Świetny hotel z obrzydliwym kierownikiem baru Vadimem Dolgovem?

Pisemny: 7 może 2011
Czas podróży: 2 — 7 może 2011
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 7.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 9.0
Moja ż ona i ja przybyliś my do tego hotelu 2 maja 2011 r. z grupą turystó w z Izraela i byliś my cał kowicie zachwyceni jakoś cią hotelu i ś wiadczonych usł ug.
Przed wylotem do Petersburga zostawiliś my 3 kg hummusu do przechowywania w lodó wce barowej, któ ry zabraliś my w prezencie naszym bliskim i przyjacioł om w Moskwie.
Jakie był o nasze zdziwienie i rozczarowanie, gdy po 3 dniach wró ciliś my do Moskwy, naszego hummusu tam nie był o. Począ tkowo prowadzili nas za nos przez okoł o godzinę , obiecują c znaleź ć ubytek, ale w rezultacie nic nie znaleziono. Poproszony o przynajmniej w jakiś sposó b zrekompensowanie naszego zał amania nerwowego, kierownik baru Vadim Dolgov nie znalazł odpowiednich opcji.
Uważ amy, ż e kierownictwo tak dobrego hotelu powinno pozbyć się tak niedbał ego menedż era, któ ry tak dobremu hotelowi tylko przynosi wstyd.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał