Super obsługa

Pisemny: 20 listopad 2011
Czas podróży: 31 październik — 13 listopad 2011
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 2.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 6.0
Kryształ owy Pał ac.
Hotel jako cał oś ć nie jest zł y, w peł ni odpowiada deklarowanym 3*, ale obsł uga i obsł uga są wyją tkowe. Nigdy i nigdzie nie widział em takiej bezczelnoś ci i bezczelnoś ci wobec turystó w.
W pierwszych dniach w pokoju brakował o 500 dolaró w, oczywiś cie tylko my sami jesteś my tutaj winni, bo. wszystkie pienią dze i kosztownoś ci muszą być przechowywane w sejfie. Po poinformowaniu przewodnika o tej stracie, powiedzieli nam, ż e jeś li twoje pienią dze nie znajdują się w sejfie, to po prostu nie masz tych pienię dzy. Być moż e uznali te notatki za wskazó wki, ale tutaj jest oczywiste, ż e kradzież jest… pienią dze znajdował y się na dnie torby, zawinię te w papier i w torbę . No có ż , nie ma mowy, abyś udowodnił , ż e miał eś pienią dze. Po tym incydencie przestaliś my dawać napiwki pokojó wce nieznanej pł ci.

Kilka dni pó ź niej, jadą c z plaż y, stanę liś my w obliczu tego, ż e nasz klucz do drzwi przestał dział ać . Nasza pokojó wka stał a obok i pomogł a otworzyć drzwi. Nasz pokó j był schludnie posprzą tany. Po 10-15 minutach poszedł em do balkon i zobaczył pę knię te ogromne szkł o balkonowe, pobiegł do recepcji. Widać był o, ż e wychodzą c z pokoju szyba był a nienaruszona, jeś li był o inaczej, pokojó wka natychmiast poinformował a o tym obsł ugę . Kiedy przyjechaliś my, był już zepsuty, podobno bardzo mocno uderzyli, gdy otwierali drzwi (ale uwierz mi, to wymaga duż o wysił ku) W recepcji rosyjski przewodnik poprosił nas, abyś my poczekali (jako wynik, siedzieliś my i czekaliś my 1.5 godziny) Już się ś ciemniał o
do tajlandzkiego przewodnika (na szczę ś cie znam angielski), poszliś my do straż nikó w, aby zdać relację z tych, któ rzy weszli do naszego pokoju. Poproszono nas o przybycie na recepcję o 9.00 nastę pnego dnia. O 10:15 nikt do nas nie podszedł . Zdają c sobie sprawę , ż e w hotelu panował po prostu chaos, postanowiliś my zgł osić się na policję . Nie bę dę szczegó ł owo opisywał jak dł ugo spę dziliś my w hotelowym lobby, jak dł ugo byliś my na policji, w jakim nastroju byliś my. To wszystko trwał o 4 dni. Przeniesiono nas do nowego pokoju. Po 1 dniu postanowił em sprawdzić czek na nasz poprzedni numer, nasz dł ug wynosił.18 000 bahtó w. W tym miejscu po prostu zwariowaliś my. Zaczę li dzwonić na infolinię , nasz przewodnik, rozmawiali z kierownikiem hotelu. Na szczę ś cie problem został rozwią zany, zostaliś my ukarani grzywną za szkł o, ale nikt nawet nie przeprosił , 4 dni odpoczynku po prostu zniknę ł y. Na infolinii odpowiedzieli mi (Aleksey): oczywiś cie jest to nagł y wypadek, ale zapomnij o przeprosinach, skoń czył o się to dla ciebie bardzo dobrze.
Raz w hotelowej restauracji zamó wiliś my danie na obiad za 150 bahtó w i 120 bahtó w. Zmę czeni czekaniem postanowiliś my zapł acić i poprosić o przyniesienie do pokoju. Przynoszą rachunek w wysokoś ci okoł o 500 bahtó w. Wydano danie za 120 z ceną bahtó w 150. Kiedy zaczę liś my pytać , dlaczego taka cena, powiedziano nam, ż e dodali wię cej krewetek. Spaghetti ró wnież pojawił o się na naszym rachunku, o czym nie był o nawet mowy, a najbardziej zaskakują ce jest to, ż e obsł uga restauracji podnosi gł os do goś ci, po prostu na nas krzyczeli.
2 dni przed wyjazdem poplamił am prześ cieradł a. Jesteś my rozliczani: 1000 bahtó w. Znowu zwró cił em się do naszego przewodnika, razem udaliś my się do kierownika hotelu. Tł umaczę kierownikowi, ż e nigdy nigdzie nie widział em takiego hotelu. wszystko jest rozliczane. Pytam, dlaczego każ ą mi pł acić za prześ cieradł a? Czy 1000 bahtó w to za duż o, aby nał oż yć plamę ? Pytają mnie: czy 500 ci odpowiada? (W koń cu usł ugi pralnicze itp. ) Konkluzja: Zapł acił em 500 bahtó w.

A wychodzą c, bardzo dł ugo, 20 minut, znowu zorientowali się , dlaczego nie musieliś my pł acić.18 000.
W zasadzie to tylko zoo. Personel tego hotelu musi się dł ugo i cię ż ko uczyć , jak pracować z ludź mi i uszczę ś liwiać swoich goś ci. Ta podró ż pozostawił a niezatarte wraż enie w naszej pamię ci.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał