Jedyny plus, na któ ry chciał bym zwró cić uwagę to mił a, uś miechnię ta i uprzejma obsł uga na recepcji i w restauracji (kawiarnia, stoł ó wka, … nie wiem jak wł aś ciwie nazwać lokal gastronomiczny w Twoim przypadku). Jeszcze przed przybyciem do recepcji waszego hotelu, znajdują cego się na najwyż szym pię trze budynku, napotkaliś my wą skie schody o dł ugoś ci 5 pię ter, wspinanie się z walizkami nie był o ł atwe.
… Już ▾
Jedyny plus, na któ ry chciał bym zwró cić uwagę to mił a, uś miechnię ta i uprzejma obsł uga na recepcji i w restauracji (kawiarnia, stoł ó wka, … nie wiem jak wł aś ciwie nazwać lokal gastronomiczny w Twoim przypadku).
Jeszcze przed przybyciem do recepcji waszego hotelu, znajdują cego się na najwyż szym pię trze budynku, napotkaliś my wą skie schody o dł ugoś ci 5 pię ter, wspinanie się z walizkami nie był o ł atwe. O lokalizacji samego hotelu na 5 pię trze i braku windy na stronie nie ma ani sł owa.
Oferowane ś niadanie był o bardzo sł abe: do wyboru jedno z pł atkó w, 1 kieł basa, herbata lub kawa, do wyboru dwa z trzech (jajko, jogurt, muffinka).
Na szczegó lną uwagę zasł uguje czystoś ć pomieszczeń , a wł aś ciwie jej cał kowity brak.
Materace, narzuty i poduszki miał y nieprzyjemne ż ó ł te plamy; koł dry, któ re nie był y schowane w poszwy, był y zakurzone; same poduszki miał y w ś rodku dziwną konsystencję z grudkami, któ re dawno temu należ ał o wymienić i spisać . Naprawdę chciał byś spać na takich poduszkach i pod takimi kocami? ! Lodó wki miał y nieprzyjemny zapach i ś mieci pozostawione po poprzednich goś ciach. W szafie wisiał y tylko 2 wieszaki, podobno zgodnie z zasadą "2 goś ci - 2 wieszaki". Podobnie odpowiedziano nam na pytanie „Dlaczego w ł azience są tylko 2 rę czniki? ”, „2 osoby – 2 rę czniki”, Jednak nawet ten pojedynczy rę cznik na dł onie, stopy, twarz i ciał o jednocześ nie miał nieprzyjemny, nieś wież y zapach, to był o po prostu obrzydliwe w uż yciu, po prostu chciał em kupić nowy w sklepie. Kabina prysznicowa był a brudna, zardzewiał a, pokryta pleś nią , pleś nią i prawdopodobnie grzybem, drzwi trudno był o zamkną ć i ledwo się trzymał y, po bokach był y worki na szampon od poprzednich goś ci, w zlewie był brud i wł osy.
Wszelkie informacje na stronie o dogodnej lokalizacji w centrum miasta, nienagannej obsł udze, wysokim standardzie recepcji i obsł ugi goś ci, wygodnych, wygodnych i nieskazitelnie czystych pokojach to nierzetelni i mylą cy klienci.
Jeszcze przed przybyciem do recepcji waszego hotelu, znajdują cego się na najwyż szym pię trze budynku, napotkaliś my wą skie schody o dł ugoś ci 5 pię ter, wspinanie się z walizkami nie był o ł atwe. O lokalizacji samego hotelu na 5 pię trze i braku windy na stronie nie ma ani sł owa.
Oferowane ś niadanie był o bardzo sł abe: do wyboru jedno z pł atkó w, 1 kieł basa, herbata lub kawa, do wyboru dwa z trzech (jajko, jogurt, muffinka).
Na szczegó lną uwagę zasł uguje czystoś ć pomieszczeń , a wł aś ciwie jej cał kowity brak.
Materace, narzuty i poduszki miał y nieprzyjemne ż ó ł te plamy; koł dry, któ re nie był y schowane w poszwy, był y zakurzone; same poduszki miał y w ś rodku dziwną konsystencję z grudkami, któ re dawno temu należ ał o wymienić i spisać . Naprawdę chciał byś spać na takich poduszkach i pod takimi kocami? ! Lodó wki miał y nieprzyjemny zapach i ś mieci pozostawione po poprzednich goś ciach. W szafie wisiał y tylko 2 wieszaki, podobno zgodnie z zasadą "2 goś ci - 2 wieszaki". Podobnie odpowiedziano nam na pytanie „Dlaczego w ł azience są tylko 2 rę czniki? ”, „2 osoby – 2 rę czniki”, Jednak nawet ten pojedynczy rę cznik na dł onie, stopy, twarz i ciał o jednocześ nie miał nieprzyjemny, nieś wież y zapach, to był o po prostu obrzydliwe w uż yciu, po prostu chciał em kupić nowy w sklepie. Kabina prysznicowa był a brudna, zardzewiał a, pokryta pleś nią , pleś nią i prawdopodobnie grzybem, drzwi trudno był o zamkną ć i ledwo się trzymał y, po bokach był y worki na szampon od poprzednich goś ci, w zlewie był brud i wł osy.
Wszelkie informacje na stronie o dogodnej lokalizacji w centrum miasta, nienagannej obsł udze, wysokim standardzie recepcji i obsł ugi goś ci, wygodnych, wygodnych i nieskazitelnie czystych pokojach to nierzetelni i mylą cy klienci.
Tak jak
Lubisz
Pokaż inne komentarze …