Straszne rozczarowanie

Pisemny: 2 wrzesień 2020
Czas podróży: 2 wrzesień 2020
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
To nie liczba, ale cał kowite zniszczenie. Gniazda są wyrwane z mię sem, w lampach nie ma ż aró wek. Dział a tylko gó rna lampa i gniazdko w ł azience. W recepcji obiecali przybycie kierownika zaopatrzenia. Czekam na niego 2 godziny. W odpowiedzi na moje zarzuty zaoferowali mi inny pokó j, ale był o to samo zniszczenie: niedział ają ce lampy (przepalone ż aró wki) i ogó lnie nę dzne. Tapeta jest w fatalnym stanie, czy naprawdę nie ma wystarczają co duż o czasu na naprawę gniazdek, aktualizację kosmetykó w i tak dalej na dł ugą kwarantannę ? Dzień jest stracony.
Tak, kiedy zameldujesz się w pokoju, karafkę i szkł o trzeba bę dzie samemu umyć , bo jest brudne. To dla Ciebie profilaktyka COVID. Na balkonie stoi popielniczka peł na babki. Nie spodziewał em się tak chamskiego stosunku do goś ci za przyzwoite pienią dze w ogó le.
Po 2 godzinach oczekiwania przyszedł mę ż czyzna (bez maski), któ ry nazywał siebie kierownikiem zaopatrzenia, obejrzał się i wyszedł . Musimy jeszcze poczekać . Niegrzecznoś ć i strata czasu i pienię dzy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał