Pytanie o Pattaya

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
1113 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
odszkodowanie za niewykonanie pełnego zakresu usług turystycznych
Dzień dobry! Mam pytanie, czy można dochodzić odszkodowania w biurze podróży za niewykonanie pełnego zakresu usług turystycznych? Faktem jest, że polecieliśmy z siostrą do Tajlandii na kuponie na 10 nocy 11 dni (od 10.09.2012 - 18.10.2012), ale ostatecznie lot samolotem trwał dwa dni (wylot z Permu 09.10 o 14.00 do Bangkoku, miejsce odpoczynku Pattaya, zameldowałem się w hotelu po pierwszej w nocy, czyli 10.10.12, a lot powrotny do Permu był o pierwszej po południu 10.18.12 z Bangkoku, wyszedłem z hotelu o 07.00 ). W takiej sytuacji agencja wypłaci odszkodowanie? (e-mail: [email protected])
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
7 subskrybenci  • zapytał 2012-10-1912 lat wstecz
Odpowiedzi  •  10
аватар Pachok
Nie, to się nie opłaca. Noce w hotelu nie są uważane za dni kalendarzowe, ale od określonej godziny, zwykle od godziny 12, tj. jeśli zameldujesz się przed godziną 12.00, poprzedni dzień jest brany pod uwagę i musi zostać opłacony. Ta sama historia z wyjazdem - dzień spędziłem 17 na 18, nocując w hotelu.
аватар katya_g_b
z wyjazdem jest jasne, ale z przybyciem? A bilet mówi 10 nocy, 11 dni, w rzeczywistości 9 nocy 10 dni
аватар Pachok
Zgodnie z regulaminem hotelu zameldowałeś się PRZED 10 października, ponieważ było to wcześniej niż w południe 10.10. Dlatego poprzedni dzień jest uważany za pełny.
Nie wiem, jak jest w Rosji, ale w naszym kraju bilet też uważa się za „skuteczny” od momentu wejścia na pokład samolotu, tj. jeśli jest napisane, że trasa jest „od 10.09.2012 - 18.10.2012”, oznacza to, że 9 października musisz wylecieć z ojczyzny, a 18 - z kraju goszczącego
Nawiasem mówiąc, twoja sytuacja jest bardzo typowa. Wielu TO buduje w ten sposób rozkłady przylotów i odlotów, nie wiem, co konkretnie wygrywają w tym samym czasie. Na forach pojawia się wiele skarg na ten temat.
аватар katya_g_b
Teraz to samo jest jasne, rozmawiałem z turystami, ich lot nie był wliczony w dni odpoczynku, ale w mojej sytuacji odpoczywałem na wsi przez 8 dni w miejscu 10, ludzie z którymi rozmawiałem głośno powiedzieli, że lot nie może być traktowany jako dzień rekreacyjny.
аватар Pachok
Piszę do Ciebie tak, jak jest. Ale masz prawo nie wierzyć ani nie starać się o odszkodowanie. Jeszcze raz - wszedłeś w nocy, przed godziną 12, ta noc jest brana pod uwagę.
аватар Oleksii64
Wszystko jest po prostu takie. Mogę tylko dodać, że to, z czym leciałem (z Kijowa) do Tai, i pisze na jego stronie internetowej - zamawiając wycieczkę powiedzmy 15 noclegów - jedna noc na lot, 14 noclegów w hotelu. I zabrali mnie z hotelu w Pattaya o 24.00, samolot był o 5 rano z Bangkoku. Jednak zameldowałem się w hotelu o 9 rano.
Potraktuj to jako koszt długiej podróży.
аватар sigur62
Packok ma absolutną rację. Jeśli sam zarezerwowałeś hotel, zapłacisz tylko za noce, które w nim spędziłeś.
аватар 4yuka
Całkowicie zgadzam się z przedmówcami.Teraz jeśli Twój lot był opóźniony o 12 lub więcej godzin, to moglibyśmy porozmawiać o odszkodowaniu.Aby nie żałować straconego urlopu trzeba wziąć więcej dni.dni odpoczynku.
аватар HotLine
W rzeczywistości wykupiono wycieczkę z wyjazdem 10.09.2012 i powrotem 18.10.2012. Wyjechałeś i wróciłeś w określonych terminach. Na trasie nie było żadnych opóźnień ani przerw. W związku z tym rzeczywiste zobowiązania wobec Ciebie są spełnione. Kupuje się i sprzedaje wycieczkę, a nie wakacje. I wtedy możemy dojść do punktu absurdu, kiedy zaczniemy domagać się rekompensaty za utratę czasu odpoczynku przy zmianie strefy czasowej.
Tak jest w rzeczywistości. Że tak powiem, „na całe życie”.
A formalnie - przeczytaj umowę. Jeśli agencja popełniła błąd w treści wniosku o rezerwację, możesz spróbować uzyskać odszkodowanie.
Żeby wszystko było formalnie poprawne, we wzorcach umów rekomendowanych przez operatora, dla takich wycieczek, osobno wskazane są daty, godziny i lotniska odlotów oraz daty zameldowania i wymeldowania z hoteli. A wszystko to jest podpisane przez turystę, aby nie było żadnych skarg na ten temat - „w rezultacie lot samolotem zabrał dwa dni”.
аватар SerjKras
dziwni ludzie
kupiłem tanią wycieczkę
znał wszystkie szczegóły z góry
a teraz po powrocie proszą o odszkodowanie
kupując, zapytalibyście w biurze podróży, jak prawidłowo je pozwać
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Pattaya
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już