Pytanie o Rosja

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
2599 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie

Powiązane pytanie «Ogólne problemy»
Co zrobić, jeśli biuro podróży nie zwróci pieniędzy?
Rok temu kupiliśmy wycieczkę na Sri Lankę w biurze podróży Azbuka Travel, lot został przełożony, biuro podróży okazało się bardzo zawodne. Napisałem pismo z odwołaniem wycieczki i zwrotem pieniędzy! biuro podróży powiedziało, że zwrócą wszystko, ponieważ nie polecieliśmy na wycieczkę z powodu przełożonych terminów. W ciągu roku mamy 3-5 tysięcy rubli. zwrócili pieniądze, zanim kolejna rozmowa z menedżerami firmy nie ujawniła, że ​​są bankrutami! a teraz firma ubezpieczeniowa zwróci pieniądze. Który? gdy? gdzie? pół roku później nic nie wiadomo…tylko, że podali numer księgowego firmy! i kazał jej rozwiązać wszystkie problemy! odbiera telefony mniej więcej raz w miesiącu... i zawsze obiecuje wysłać resztę pieniędzy na podróż! jak być? co robić? pozostało do zwrotu 22 000 rubli
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
3 abonent  • zapytał 2013-02-1912 lat wstecz
Odpowiedzi  •  5
аватар Marafetka
Firma ubezpieczeniowa zwróci go. Jeśli firma oficjalnie ogłosiła upadłość. A jeśli zbierzesz kilka dokumentów:
Ubiegając się o wypłatę ubezpieczenia, klienci touroperatora muszą przedstawić następujące dokumenty:
1. roszczenie (wniosek) o wypłatę odszkodowania z tytułu ubezpieczenia, który określa (wzór wniosku można otrzymać w siedzibie zakładu ubezpieczeń):
a) nazwisko, imię i patronimikę turysty, a także informacje o innym kliencie (jeżeli umowa sprzedaży produktu turystycznego została zawarta przez klienta);
b) datę wystawienia, okres ważności i inne szczegóły Umowy Ubezpieczenia;
c) numer umowy sprzedaży produktu turystycznego i datę jej zawarcia;
d) nazwę organizatora turystyki, który zawarł Umowę ubezpieczenia;
e) nazwę biura podróży (jeżeli umowa sprzedaży produktu turystycznego została zawarta między turystą i (lub) innym klientem a biurem podróży działającym w imieniu organizatora turystyki, ale we własnym imieniu);
f) informację o okolicznościach (faktach) wskazujących na niewykonanie lub nienależyte wykonanie przez Ubezpieczonego zobowiązań wynikających z umowy sprzedaży produktu turystycznego;
g) wzmiankę o okolicznościach, które były powodem kontaktu z Ubezpieczycielem;
h) ilość pieniędzy, która ma być
аватар Marafetka
Beneficjent dołącza do wniosku następujące dokumenty:
2. kopia wszystkich stron paszportu międzynarodowego lub innego dokumentu tożsamości beneficjenta zgodnie z ustawodawstwem Federacji Rosyjskiej (z okazaniem oryginału tych dokumentów oraz pierwszej strony paszportu cywilnego);
3. kopię umowy o realizację produktu turystycznego wraz ze wszystkimi załącznikami i umowami dodatkowymi do niej (z okazaniem jej oryginału);
4. dokumenty potwierdzające rzeczywiste szkody poniesione w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania przez organizatora obowiązków wynikających z umowy sprzedaży produktu turystycznego. Takimi dokumentami mogą być dokumenty (faktury, rachunki, dokumenty płatnicze, zaświadczenia, wnioski itp.) wystawione przez właściwe organy, organizacje eksperckie, organizacje – przewoźników, hotele (hotele). Jeżeli sprawa była rozpatrywana w sądzie, składa się również należycie poświadczony odpis aktu sądowego, który wszedł w życie.
5. kopię dokumentów potwierdzających odmowę realizacji przez organizatora obowiązku wynikającego z umowy.
Wszystkie dokumenty składane do towarzystwa ubezpieczeniowego muszą być:
аватар Marafetka
Wszystkie dokumenty składane do firmy ubezpieczeniowej muszą być w języku rosyjskim. Jeżeli dokumenty są sporządzone w języku obcym, konieczne jest dostarczenie tych dokumentów w poświadczonym notarialnie tłumaczeniu na język rosyjski.
Ubezpieczyciel przy ustaleniu faktu zajścia zdarzenia ubezpieczeniowego sporządza odpowiednie dokumenty i dokonuje wypłaty ubezpieczenia w sposób określony w Polisie.
аватар julia.zinchenko
Wszystko jest dobrze! ale biuro podróży nie udziela żadnych informacji o firmie ubezpieczeniowej! i od pół roku mówi, że zbierają dokumenty, aby przenieść je na ubezpieczenie! więc z kim się kontaktujesz? jeśli nazwa firmy ubezpieczeniowej nie jest jeszcze dostępna.
аватар Marafetka
Biuro podróży powinno podać nazwę firmy ubezpieczeniowej, gdy tylko oficjalnie ogłosi upadłość. Jeśli nie zostaniesz ogłoszony, możesz zażądać od nich pieniędzy.
awatara
Odpowiedz na inne pytania dotyczące Rosja
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
Rosja
Adler Anapa Bajkał Biełgorod Czelabińsk Essentuki Gelendżik Jarosław Jejsk Jekaterynburg Kaliningrad Karakuł Kazań Kisłowodzk Krasnaja Polana Krasnodar Krasnokamensk Moskwa Niżny Nowogród Petersburg Region Elbrus Rostów nad Donem Soczi Suzdal Swietłogorsk Tuapse Twer Władywostok Włodzimierz Wołgograd Żeleznowodsk
już
ZEA
już