zrujnowane wakacje

Pisemny: 5 marta 2013
Czas podróży: 20 luty — 4 marta 2013
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 8.0
Odpoczywaliś my w hotelu Thavorn Palm Beach pod koniec lutego 2013 roku. Oczywiś cie przed wyborem tego hotelu przeczytaj recenzje i sam ustal, ż e minusy w postaci odrapanych pł ytek i mebli nie są fundamentalne. Zapraszam do wyjazdu z oczekiwaniem udanych wakacji. Na pró ż no. Zacznę od pomieszania liczb, pierwszą noc spę dziliś my w zł ym pokoju, nastę pnego ranka przenieś liś my się do wł asnego. Ponieważ bardzo podobał nam się sam kraj, plaż a, morze i ludzi, desperacko staraliś my się ignorować wypraną , poplamioną na szaro poś ciel, sł abo dział ają cy odpł yw pod prysznicem, klimatyzator, któ ry samodzielnie zmieniał tryb chł odzenia pokó j (co był o bardzo niepokoją ce, szczegó lnie w nocy). Nie zwracali uwagi na niebieskie rę czniki plaż owe z biał ymi plamami, oczywiś cie z wybielacza, i na to, ż e pokoje był y sprzą tane wyją tkowo powierzchownie.
Postanowiliś my zostawić wię cej wskazó wek dla pokojó wki, regularnie biegał em do recepcji z proś bami o naprawę klimatyzacji i prysznica. W efekcie prysznic został naprawiony, mistrz tł umaczył na palcach, ż e klimatyzatora nie da się naprawić i zostawić . Rozł oż yliś my rę ce i zaczę liś my to dalej ignorować .
Trzy dni przed wyjazdem otrzymaliś my notatkę w ję zyku rosyjskim, w któ rej stwierdzono, ż e rę cznik z naszego pokoju nie został wyprany i nie bę dzie mó gł być uż ywany w przyszł oś ci. Wysokoś ć grzywny wynosił a 1000 bahtó w. Przy nastę pnej wizycie w recepcji okazał o się , ż e hotelowa pralnia nie jest w stanie usuną ć jasnoró ż owej plamy na rę czniku do farbowania wł osó w. Rosyjskoję zyczny przedstawiciel hotelu zalecił zabranie rę cznika do pralni na ulicy i oddanie go do czystoś ci, aby nie zapł acić grzywny. W ż adnym z hoteli, w któ rych wcześ niej spę dzaliś my wakacje (Turcja, Egipt, Dominikana) nie był o sytuacji, w któ rej goś ć hotelowy sam myje rę cznik. Dla nas osobiś cie okazał o się to upokarzają ce i urojone. Odniosł em wraż enie, ż e pralnia hotelowa oszczę dza na ś rodkach piorą cych, gdyż pranie poza hotelem nie miał o problemó w z praniem rę cznikó w. Kiedy wyprany rę cznik został zwró cony, przedstawiciel pralni dł ugo go oglą dał na naszych oczach i pową chał . Z jednej strony był o to zabawne, z drugiej jeszcze bardziej upokarzają ce.

Woda został a wył ą czona tego samego wieczoru. Cał kowicie gorą co i zimno. Aby dalej nie zwracać na to uwagi, poszliś my na spacer. Kiedy wró ciliś my do pokoju, był a woda.
Trudno był o dalej ignorować , gdy woda został a wył ą czona ostatniego wieczoru w hotelu. Rano musieliś my wyjechać , wró ciwszy dzień wcześ niej z plaż y, nie był o wody. Chodził em do recepcji co godzinę , nigdy mi nie odpowiadali, gdy wł ą czali wodę , a po chwili zaczę li szczerze unikać i udawać , ż e nie rozumieją mojego angielskiego. Woda był a dostarczana tylko rano. Wyszliś my rozgniewani i zirytowani. Dla siebie postanowiliś my w przyszł oś ci zwracać wię kszą uwagę na recenzje osó b wcześ niej odpoczywają cych, aby nie otrzymywać negatywnych emocji zamiast pozytywnych. Nie pojedziemy ponownie do tego hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał