Jak łatwo stracić lojalnych klientów

Pisemny: 4 może 2009
Czas podróży: 1 — 7 może 2009
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Mieszkaliś my w mini-hotelu "Guest House" od 1 maja do 3 maja 2009 roku. Pokoje był y luksusowe i standardowe. Po dł ugiej drodze z Moskwy do Petersburga (jechaliś my sami), w hotelu spotkał a nas bardzo nieprzyjazna recepcjonistka Irina o chamskim wyrazie, tym samym gł osie i stosunku do goś ci. Nawet się nie uś miechnę liś my. Zachował a się tak, jakby to nie ona miał a ś wiadczyć nam usł ugi, ale my jej. Biorą c pod uwagę , ż e administrator jest twarzą hotelu, nie ma twarzy. Przynajmniej teraz go nie ma.
Potem okazał o się , ż e w apartamencie, gdzie z definicji, z nazwy, wszystko powinno być idealne, w toalecie nie ma papieru toaletowego, telewizor nie dział a - był y problemy z anteną . Po skontaktowaniu się z tym samym administratorem, Iriną , otrzymano odpowiedź „Nie jestem tunerem i nie mogę w ż aden sposó b pomó c”. Zgadzam się , ż e ani jedna normalna osoba nie bę dzie siedział a w Petersburgu w pokoju i oglą dał a telewizję , ale! - Pł acę za pokó j w hotelu, któ rego kierownictwo twierdzi, ż e za te pienią dze otrzymam pewne (komfortowe) warunki. A gdy nie otrzymam tych warunkó w, to logiczną kontynuacją jest zwrot pienię dzy za nieotrzymane usł ugi.
Pragnę ró wnież zauważ yć , ż e kiedy przyjechaliś my trzy lata temu, dwa lata temu, w zeszł ym roku dostaliś my ś niadanie, któ re mniej wię cej odpowiadał o naszym ogó lnym (i zawsze podró ż ujemy z grupą ) wyobraż eniom na ś niadanie - herbata (kawa), kanapki , dż em. Teraz na ś niadanie dostajemy kawał ek szarego (czyli szarego, a nie biał ego) chleba, masł a i dż emu. I kawa/herbata. Jeś li kierownictwo tego hotelu uważ a, ż e ​ ​ pł acą c za pokó j od 3 do 3.5 tys. rubli dziennie, te ś niadania są godne, to mogę tylko wzruszyć ramionami i wzruszyć ramionami. I zapomnij o tym hotelu. I w ż adnym wypadku nie doradzaj go przyjacioł om i znajomym (a my zawsze go polecaliś my).

I na koniec jeszcze jedno - w tym hotelu obowią zuje zakaz palenia w pokoju. I nawet napisano ogł oszenie o grzywnie w wysokoś ci 1000 rubli. Do palenia dyrekcja hotelu przeznaczył a przedsionek przy wejś ciu, w któ rym jest taka zasł ona dymu, któ ra rani oczy. Tak wię c osoba palą ca w pokoju poczuje się bardzo nieswojo. Chociaż nie palę , w cią gu trzech dni usł yszał em wiele skarg od moich znajomych.
Na koniec chciał bym powiedzieć , co nastę puje. Lokalizacja hotelu nie jest jak najbardziej idealna - nie blisko metra i centrum. Obok hotelu znajduje się kolej, wię c gdy okna są otwarte, przejeż dż ają cy pocią g zagł usza wszystko dookoł a. Ceny są powyż ej ś redniej (wś ró d mini-hoteli w Petersburgu), a to biorą c pod uwagę fakt, ż e hotel ten dział a na zasadzie uproszczonej, tj. To jest cena bez VAT. Stosunek do goś ci zmienił się znacznie na gorsze. Biorą c pod uwagę wszystkie powyż sze wady, jest mał o prawdopodobne, ż e w przyszł oś ci ja lub jeden z moich znajomych odważ ymy się oddać swoje pienią dze na usł ugi, któ rych jeszcze nie otrzymamy.
Zdobycie przyzwoitej reputacji jest bardzo trudne i czasochł onne. Wystarczy jedna mał a rzecz, ż eby ją stracić . W tym hotelu jest zbyt wiele takich drobiazgó w.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał