nasza usługa pozostała dyskretna

Pisemny: 4 październik 2009
Czas podróży: 25 — 26 wrzesień 2009
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Chciał bym podzielić się wraż eniami z nowego sł owa w ś wiecie hotelarstwa.
Wraz z ojcem, uczestnikiem Wielkiej Wojny Ojczyź nianej, postanowili odwiedzić miasto swojej mł odoś ci, ponieważ tata obchodził w Leningradzie Dzień Zwycię stwa. W przeddzień wyjazdu znalazł am w internecie informację o Pań stwa hotelu, dziewczyna (podobno administratorka dyż urują ca) przyję ł a zamó wienie, ale poprosił a, ż ebym oddzwonił , jeś li coś się zmieni, wyjaś nił em, czy potrzebna jest zaliczka, zapewnił mnie nie.
Dwa dni przed przyjazdem postanowił em zadzwonić (z doś wiadczenia, bo nasza obsł uga zawsze był a dyskretna), ku mojemu zdziwieniu administrator dyż urny niegrzecznie poinformował mnie, ż e ż aden gł upiec nie da rezerwacji bez przedpł aty, przyznał mi tytuł kł amcy i kł amca "Delight" nie jest limitowaną pił ką . Zapytany, czy w tej chwili są wolne pokoje, wysł uchał em podobnego monologu z bardziej pochlebnymi epitetami skierowanymi do mnie.

Musiał em pilnie poszukać innego hotelu, w koń cu go znalazł em, z mił ą , uprzejmą i pomocną obsł ugą , przy okazji, bez przedpł aty. Ogó lnie problem został rozwią zany, ale nikt nie zwró ci wyczerpanych nerwó w i zepsutego nastroju. Nie zaryzykuję polecania Twojego hotelu znajomym lub znajomym.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał