MOŻ ESZ WYSŁ UCHAĆ NIEGODZIWOŚ CI ADMINISTRATORÓ W LUB NIECENZURY GŁ Ó WNEGO MENEDŻ ERA. . . POTRZEBUJESZ WOLNEGO WIECZORA?
MOŻ E PIJANE POKOJKI..... YAHOOOOOOO! ! !
Teraz o zł ych: zapł acił em za cał odzienne wyż ywienie - czyli ś niadanie, obiad i kolację , ale jak się okazał o, nakarmią mnie wedł ug uznania barmanki - czyli co uzna za stosowne : ((, nie Chcę Wytrwał am, zwł aszcza, ż e się nakarmił y Ale ta barmanka to coś - musi pracować jako ochroniarz i chyba lepiej w wię zieniu.
2. Podczas jedzenia moż esz oglą dać w telewizji tylko ten kanał , któ ry lubi (a lubi seriale „Matchmakers” i Crooked Mirror) i woli ostro i przy wszystkich dyskutować o kwestiach gustu.
3. Tutaj zwyczajowo pijesz kawę przy barze, ponieważ ta „dama” wł asnymi sł owami „. . nie bę dzie chodzić przed nikim na tsyrl . . ”
4. Po opł aceniu cał odziennego wyż ywienia przez 4.5 dnia musiał em za każ dym razem kupować cukier: 2 kostki - 3 ruble.
Ogó lnie rzecz biorą c, jeś li w tym hotelu wykorzeniono chamstwo administratoró w opisane w poprzednich recenzjach (bardzo mił e dziewczyny), to kwitnie w kawiarni-barze (chociaż w zasadzie jest tam jedyna - reszta jest cał kiem odpowiednie osoby). Każ da wizyta w tym lokalu bardzo mnie mę czy i psuje apetyt.
Sam oceń , czy jesteś gotowy na taką postawę . Przynajmniej nie bierz jedzenia!
Wł aś nie rozmawiał em z dyrektorem hotelu Kurilov O. V. przez telefon - bardzo taktownie obiecał podją ć dział anie. Powiedział , ż e tak się nie stanie w jego hotelu! Wię c mam nadzieję , ż e coś się zmieni.
Po pierwsze, oficjalnie oś wiadczam, ż e ten fakt kradzież y nie został udowodniony.
Po drugie, hotel "Novgorodskaya" ceni swoich klientó w, dlatego podejmuje niezbę dne ś rodki dla komfortowego i bezpiecznego pobytu. W hotelu znajduje się przechowalnia bagaż u, sejf, w któ rym klient moż e bezpł atnie przechować swoje rzeczy. Informacje na ten temat znajdują się w broszurach każ dego wydania. W nocy hotel „Nowogró dskaja” jest fizycznie strzeż ony, a wkró tce planowane jest zainstalowanie kamer monitorują cych.
Po trzecie: pomimo podję tych w hotelu ś rodkó w, mieszkań cy nie powinni zapominać o elementarnych zasadach bezpieczeń stwa. Drzwi do pokoju należ y zawsze zamykać na klucz, nie zostawiać rzeczy bez opieki.
Mam nadzieję , ż e zostawiają c komentarze klienci podadzą tylko fakty zweryfikowane wł asnym doś wiadczeniem.
Z poważ aniem, dyrektor hotelu O. V. Kurilov