Dobry hotel, ale kierownik Anya to nieprzyjemna osoba?

Pisemny: 18 kwiecień 2018
Czas podróży: 7 — 10 kwiecień 2018
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 4.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 8.0
odpoczywaliś my w hotelach z rodziną.3 osobową na Wielkanoc. Podobał mi się hotel za czystoś ć (choć widzieliś my tylko jedną sł uż ą cą Annę ), poł oż enie blisko morza, blisko do wszystkich rozrywek. Administratorce, Anyi, nie bardzo się to podobał o, kiedy przyjechaliś my, musieliś my czekać.8 minut, aż obejrzał a przeniesienie domu 2 i dopiero po tym, jak wielokrotnie jej powiedział em „myś li, ż e nas zał atwi”, podeszł a do nas z niezadowolonym wyrazem narzekania, ż e ​ ​ ma czas dla siebie i nie spieszy nam się tam, gdzie jesteś my. Zadymiony gł os jest nieprzyjemny, widzi siebie wyzywają co i nie ma cienia szacunku dla ludzi. Takiego oczyszczenia, ż e ​ ​ przyszliś my do jej domu i prosimy o ż ycie. Po wieczornym spacerze na klucze musieliś my czekać.5 minut, ponieważ Anya rozmawiał a przez telefon i dopiero po skoń czeniu rozmowy zapytał a, czego chcemy. Prosimy kierownictwo hotelu o zwró cenie uwagi na tę osobę . Któ ry wyraź nie nie jest na swoim miejscu. RS wedł ug mę ż a dobrze się bawił a. Chciał bym podzię kować administratorowi Irina uważ na, responsywna, pozytywna. Wró cimy w maju, ale najpierw dowiemy się , któ ry z administratoró w bę dzie pracował w dniu rozliczenia.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał