Pokó j jest normalny, oczywiś cie nie 4*, ale na solidnej 3* się wysuwa. Bezpł atny mini-bar, bezpł atny sejf w pokoju, dobre ś niadanie w formie bufetu. Goś cie to w 70% obcokrajowcy, a nasi są ró wnie szanowani i rozsą dni. Wi-fi jest doskonał e, w lobby barze jest kilka komputeró w z Internetem dla każ dego. Nie był am w saunie ani na sił owni, ale wraż enia innych goś ci są dobre : )
Obsł uga 8 na 10. Bardzo mł ody personel, ale dobrze wyszkolony, uprzejmy i sumienny. Goś cie z są siednich krajó w zajmują się tylko sprzą taniem pokoi i restauracji, ale cał kiem nawet jakoś ciowo i dyskretnie.
Dla mnie był y tylko 2 drobne minusy: brak czajnika w pokoju (a lobby bar jest dla mnie drogi) i czę ś ć mebli w pokoju (biurko, krzesł o i stoliki nocne) z lat 50-tych wieku))) Szanuję naturalne drewno i styl stalinowski, ale jakoś nie są one tematem w tym wnę trzu. moim zdaniem
Z taką samą zniż ką , z przyjemnoś cią wró cę tu ponownie.
Przed wylotem do Petersburga zostawiliś my 3 kg hummusu do przechowywania w lodó wce barowej, któ ry zabraliś my w prezencie naszym bliskim i przyjacioł om w Moskwie.
Jakie był o nasze zdziwienie i rozczarowanie, gdy po 3 dniach wró ciliś my do Moskwy, naszego hummusu tam nie był o. Począ tkowo prowadzili nas za nos przez okoł o godzinę , obiecują c znaleź ć ubytek, ale w rezultacie nic nie znaleziono. Poproszony o przynajmniej w jakiś sposó b zrekompensowanie naszego zał amania nerwowego, kierownik baru Vadim Dolgov nie znalazł odpowiednich opcji.
Uważ amy, ż e kierownictwo tak dobrego hotelu powinno pozbyć się tak niedbał ego menedż era, któ ry tak dobremu hotelowi tylko przynosi wstyd.
Odpowiadam na pierwsze pytanie - numer jest zadymiony - bardzo trudno był o to znieś ć !
Zarezerwował em pokó j z warunkiem zamieszkania dla trzech osó b - w jednym pokoju dwa ł ó ż ka, w drugim sofa. Wyglą da na to, ż e wszystko powinno być w porzą dku.
Drugi - okazał się pokó j z jednym niezbyt szerokim 2-osobowym. Sofa w apartamencie jest taka sobie (nie do 4* gwiazdek). Wyobraź sobie, ż e na tym ł ó ż ku powinny spać dwie dorosł e kobiety. Prawdziwe dodatkowe ł ó ż ko po dł ugiej kł ó tni dał o! ALE. . . Ł ó ż ko okazał o się ł ó ż kiem skł adanym z cienkim materacem, a takż e z pę knię tymi w kilku miejscach sprę ż ynami (innych nie był o). Pokó j do przyję cia trzech goś ci nie jest przygotowany: 2 filiż anki do herbaty, 2 szklanki, zestaw w minibarze - 2, szlafrok frotte - 2 (jeden z nich nie pachniał bardzo ś wież o i wyglą dał na brudny z plamami), nie mó gł się zmienić , ponieważ okazał o się , ż e to nic . . Nastę pnie - zestaw w ł azience - rę czniki - 2, zestawy higieniczne -2, To znaczy nie oczekiwano trzeciego goś cia. Ale z drugiej strony zamó wienie rezerwacji został o bardzo grzecznie przyję te i wszystko był o obiecane - "obiecane...czekanie"
Jak dł ugo na to wszystko czekaliś my i prosiliś my o czas, nie powiem...- przez dł ugi czas.
Trzecie - najciekawsze - aby zjechać windą z 10 pię tra okazał o się na czas - 40 minut. Ponieważ grupy schodzą ce z pię ter są duż e, ale nie ma schodó w, wszystko jest zamknię te. W efekcie spó ź niliś my się na konferencję i wł asny raport. Czekał a tam ró wnież taksó wka.
Po czwarte - podana sala fitness i sauna ?? ? ? z jakiegoś powodu nie zadział ał o. Nie powiedział em podczas rezerwacji?
Od dobrego - ś niadanie w formie bufetu - przyzwoite.
Ale "zdobył doś wiadczenie"...jak mó wi Ż vanetsky. Nie wró cę tam ponownie i nikomu nie polecę .
Z szacunkiem,
menedż er komunikacji online
Szamszurowa Wiktoria.
HOTELE KATERINA
Tel +7 49.795 2.44 (nr 1115)
motł och + 7 92.474 6.63
vshamshurova@katerinahotels. com
www. katerinahotels. com