Jednak 30 marca, 8 (! ) dni po naszym przybyciu, jedna z recepcjonistek zawoł ał a moją có rkę , gdy przeszł a obok recepcji i bardzo donoś nym gł osem, w niegrzeczny sposó b (tak, tak, „Tajlandia jest kraj 1010 uś miechó w” i „Tajowie- są jak dzieci, takie sł odkie”) zaczę ł y narzekać , ż e codziennie (! ) psujemy poś ciel, któ rej pokojó wka nie moż e wyprać . I ż e dostaliś my mandat za zniszczoną poś ciel, któ rą musimy zapł acić . I arkusze 3 (trzy)! Nastę pnie pokazano mi trzy banknoty z (uwaga! ) 28-29-30 marca za trzy arkusze po 500 bahtó w + 1 poszewkę na poduszkę (100 bahtó w). Razem 1600 bahtó w.
Na moje pytanie: „dlaczego od razu (tj. 24-25 marca) nie powiedziano, ż e prześ cieradł o był o uszkodzone”? , powiedzieli mi, ż e „nie widzieli nas w hotelu”. Pomimo tego, ż e có rka prawie zawsze był a przy basenie (obok recepcji), codziennie rano jedliś my ś niadanie i oczywiś cie moż na był o po prostu zostawić notatkę w pokoju lub po prostu zadzwonić do pokoju, jak to robią w wszelkie inne hotele, jeś li pytania dla goś ci.
Pragnę zauważ yć , ż e ta sytuacja powstał a (koszulka wyblakł a) z faktu, ż e w pomieszczeniu był o ciepł o. Klimatyzator zainstalowany w pomieszczeniu nie regulował temperatury i nachylenia pł aszczyzn nawiewu. Cał y strumień zimnego powietrza (18 C) kierowany jest stricte na zł oż e. Nie mam ochoty przezię bić się na wakacjach. Wię c w nocy spaliś my z otwartymi oknami i bez klimatyzacji. Oczywiś cie przy temperaturze powietrza +29 C i wilgotnoś ci 89% nie jest to komfortowe.
Zwró cił em się do obsł ugi recepcji drugiego dnia pobytu (23 marca 2018 okoł o godziny 9 rano) z tym pytaniem: najpierw poszł am na recepcję , był o dwó ch pracownikó w, wpisał em tekst w tł umaczu Google (czyli czytali tekst przetł umaczony na tajski): powiedział a, ż e mó j klimatyzator nie jest regulowany i czy mogę postawić wentylator w swoim pokoju. Przeczytali, zapytali ponownie: czy klimatyzator nie dział a? , odpowiedział em, ż e dział a, ale nie jest regulowany. Powiedzieli dobrze.
Ponieważ po poł udniu tego samego dnia (okoł o 15:00 nic nie został o naprawione w pokoju: klimatyzator nie był wyregulowany, wentylator nie został przyniesiony), chodził em na recepcję raz po raz przez tł umacza Google (z rosyjskiego nie na angielski , ale po tajsku! ) Poprosił em innego pracownika, aby rozwią zał mó j problem. Ustnie po angielsku powtó rzono proś bę . Otrzymał em ró wnież odpowiedź „ok”. I nic też nie został o zrobione. Nie miał em ochoty spę dzać wakacji na rozwią zywaniu problemu klimatyzacji. Nie kontaktował em się już z recepcją .
Kiedy zaistniał a wł aś ciwa sytuacja konfliktowa (30.03. 2018), w któ rej zaproponowano mi zapł acenie rachunkó w za jedną naprawdę moją i dwie cudze prześ cieradł a, recepcjonistka, któ ra przedstawił a się jako zastę pca dyrektora hotelu, stwierdził a: „ż e oni (pracownicy) mnie nie zrozumieli, wię c nic nie zrobił eś , sam jesteś winien zaistniał ej sytuacji. I musisz zapł acić rachunek, w przeciwnym razie nie eksmitujemy cię z hotelu i nie bę dziesz mó gł latać . Pomimo tego, ż e pracownicy stali obok i potwierdzili, ż e zł oż ył em podanie, a oni też mnie „nie rozumieli”. Na moje pytanie „dlaczego, jeś li mnie nie zrozumieli, nie wyjaś nili? ” - po raz kolejny powtó rzył a mi, ż e to są „moje problemy”.
wię c nigdy nie widział em takiego „koncentracji na kliencie”.
Napisał em reklamację do firmy macierzystej hotelu (strona hotelu notabene nie przyjmuje e-maili) oraz przedstawiciela ANEKS.
p/s/ Wzią ł em arkusze. i został y umyte do idealnie biał ego stanu zwykł ym proszkiem w 60 stopniach. Dlaczego nie jestem zaskoczony. . .
Plusy: Ł adna okolica. duż y tropikalny ogró d. W cią gu dnia jest bardzo cicho i nie jest tł oczno. ś niadanie jest bardzo, bardzo sł abe. Na ś niadanie zawsze jest duż o Chiń czykó w. po prostu bą dź na to gotowy. wtedy nie moż esz ich zobaczyć
Plaż a Kamala po drugiej stronie ulicy 250 metró w. Są rę czniki plaż owe.
4 budynki: 3 z 3 pię trami i 1 z 4 pię trami.
W pobliż u infrastruktura znajdują się kawiarnie i sklepy.
W hotelu nie ma depozytu.
Umiarkowanie czysty.
Dla dzieci jest pokó j dziecię cy.
Wi-fi bp wszę dzie.
Nasze pokoje został y odnowione. Są zupeł nie nowe. Bardzo kolorowy, podoba mi się .
W sumie hotel posiada 9 kategorii pokoi.
Widział em domek z widokiem na ogró d.
W pokoju jest sejf. Woda, kawa, herbata uzupeł niane codziennie. Jest weranda.
Oglą dał em ró wnież widok na basen Deluxe. W tych kategoriach jest tylko ł azienka. Podobał mi się kozł y ł ó ż ko na balkonie.
Podsumowanie: hotel jest dobry na rodzinne wakacje na plaż y.
Hotel jest naprawdę dogodnie poł oż ony, ponieważ w pobliż u znajduje się wiele baró w i cał odobowy targ Seven Eleven. Nocą w mieś cie jest spokó j i moż na przyjemnie spacerować po ulicach bez konsekwencji! nocne miasto Patong, gdzie moż na moż e bawić się w każ dym tego sł owa znaczeniu! Restauracje dla Ciebie, w tym rosyjskie i McDonald's, ró ż ne pokazy, tie-boxing...
Byliś my w zeszł ym roku z ż oną , mnó stwo wraż eń … dlatego teraz lecimy do Phuket i tylko do tego hotelu, bo nie trzeba być milionerem, ż eby tam dotrzeć !