Pytanie

  Zadać pytanie
Zadać pytanie
Na Twoje pytanie odpowiedzą eksperci i doświadczeni turyści.
+ Wyjaśnienie do pytania
2 subskrybenci zostaną
powiadomieni o problemie
Ciekawe pytania

Powiązane pytanie «Wybór hotelu»
Odpoczynek
Zarezerwowałem wycieczkę do hotelu i płatność została dokonana pod koniec marca. A wczoraj nasz touroperator wydał, że hotel nie przyjmuje zarezerwowanych dni. Zastanawiam się, jak szczerze traktuje mnie touroperator. Jak mam postępować w takiej sytuacji?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Subskrybuj
6 subskrybenci  • spytał 2016-04-288 lat wstecz
Odpowiedzi  •  5
аватар ollennka
Przede wszystkim musisz przeczytać umowę.
аватар alex45
Z Twojego postu nie wynika jasno powód odmowy organizatora wycieczki. Miałem, że nie mogę zabrać do hotelu w dni, których potrzebowałem w tym roku.Chciałem lecieć z Zaporoża, musiałem lecieć przez Charków.Podobno czarter nie został zwerbowany z naszego regionu i tak zrobili.
Jaki organizator wycieczek to zrobił? Czy zaoferował ci inną opcję? A potem przystąp do zapoznania się z umową, jeśli taka istnieje, i zdecyduj, co jest ważniejsze, aby odmówić wyjazdu lub wyjazdu na inny dzień lub do hotelu!
аватар Pachok
Czy było potwierdzenie, kiedy zapłaciłeś?
аватар agent_borabora
2 opcje.
1 - agencja nie zarezerwowała wycieczki do ostatniej chwili i czekała na obniżkę ceny. Ale cena nie spadła i teraz nie mogą już znaleźć niskiej ceny.
2 - operator dał potwierdzenie, które nie jest poparte faktyczną rezerwacją z hotelu.
Albo agencja oszukuje, albo operator.
Aby kontrolować płatność za wycieczkę, poproś o okazanie potwierdzenia rezerwacji od agencji 2-3 dni po dokonaniu płatności.
аватар musja7
Twój operator dołączył?
awatara
Dodaj zdjęcie
Ładowanie...
Zdjęcie przesłane
×
Wszystkie pytania
ZEA
już