Przy rezerwacji był a korespondencja z okreś leniem konkretnych wymagań z mojej strony - pokó j czysty (dziecko, mam alergię ), pokó j cichy (dziecko), z dala od miejsc dla palą cych (dziecko, mam alergię ), moż liwoś ć umieszczenia kojec, pokó j bez ś wietlikó w, pokó j z jednym podwó jnym ł ó ż kiem. Hotel wszystko potwierdził , napisał , ż e wszystko bę dzie zrobione w jak najlepszym ś wietle - bę dzie cicho, czysto, z dala od palenia, ż e pokó j na 1 pię trze jest dla mnie zarezerwowany. Uspokoił em się , nie szukał em innego hotelu. a oto przeraż ają cy wynik:!!!! !
1. w dniu przyjazdu, gdy byliś my już w drodze, otrzymuję SMS z pytaniem "jakiego ł ó ż ka potrzebujesz? " - Rozumiem, ż e pracownik nie jest ś wiadomy rezerwacji (a ta informacja jest tam podana) i proszę o podnoszenie wszelkiej korespondencji ze wszystkimi warunkami!!! !
2. dojeż dż amy do hotelu - woł am na nazwisko - "czy zarezerwował eś u nas pokó j? " - po instrukcjach na sms nagle mnie odnajdują .
3. przy wypeł nianiu umowy pracownik wskazuje numer 17 na 3 pię trze ze ś wietlikami - na pytanie "znasz warunki rezerwacji? " cisza i cisza....Wyjmuję wydruk z rezerwacją i korespondencją i rozumiem, ż e nikt nie wie, a mó j numer został przekazany innym!!!! ! ! Oferują mi numer 1 i ż e bę dzie pasował do wszystkiego. Có ż , bę dzie dobrze. Podpisuję i pł acę .
4. podpisują c proszę o sprzą tanie, obiecują mi, ż e pokó j jest czysty i tam posprzą tany. Idę do pokoju - na szafkach nocnych brud, parapety nie myte od co najmniej tygodnia, w ł azience rozlane ś rodki czystoś ci, cał a podł oga brud i obce wł osy, w tym mę skie loki, pod ł ó ż ko jest brudne!! ! ! Pokó j nie był sprzą tany!!! ! ! Proszę o sprzą tanie, w efekcie czego my z dzieckiem jesteś my zmuszeni czekać na umycie pokoju, mimo ż e przyjechaliś my okoł o godziny 16-tej. W efekcie po czyszczeniu pod ł ó ż kiem pozostał brud, kurz na szafkach, telewizorze itp.
5. W pokoju obiecano ciszę , ale hotel jest kartonowy. Po pierwsze, gdy otworzysz jakiekolwiek drzwi i zamkniesz je poza swoim pokojem, ś ciany Twojego pokoju najwyraź niej się zacinają (nieprawidł owa wentylacja budynku) po prostu strasznie wibrują , Twoje drzwi się trzę są . W nocy to cichy horror. Wszystko, co dzieje się w są siednich pokojach - dzieje się w Twojej gł owie. Wyraź nie sł yszysz, o czym mó wią . I tak… w ś rodku nocy obcowanie z odpowiednimi dź wię kami bę dzie ć wiczone na gł owie Twojego dziecka.
6. Pokó j 1 znajduje się przy drzwiach wejś ciowych hotelu, a samochody są zaparkowane w pobliż u. W zwią zku z tym stukanie kufró w, walizek, trzaskanie drzwiami, rozmowy przy wejś ciu i samochody, wszystko to bę dzie się dział o w Twoim pokoju z wyraź nym natę ż eniem zaró wno w dzień , jak iw nocy !!! !
7. Wchodzą hał aś liwe firmy, któ rych zachowania nikt nie ogranicza - piją alkohol z krzykiem i nieprzyzwoitoś cią przy otwartych oknach w palarni na 2 pię trze, bufonują w oknach pokoju na 1 pię trze, a personel robi nic. Mó j mą ż musiał sam uspokoić tych goś ci o 3 nad ranem!!! !
8. PALENIE!! ! ! Udł awisz się tym!! ! ! Pomimo obecnoś ci palarni z wentylatorem w oknie, okno do palarni jest zawsze szeroko otwarte, cał y dym i opary papierosó w trafiają prosto do pokoju (palarnia jest praktycznie na nas). Ostrzegał em, ż e jestem uczulony, ostrzegał em, ż e mam dziecko, w rzeczywistoś ci kilka razy dziennie, przez wszystkie 3 dni prosił em pracownikó w, aby przestali to robić . Ale nie! Nie obchodził o ich to i nic nie robili.
9. PALENIE! ! ! To normalne, ż e smoł a przy drzwiach wejś ciowych hotelu, czyli tuż pod oknami pokoju nr 1!!!! ! ! My z dzieckiem ró wnież w nocy się udusiliś my!! ! ! Przez wszystkie trzy dni musieliś my biegać sami, ł ą cznie z bieganiem w nocy i wyrzucaniem ludzi. Na moje pytanie - "czy pracownicy cię ostrzegali" ludzie odpowiedzieli NIE !!! ! ! A pracownicy milczeli na wszystkie moje proś by, pstrykali i nic nie robili!! ! ! Bestialstwo jest prawdziwe!!!! !
10. Cią gł y szum bież ą cej wody w ł azience. Ś ciana się poci - woda leje się po niej.
11. Brak wentylacji w ł azience lub nie dział a.
12. Jedna z czujek poż arowych nie zadział ał a.
13. Zał oż ono tylko jeden szlafrok z plamami.
14. Wszystkie produkty higieniczne wymienione w opisie należ y zamawiać . Bezpł atnie dostę pny tylko szampon, ż el do ciał a, mydł o w pł ynie. Firmy nie są znane - wszystko w kolbach.
15. Deski do prasowania, któ ra zdaniem pracownikó w miał a znajdować się w szafie, w rzeczywistoś ci nie był o.
16. Obrzydliwa komunikacja i praca personelu.
17. Pokrowiec materaca był nacią gnię ty nie frotą do gó ry, jak powinno być , aby nie leż eć na ceratce, ale ceratą do gó ry.
18. poś ciel jest twarda, szorstka, sprana.
19. Czek i umowa został y wystawione dopiero przed wyjazdem, kiedy to ogł osiliś my.
20. Podczas wystawiania czeku i umowy moje inicjał y został y nieprawidł owo wypeł nione.
W momencie pisania recenzji 4 sierpnia o godzinie 21:00 czasu moskiewskiego (czyli minę ł o pó ł tora dnia od napisania skargi i wymeldowania), nikt z hotelu nie zadzwonił ani nie przeprosił . Czekam na reakcję . Nie zrobie. Bę dziemy musieli skontaktować się z odpowiednimi wł adzami, aby inni ludzie tak bardzo nie cierpieli.