić???? anulacja jest opłacona, 100% wpłaconej kwoty za ilość której nie było
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
5 subskrybenci  • spytał 2017-07-087 lat wstecz
Odpowiedzi  •  6
аватар AnVas70
Napisz do administracji Agody i rozwiąż z nimi sytuację.
аватар 9038047729
Tam wszystko jest droższe niż w agencji. Staraliśmy się zrobić trasę dla wszystkich i wszystko jest droższe. a moi przyjaciele też mieli sprawę, zapłacili, przylecieli i powiedziano im, że nie ma dla ciebie rezerwacji. zapłacili gotówką, a potem przez dwa miesiące prosili agregatora o pieniądze i nawet nie otrzymali przeprosin
аватар Khegaypolina
Po prostu nie rozumiem, dlaczego akceptują płatności, jeśli nie ma wolnych pokoi w wybranym przeze mnie terminie.
аватар agent_borabora
Pisz, dzwoń, czekaj, liczę na zwrot.
аватар AnVas70
Być może ktoś po prostu zarezerwował ten pokój w tym samym czasie co ty i udało mu się nacisnąć przycisk ani sekundy wcześniej.
Lub jako opcja - zapłaciłeś za ostatni numer, potem naturalnie nie będzie wolnych pokoi (ja miałem).
Jeśli płatność się powiodła, numer należy do Ciebie.
аватар AnVas70
Zajrzyj na konto osobiste Agoda w sekcji „Moje rezerwacje”. Cóż, listy powinny nadejść.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Phuket
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już